,,wiebelmeiden 4,,

Ha meiden,

hier nog een kort berichtje van mij voordat ik mn bed in kruip (manlief is volleyballen, dus daar hoef ik niet voor op te blijven. Voordat'ie thuis is...).

Anouk, heb je net nog Het Blok gekeken? Ikke wel hoor, vaste prik op woensdagavond. Ben heeeel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.

Wij doen ook de 20-wekenecho. NIet omdat we, als het kindje blijkt niet helemaal gezond te zijn, de zwangerschap af willen breken hoor. Echt, nooit van mn leven! Maar gewoon omdat het leuk is de kleine weer te zien (is dan toch alweer 10 weken geleden) en omdat we willen weten of er een noodzaak is om in het ziekenhuis te bevallen (heeft niet onze voorkeur overigens).
Ik moet ook ergens half november dacht ik, leuk! MOeten we ongeveer gelijk (weet de exacte datum niet uit mn hoofd).

Verder hier alles goed. Totaal geen misselijkheid meer. Kleren gaat nog goed, alleen taillebroeken die niet van stretch zijn, zitten strak en niet lekker. Die laat ik voorlopig dus ook maar in de kast liggen. Heup- en strechtbroeken gaat prima.

Mier, smaakte de cake goed?! Ik moet nodig ook weer eens iets gaan bakken (anders dan aardappels of vlees ofzo)...neem er nu de tijd niet voor.

Wij hebben volgende week vrijdag een afspraak bij een KDV hier in de buurt. Wilden toch eerst even langsgaan voordat we de uk inschrijven. Hopen dat ze nog wel plek hebben: ik schijn nu al laat te zijn met aanmelden (is raar hoor, een ongeboren kind aanmelden, zeker omdat ik nog weinig van het kindje in me merk zeg maar). Maarja...we wachten af. Ik ben toch van plan na mn zwangerschapsverlof een paar weken vakantie op te nemen, dus hopelijk kan uk daarna wel terecht...

Ik weet niet of ik de pufclub opga. Een vriendin van mij (waar ik samen mee sportte, ik sport nu ivm zwangerschap niet meer, sport was niet zo zwanger-vriendelijk) geeft pufclub. Als ik bij haar kan, doe ik het zeker! Anders weet ik 't nog niet. Is natuurlijk wel gezellig...
Hmmm...Anouk, jij woont toevallig niet in Noord-Holland, toch?! Zou leuk zijn, dezelfde pufclub, hihi.

Verder heb ik weinig te melden, afgezien van het feit dat ik vrijdag mn sollicitatiegesprek heb! 12 mensen voor 3 plekken, dus 25% kans (als ze lootjes trekken). Ben erg benieuwd. Ik weet dat ik aan de eisen voldoe, maar als er mensen op gesprek komen die veel meer ervaring hebben dan ik of gewoon een veel beter gesprek hebben, dan kan ik het wel vergeten.
Vrijdag en maandag zijn de gesprekken, ik hoop eind volgende week duidelijkheid te hebben. Houd jullie op de hoogte.

Ik ga mn mandje in (het roept, hihi). Tot snel!

Liefs, Ukkie26 (15w3d)

Hoi meiden hier nog geen rd's te bekennen, morgen testen dus ik hou jullie op de hoogte

Liefs Kyra

kyra wat spannend voor je zeg,ben benieuwd!!!

hoe is het met de rest??

pink en en en??

xxx

Kyra wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ukkie, wij zijn idd ook eerst wezen kijken bij het KDV waar onze kleine nu ingeschreven wordt. We weten nog niet zeker voor 100% dat het een KDV gaat worden of toch gastouderopvang, maar inschrijven kan kostenloos en nu hebben we zeker plek. Alleen donderdag kan spannend worden, maar dan kan eerst de vrijdag tot de donderdag vrij is. Ik vind het ook zo gek dat ondanks je nog weinig van de zw merkt, dus al zulke dingen moet regelen.
Hihi nee woon niet in Noord-Holland. Was wel erg leuk geweest als we samen hadden kunnen gaan! De cursus die ik ga doen is meer zwangerschapsbegeleiding, dus veel kletsen, informatie en ontspanningsoefeningen én puffen, ha ha ha! Ik doe het ook gewoon meer voor de leuk hoor!

Zo eerst even eten... pizza in de oven... was vergeten vlees uit de vriezer te halen... dus tja, dan maar zo. Kan blij zijn als mn mannetje morgen weer thuis is en voor me zorgt! Doet ie altijd namelijk eten koken!

Liefs Anoek

wat een verwennerij anoek

ik eet maar weer preischotel,mijn schat heeft cursus,dus ja hij eet  op het werk!
dus gister preischotel gemaakt en had nog over dus ja dat eet ik dan maar he.

'xxxx

Terug
Bovenaan