,,wiebelmeiden 4,,

He meiden,
Zo het is hier lekker druk gezelig,en veel nieuwe.
En er zijn wat zwangerschappen de gene die zwanger zijn gefeliciteerd.

Zo met mij gaat het goed,zit weer helemaal lekker in me vel,ben net terug van centerparcs weekend,en tevereden bericht gehad ,nee ben zwanger.
Ik voel me eindelijk begrepen,heerlijk.
Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met de gyn,die begreep me hele probleem
de pijn met ongi,en het bloedverlies bij eisprong dat geen sucses is met wiebelen,maar kan wel zwanger worden met bloedverlies is alleen niet fijn.

MAAR goed ,ik heb een verwijzing voor de fertiliteitsarts in november,daar wordt me cyclus in kaart gebracht en wordt voortaan de zaadcellen in het z.h bij me ingebracht
om zo te zorgen dat ik snel zwanger wordt zo dat ik van de ellende af ben ,IK BEN HIER SUPER BLIJ MEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja alleen me vriend dus niet maar die moet nog even aan het idee wennen denk ik,
ja hij moet dan voortaan potje vullen en naar z.h brengen voor dat het bij wordt ingebracht,en dat ziet ie nou net niet zitten ze ego he.
maar voor mij is dit echt een uitkomst en heb hier vreden mee.

Gr Nina

Hallo meiden,

@Patrica, ik was wel heel erg benieuwd of je al getest had, dus kijk ik snel even op het forum vanaf mijn werk.

Wat een tegenvaller hè, een negatieve test.
Toch wil dit idd niet alles zeggen. Het is toch al wel hoopgevend dat de RD's zich nog niet hebben laten zien en als de test bij je eerste zwangerschap ook pas bij 6 weken positief was kan het dus nog alle kanten op. Maar het blijft dus nog even spannend voor jou.

@Pink, waar blijft het tweede lijntje nou? Vervelend zeg om maar steeds weer negatief te testen. Mijn temperatuur doet ook erg vreemd. Fertilityfriend heeft wel een eisprong aangegeven, maar mijn temperatuur blijft erg laag vind ik. Vanmorgen weer een lage temperatuur van 36,4, maar dit veranderde mijn eisprongdag niet volgens fertilityfriend. Toch zijn het wel vreemd lage temperaturen voor mijn doen !

Nou ja, we zullen wel zien wat het geeft. Mijn mannetje wil in ieder geval nog door gaan met om de dag wiebelen, dus we zijn nog wel even bezig (hahaha).

Veel liefs,

Twinkel3

hey meiden,

hey patricia wat vervelend dat je negatief heb getest maar wil idd nog niks zeggen,hoop dat de rd s iig wegblijven!!!
ik was trouwens in rotterdam zaterdag wezen stappen,daar woon je toch?

hey pink,nog steeds niks dus!!ik hoop dat je morgen 2 strepen heb hoor!!

hey twinkel,bij jou ook nog lage temperaturen!! op welke dag zit je nu precies??

denk dat mijn temp morgen of overmorgen omhoop zal gaan,vandaag dag 12,meestal rond dag 13/14/15 omhoog dus nog effe om de dag wiebelen maar

xxx

Hoi meiden,

Balen patricia van de test, maar als je de vorige keer ook laat positief teste is er nog alle kans!!

Pippie hoe is het met jou?? hoop dat alles goed is en het bloeden gestopt.

Pink voor jou ook balen om nog steeds geen positieve test te hebben, hoop dat je morgen eindelijk eens 2 streepjes zal hebben!

Twinkel bij jou is het dus een beetje twijvelachtig, maar als ff aangeeft dat je ei geweest is zal dat toch wel zo zijn?!

VS hoe is het met jou? nog steeds in nederland of al weer terug?

Mier voor jou nog even wiebelen!!!

Hoe is het met de rest van de meiden??

Hier is alles goed.
Kreeg opeens kleine letters weet ook niet hoe dat zo komt, naja het zal wel.

Liefs bo

Hallo.

Ben er eindelijk ook weer eens.

Lees dat het hier en daar spannend is.

Patricia hoop echt voor je dat je te vroeg getest hebt. Wel kl%#$^%^&* anders. In ieder geval een leuke dag toegewenst morgen!

Mier jij bent druk aan de wiebel...andere strategie toegepast dez maand of niet? Mijn wiebeldagen moeten nog komen. Eind deze week ofzo denk ik. Jammer dat we niet meer gelijk lopen maar voor jou natuurlijk wel fijn dat je een korte cyclus hebt (meer kansen).

Nina. Het is heel belangrijk dat jullie er samen goed over praten denk ik. Tuurlijk is het voor je mannetje lastig om het in een potje te doen. Ik heb ergens gelezen dat je het ook samen kan doen met een condoom (dit moet dan wel een condoom zonder glijmiddel etc zijn). Maar goed als je er samen over blijft praten gaat dat allemaal wel goed komen. Het is voor jou ook geen lolletje om daar zo te liggen als ze het inspuiten. Dan hebben de mannen het toch maar makkelijk .

