,,wiebelmeiden 4,,

Hoe doen jullie dat dan via hyves. Hebben jullie daar ook een andere voor aangemaakt. Want op mijn hyves staan allemaal foto's van mijzelf en van mijn man en kind

Hallo.

Ben net weer thuis.

Patricia: ben heel benieuwd hoor...dat jij zo lang kan wachten. Denk je zelf ook dat het raak zal zijn? Heel veel geluk en succes met testen...spannend!

Heb vanmiddag het ziekenhuis gebeld en wat denken jullie?...1-2 maanden wachttijd? Nou maak er maar bijna 3 van. Jeetjemineetje!
Nou we zijn zeker niet de enigste zullen we maar zeggen.
Heel misschien gaan we het nog bij een ander ziekenhuis proberen maar we willen graag naar het voor ons bekende ziekenhuis. Wat zouden jullie doen?

x-vlinder

He meiden,

Helaas....
Ik sluit me weer aan bij de zwanger worden meiden.......
Ik heb een miskraam gehad.
Ik had het vorige week niet meer en ben op mijn werk (in het ziekenhuis) naar de verloskundige gegaan en die heeft een inwendige echo gemaatk. Ik had mijn hele baar moeder vol stolsels zitten. (een echo bij zes weken kan dus wel, al kunnen ze als het goed is, niet verzekeren dat het goed blijft gaan) Mijn HCG is echter te hoog en ze gaan morgen beslissen of ze moeten curreteren.
Ik ben erg verdrietig en voel me leeg.....

Ik weet niet wanneer, maar laat jullie wel weer wat horen.

Gr. Pippie

hoi pippie,

wat een slecht nieuws!
ik wens je veel sterkte met dit verdriet

liefs mier

vlinder ik ga je effe een mail sturen

patricia,begint jou dochter met een l want ik denk dat ik je heb gevonden op hyves

xxx

Hé Pippie,

Wat een ongelofelijk naar bericht.
Ik wens je heel veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies en wil je ook sterkte toewensen met de curretage.

Dikke knuffel,

Twinkel3

Hoi Pippie.

Wat een ontzettend vervelend bericht zeg!

Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Het zal een moeilijke tijd gaan worden.

x-vlinder

Hoi Mier,

Mijn dochter de naam begint inderdaad met een L, ze heet Lisa. Ze heeft ook nog een 2de naam, maar die vertel ik hier liever niet.

@Pippie, ik wens je heel veel sterkte toe meid!!!

Liefs Patricia

Mier, jij bent toch ook een speurneus.

Heb je nog even teruggemaild.

x-vlinder

Terug
Bovenaan