Hallo allemaal!
Wat leuk al die tips voor zwangerschapskleding. Moet alleen eerlijk bekennen, dat ik de luxe heb te kunnen kopen wat ik leuk vind en over het algemeen een dure smaak heb... Dus tja,vind Noppies geweldig. Mijn score tot nu toe; bh's (Anita Maternity, zeker niet op besparen is mijn tip!), 2 broeken (een zwarte en een spijker), wit t-shirtje (Prenatal), geweldig shirt met "Do not touch" er op met een hand op een verbod-bord (Supermom, wellicht wel bekend bij jullie, is van Vivianne Ewbank-Reijs), 2 buikbanden (die ik nu draag al top onder mn pakken). Zo'n buikband/ top had ik vandaag voor het eerst aan en de reacties waren erg positief!!
@Pink, joepie, eindelijk je ei in zicht. Verwacht jou hier niet al te lang te zien rondhangen. Veel pret in bed
@Twinkel, 31 dagen komt toch ook wel overheen met jouw gemiddelde cyclusduur?Spannend dus weer.
@ Patricia, hoe voel je je? NOg steeds geen RD's? Hoop het voor je.
@Pippie, kan me voorstellen dat je behoefte hebt aan positieve verhalen. Dat had ik ook. Je hoeft niet via Google te zoeken, want daar word je niet blij van. Hoe het bij mij ging (ongecensureerd): zaterdagavond had ik wat rood (vers) bloed bij het afvegen. Dit was niet veel. Zaterdagnacht en zondag verloor ik wat oud (bruin) bloed, was makkelijk op te vangen met een inlegkruisje.Dinsdag was het zo goed als weg en toen kreeg ik ook de echo. Het was bij mij dus erg weinig en bleek achter te zijn doordat een bloedvaatje geknapt was door de inspanning. Je baarmoeder is heel erg doorbloed, dus dat kan heel goed. Ook sex kan leiden tot een kleine bloeding bijv. Er zijn veel vrouwen die bloed verliezen tijdens de zw. Bij de helft pakt het positief uit. Daar klampte ik me aan vast en ik had ook geen krampen. Krampen kunnen duiden op een miskraam, omdat je baarmoeder dan samentrekt om hem leeg te maken. Wachten is nu vreselijk. Ik moest 3 dagen wachten en dat leek wel een eeuwigheid te duren en ik was erg overstuur. Ik begrijp niet dat ze geen echo willen maken, ook al is het niet tegen te houden mocht het mis zijn.Hoe lang ben je nu zwanger? Kan me wel voorstellen dat ze wachten tot je minimaal 6 weken bent, want dan is er pas hartactie te zien en valt er ook wat te zeggen of het kindje in de maak nog leeft. Bij mij deden ze totaal niet moeilijk over die echo en begrepen goed dat ik ongerust was. Ik begrijp goed wat je nu moet doormaken. Meid, heel veel sterkte en een dikke knuffel.
@Mier, wiebel ze
Liefs Anoek