,,wiebelmeiden 4,,

Hey Vlinder,

Mier, Anoek en ik hebben elkaars Hyves. Wij hebben dus een gezicht bij de naam zeg maar.

Pink

En ook de email van Twinkel, maar nog niet met haar nieuwe look!!!

Pink, ben ook geen expert. Sorry, ik dacht dat ze daar wel wat aan konden doen met hormonen ofzo

liefs tara

Ik wil door bekenden liever niet ontdekt worden. Gek is dat he? Hoe doen jullie dat?

Twinkel heeft speciaal voor deze site en andere zwangerinfo een hotmailadres aangemaakt met haar nepnaam zeg maar. Via dat emailadres kunnen we je mailen en dan kun jij ons mailen zeg maar. Wij vinden het heel leuk, maar laten via hyves niet merken waar we elkaar van kennen en we praten daar ook zeker niet over zwanger enzo.

Zie maar wat je doet, wij zijn in ieder geval heel discreet!

Pink

Ben alweer terug.

Zouden even koffie drinken bij mn vader, maar die was er dus niet. Vervolgens reden we langs mn broer en schoonzus, maar die waren ook niet thuis. Nu zitten we dus lekker thuis thee te drinken, openhaardje aan en zit ik weer even achter de laptop.

Ik heb ook wel hyves, maar vragen jullie vrienden zich dan nooit af wie die nieuwe vrienden zijn?

Pink, als je volgens je lijsten meestal wel een eisprong hebt, dan is dat in ieder geval wel   positief. Blijft toch vervelend dat het nu zo onwijs lang duurt.

liefs, tara

Terug
Bovenaan