,,wiebelmeiden 4,,

Mier, ik zit nu op dag 11. Had vandaag al wel wat rekbaar slijm. Dus zowieso maar even aan de wiebel. Vorige cyclus was 26 dagen.

Twinkel, spannend. Voel je al wat?

xx  tara

dames ik ben effe douchen en dan naar bed
misschien weer tot morgen of krabbelsof mail hahaha,he pink,twinkel,anoek,vlinder,tara,patricia ja het lijstje wordt al langer!

xxx

Pippie,

Wat een ontzettend rotbericht heb je gehad. Ik wil je heel veel sterkte wensen om dit een plaatsje te geven, ook voor je mannetje.

Dikke knuffel,
Anoek

Hey meiden,

Even een kort berichtje van mij. Alles is goed, maar ben erg moe. Ga nu meteen door naar mn bedje. Morgen ben ik er denk ik ook niet.

LIefs Anoek

Hoy meiden,

Is lekker wat af gekletst, gezellig!!!

Pippie wat erg voor je, heel veel sterkte.

Pink bij jou zit het ook niet echt mee, hoop dat je snel duidelijkheid hebt..

Twinkel hoe is het bij jou? Spannend nog een paar dagen, zal voor je duimen!!

Mijn ei is geweest, zit nu weer op het wachtbankje en die weken duren altijd erg lang...

Liefs bo

Vlinder, ik zag dat op een ander topic dat Sindarin de rd alweer heeft gezien, en nu een ronde verder is.

Ik ga nog snel even in de sauna(hebben we thuis), die is nu nog lekker warm.

Tara

Mijn nod is denk ik ook wel eerder maar ik laat deze datum (3 nov) gewoon staan op de lijst. Heb woensdag een positieve ovutest gehad dus twee weken later is het de 31e (3 dagen eerder dan verwacht).

Mijn nod zal dus halverwege volgende week zijn.

Begin van volgende week zal ik al wel meer weten dat is altijd zo (rugpijn en bruin verlies).

Hebben jullie dat ook?

x-vlinder

Terug
Bovenaan