Hoi meiden,
Nou, ik ben er weer van het weekendje Sanadome.
Het was wel heerlijk om zo vanuit het bad je bed in te kunnen duiken, maar ik vond het Sanadome zelf erg tegenvallen. Het was er keidruk en wanneer je in een bubbelbad, stoomkamer of iets dergelijks wilde, dan moest je bijna rennen om een plekje te bemachtigen. Niet echt mijn idee van ontspanning.
Het eten was dan wel weer supergoed verzorgd en we hebben het samen wel leuk gehad, dus het al met al best geslaagd. Ik ga er alleen geen volgende keer meer naartoe. Dan liever naar de sauna in Bussloo of naar de Zwaluwehoeve.
Ik lees dat nog niemand positief heeft getest. Patrica, ik ben wel zeer benieuwd hoor!
Heb je de test inmiddels al in huis?
Een paar maanden geleden had een tante van mijn man gedroomd dat ik zwanger was. Was het maar waar helaas, want niks...
Ik hoop dat jouw tante een beter zesde zintuig heeft.
@Vlinder, hoe was het bij de huisarts?
Wij gaan ook gewoon naar de mijne hoor. Mijn man wil zich trouwens meteen laten overschrijven naar de mijne, want die van hem vindt hij maar niks.
Maar goed. Hier dus ook nog geen red devils. Ik zit nu op dag 30 en verwacht mijn ongi aanstaande woensdag. Gisteren en vandaag had ik een vrij hoge temperatuur voor mijn doen (36,8), maar verder geen kwaaltjes ofzo.
Toch merk ik dat ik weer wat hoop begin te krijgen nu mijn temperatuur wat hoger wordt. Ik hoop maar dat het geen valse hoop is...
Spannende dagen dus weer even.
@Bo, ik hoop dat je snel positief mag testen dan weet je wat je te doen staat !
@Pink, ik hoop voor jou dat je cyclus niet weer 70 dagen wordt, maar kan me goed voostellen dat je de ovulatietesten nu maar niet meer doet. Wacht je deze cyclus nog af voordat je naar de huisarts gaat, of ga je wat eerder?
@Mier, jij dus ook weer op de wachtbank. Ik hoop op goed nieuws voor jou!
@Vs77, de koelkast en vriezer al weer schoon? Vervelend is dat wanneer je zonder stroom komt te zitten. Zit jij nu ook weer op het wachtbankje, of is je wiebeltijd nog niet voorbij?
@Tara, als je wilt mag je me wel mailen op twinkel1979@hotmail.com. Dan vertel ik je wat meer over mijzelf en kan ik je als je het leuk vindt een foto toesturen.
Liefs,
Twinkel3