,,wiebelmeiden 4,,

Pizza is ook wel lekker voor een keer!!! En preischotel, mmmmmm!!

Hier nog niks, helaas! Dag 25 en vanmorgen supernegatief, nog geen draderig slijm, helemaal niks!! Word er een beetje gek van eigenlijk. Komt ook omdat ik morgen jarig ben, had toch gehoopt stiekum met z'n tweetjes jarig te zijn, maar nee....

Pink

hey pink,

bijna jarig,joehoeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhh
hoop dat je morgen je wiebeldag heb,deze maand weer vrij lang voor jescheel gewoon 2 weken met mij

xxx

Hoi Meiden,

Heb het een beetje druk, maar wilde jullie ff laten weten dat er hier nog geen RD's te bekenen zijn. Morgen kom ik wel weer gezellig kletsen en lezen.

Fijne avond
Liefs Patricia

Twee meiden in spanning; Kyra en Patricia! We duimen voor jullie!!

Pink meis, balen zeg. Kan me voorstellen dat je er beetje gek van wordt. Wachten duurt al zo lang en zeker met zo'n lange cyclus. Morgen wel jarig... je eitje wacht tot je verjaardag meid! Lekker blijven wiebelen - verjaardagswiebelen-

Vanavond weer een van mijn favoriete programma's: undercover-lover! Ik kan daar echt voor gaan zitten.... vind het eigenlijk zo plat, dat het leuk wordt. hebben jullie gisteren nou nog dat item bij Hart in aktie gezien van dat overleden babietje?? Vond het wel heftig.

Liefs

Hallo,

Ik ben weer terug.

Wat is hier veel gekletst zeg de laatste dagen. Ik heb erg zitten lachen om de cake en slijmverhalen (dat kan ik wel gebruiken) en kreeg meteen weer zin om mee te kletsen.

Ik zie ook dat het spannend is voor 2 meiden.

Tot snel

x-vlinder

hey anoek,

oh leuk undercover lover,ja ga ik ook kijken,op welke zender??
ja had hart in aktie voor de helft maar gezien dus had het niet echt meegekregen.

xxx

hey vlinder,

jij ook weer hier,gezellig!!!
lekker cake hoor,mmmmmmmmm hahaha

xxx

Terug
Bovenaan