Tot later.

x-vlinder

Hallo meiden!!

@Nina,leuk weer van je te horen. Fijn dat je je beter voelt en een gyn gevonden hebt die je serieus neemt. Tja kan me wel voorstellen dat je mannetje het nou weer niet echt een romatisch idee vindt om het in een potje te doen, maar zoals de situatie bij jullie is is het ook weer niet romantisch. Blijf vooral met elkaar praten, samen komen jullie er wel uit, tenslotte hebben jullie allebei deze wens. Succes! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.

@Pink, arggggg ik voel je frustratie hier. Hoe is het nu met je slijn dan? Weer helemaal weg? Hoop dat de test snel je ei aangeeft of was je mannetje deze week weg?

@Twinkel, van die temp snap ik niks.... na je ei gaat ie toch omhoog of heb ik dat verkeerd onthouden?Je mannetje heeft er in elk geval zin in,ha ha ha!! Wat extra wiebelen kan zeker geen kwaad!

@Patricia, klote meid, dat de test negatief was. Ik wil niet meteen negatief over komen, maar door de spanning kunnen de RD's ook op zich laten wachten. Je geeft wel aan dat je denkt dat je zwanger bent. Voel je je ook het zelfde als bij je vorige zwangerschap. Ik zou nog even een paar daagjes wachten en dan opnieuw testen. Ik hoop dat je wachten toch beloond zal worden met een positieve test! Ik duim voor je.

@MIer, een beetje bijgekomen van het stappen??

@Ukkie, krijg je nou deze week de uitslag van je soll?

@Pippie, meid hoe is het met je?

Hier alles wel oke. Vannacht slecht geslapen. Heb soort van buikpijn... die kleine is goed aan het groeien. Lijkt wel of allerlei organen een nieuw plek aan het zoeken zijn, ha ha! Er is nu echt geen ontkomen meer aan, je ziet echt dat ik zwanger ben. Loop ook wel in zw-broeken en dan valt het wel meer op. Het zit gewoon zoveel lekker, in plaats van dat alles afknelt. Ukkie, ik heb broeken van Noppies en die kan je verstellen door middel van elastiek en een knoopje, zodat je de maat kan aanpassen aan de grootte van je buik. Is dat dan ook niet wat voor jou?   Voor mij is het ideaal.
Heb ook 2 buikbanden gekocht die ik nu eerst nog als top kan gebruiken en een wikkel-shirt.
De visite van gisteren had ook cadeautjes meegenomen voor de baby. Zo leuk!

Liefs Anoek

Nee ik voel me eigen niet hetzelfde als bij mijn 1ste zwangerschap. Toen was ik echt mega ziek, dacht toen dat ik buikgriep had. Kon de 1ste weken niks eten of drinken. Zat de hele dag op de wc en liep de hele dag met een emmer. Elke zwangerschap is natuurlijk anders. Het wilt niet zeggen dat ik deze keer weer ziek ben/word natuurlijk.
Ik voel me inderdaad zwanger, waar ik dat op baseer weet ik eigenlijk niet. Het is meer een gevoel denk ik. Ben ook nog steeds erg zenuwachtig en heb een soort van vlinders in mijn buik, heel raar weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen. Ik ga gewoon nog ff een paar dagen wachten en dan test ik einde van de week of na het weekend wel weer als de RD's nog steeds weg blijven dan.
En misschien ben ik deze keer iets later ongi, kan nu niks anders doen dan afwachten.

Liefs Patricia

Wil nog ff reageren over de zwangerschaps broeken van Anoek. Tegenwoordig zitten in bijna alle zwangerschaps broeken van dat elastiek om hem te verstellen. Echt handig hoor. Je broek groeit als het ware met je buik mee!!! Zelf vond/vind ik de broeken van Noppies nogal prijzig. Je kunt ze ook bij H&M kopen zijn ze wat minder duur of bij een filiaal van miss etam. Sommige filialen hebben een dump afdeling en kan je voor een paar centen lukken en goedkopen positie kleding kopen.
Dat was ff mijn tip voor de zwangere dames onder ons!!!!!

Oja en dat elastiek zit ook bij baby/ kinder kleding in de broeken. Ook erg handig omdat natuurlijk niet elk kind even dik is!!!

Liefs Patricia

Ps, Houden de zwangere dames ook een dagboek bij. Je hebt namelijk een 9 mnd dagboek van Marianne Amelink, erg leuk om later in terug te kijken. Kijk er zelf namelijk regelmatig in terug. Je kan echt van alles en nog wat erin schrijven en er staan ook tips in.

Terug
Bovenaan