,,wiebelmeiden 4,,

@ANOEK; ja ben al bijgekomen hoorhahaha,leuk dat je buikje zo goed begint te groeien zeg,echt leuk

@PATRICIA; ga nog effe verder duimen voor je hoor.

@VLINDER; we lopen idd niet meer gelijk,over 2 weken weer mijn nod dus ben benieuwd

xxx

Hey het is hier rustig geweest vanavond.

Ga ook lekker slapen...welterusten!

x-vlinder

Anoek,wat super dat je buikje zichtbaar begint te worden, WOW!!!

Patricia, wat leuk dat je tijdens je zwangerschap een dagboek hebt bijgehouden. Je denkt van tevoren dat je alles wel onthoudt van hoe en wanneer, maar nu kun je alles weer teruglezen en vergelijken met (hoop ik voor jou...) de nieuwe zwangerschap!

Nina, wat fijn dat je je eindelijk begrepen voelt. Je mannetje moet nog erg aan het idee wennen he? Zou fijn zijn als je het samen kunt doen met een condoom, zou ik even navragen!!

Mier, druk aan de wiebel?

Ik had vanmorgen 2 dikke slijmproppen (ja, ik moet het echt even kwijt....) en heeeeel rekbaar dus. Nog wel negatief getest, maar normaal gesproken heb ik een positieve test één dag na deze slijmprop, dus er is nog hoop..... Kom dan wel minimaal op een cyclus van 45 dagen, dat zou de langste tot nu toe zijn. Kom maar op met dat ei!!

Pink

Hoi pink,

Dus een beetje goed nieuws bij jou!
Nou ik hoop dat je morgen eindelijk een hele dikke  2e  streep zal hebben en over twee weken weer!!!!

Zal voor jou nog even doorduimen patricia!!

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs bo

Hallo meiden,

Nou, vanmorgen was mijn temperatuur wel weer hoog (36,7) en fertilityfriend houdt de eisprong nog steeds op vorige week woensdag, dus is mijn NOD volgende week woensdag (cyclus van 31 dagen). Nu maar hopen dat mijn temperatuur hoog blijft of nog hoger wordt!

@Pink, gelukkig is er weer slijm te zien bij jou. Nu maar hopen dat er morgen een tweede lijntje bij staat.

@Bo, ik hoop dat jouw ei zich ook snel laat zien!

@Mier, jouw ei ook weer in zicht? Nog een paar keer wiebelen, en dan maar weer afwachten en hopen hè!

@Anouk, er is echt zoveel leuks te koop qua positiemode. Kun je lekker je mooie buik gaan showen. Ik zag trouwens wel dat veel positiemode aardig aan de prijs is. Dat wordt dus slim inkopen doen. Noppies heeft idd wel veel mooie mode, maar ook mamalicious heeft mooie en wat meer betaalbare positiemode. Heb je al veel gekocht?

@Patrica, je houdt het nog wel spannend hè! Wanneer ga je weer testen? Ik blijf voor je duimen meid!

Liefs,

Twinkel3

Hoi twinkel,

Dus voor jou wordt het een spannende week! voel je al wat? Ik zal voor je duimen!!!!
Mijn ei is denk ik het eind van deze week.

Liefs bo

He meiden,

Ik heb nog steeds wat bloedverlies, maar het is nog niet echt doorgebroken tot een menstruatie. Ze gaan over 2 weken een echo maken als het zo blijft.
Ik voel me zo onzeker en denk iedere keer dat ik het voel doorbreken. Ik hou me vast aan het feit dat ik nog geen baarmoederkrampen heb, normaal bij een menstruatie heb ik hier heel veel last van.
2 weken wachten duurt nog zo lang....................., maar ja, misschien besluit mijn lijf het al wel eerder te stoppen.

@ Anouk, misschien een stomme vraag, maar hoeveel bloedverlies heb jij gehad en wanneer stopt het?? Had je last van baarmoederkrampen? Sorry voor deze vragen, maar ik probeer me vast te klampen aan positieve verhalen...........

Gr. Pippie

Terug
Bovenaan