,,wiebelmeiden 4,,

Pippie,

wat ontzettend vervelend zeg. Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu moet voelen. Ik hoop je hier snel weer te zien. Schrijf gerust van je af.

liefs
vs

He meiden

er is weer flink afgeschreven zeg.

vlinder: goed dat het bij de huisarts zo positief was en dat je nu verder kan. Hopelijk blijkt je voorgevoel niet te kloppen. Ik zou trouwens bellen hoe lang het bij het andere ziekenhuis duurt en als die iets sneller is bij beide je aanmelden. Kan je tegen die tijd altijd nog zien of je sneller wilt of nog ff kan wachten. Je kan een afspraak altijd afzeggen (alhoewel het niet helemaal netjes is natuurlijk :)).

Patricia: mooi dat je voor vrijdag een afspraak heb staan. Maar ik hoop natuurlijk dat je morgen ochtend positief test!!

Twinkel: jammer dat het zo druk was in Sanadome, wordt je idd niet zo relaxed van.

Pink: het duurt wel ontzettend lang. Als ik jou was zou ik een afspraak maken.

Tara: hopelijk komt er snel een pos ovu test voor jou. Mag je weer wiebelen.

Anoek: besef je het ondertussen helemaal dat je een nieuwe baan hebt?

Er zitten er weer veel op het wachtbankje. Bo, mier, twinkel, Evie, vlinder, iemand al positieve tekenen?

Het is stom maar ik heb altijd minder hoop als ik op het wachtbankje zit dan voor de ovulatie. Ervoor dan denk ik vaak dat het allemaal wel goed komt, maar dat ik hoor bij de meiden waarbij het iets langer duurt. Dan kan ik het allemaal veel beter relativeren. Maar na de ovulatie nemen de emoties het over en begin ik allemaal beren op de weg te zien. Denk ik dat het allemaal niet gaat lukken en wil ik het liefst alles laten testen. Ik wordt gewoon gek van mezelf. De eerste 2 weken gaat alles goed en denk ik dat mijn templijsten normaal zijn ed, maar dan begin ik aan alles te twijfelen. Ik wil dan ook het liefst de hele dag op de bank zitten en het  mezelf zo ellendig mogelijk maken. Maar goed, ergens is dit ook best grappig en kan ik me meestal wel de figuurlijke trap onder mijn kont geven.
Nog een week wachten alhoewel ik niet precies weet tot wanneer. Het is di als ik uitga van de laatste keer dat ik ook mijn ovulatie voelde. Do als ik uitga van het gemiddelde. En za als ik uitga van de langste cyclus......Het is maar goed dat ik nu niet aan het tempen ben want dan zou er nog een mogelijke dag bijkomen :).

groetjes
vs

Goedemorgen allemaal,

Ben er weer vroeg bij, moet straks naar een vergadering. Gisteravond heb ik toch nog maar even de ovutest gedaan na 3,5 uur niet naar de wc te zijn geweest.
De eerste keer dat ik teste en.....hardstikke positief!!!!
Gisteravond dus gelijk gewiebeld,daarna rustig blijven liggen met een kussen onder mn kont(je hebt er wat voor over). Vanavond nog maar een keertje wiebelen voor de zekerheid. En dan weer afwachten....

Wat is het druk op het wachtbankje! Word een spannende week!

Vs kan me goed voorstellen dat je overal aan twijfeld. Zelf heb ik naarmate het langer duurt ook steeds minder hoop. Denk vaak van zal toch wel weer niet lukken.Maar wie weet! Vs zit jij ook op Hyves?

liefs, tara

Goedemorgen meiden,

Jullie zijn zo'n hecht groepje, ik heb het idee dat ik er niet tussen ga komen omdat jullie helemaal niet op mijn berichten reageren. Ik heb dus besloten om hier niet meer mee te schrijven. Hopelijk worden jullie allemaal snel zwanger, heel veel succes allemaal.

Groetjes Evelien

Twinkel wat goed zeg. Zitten samen dus in hetzelfde schuitje (haha). Ben benieuwd of het bij ons werkt zo'n positieve ovulatietest. Hoop het natuurlijk wel!

We hebben besloten om niet naar een ander ziekenhuis te gaan. We hebben gisteren niet voor niets gekozen voor de ene en om dan te gaan bellen naar de andere voelt niet goed. Jullie raden nooit wie onze dokter wordt? De arts die ook meehelpt bij het programma babyboom. Nu donderdag alles inleveren bij het ziekenhuis voor onderzoek, over ongeveer 2 weken de resultaten bespreken met de huisarts en in januari naar de fertiliteitsarts. Voel me een stuk rustiger.

Al nieuws hier of daar? Patricia al getest? Al kwaaltjes bij iemand gesignaleerd?

x-vlinder

Ja sorry, hoop dat jullie het begrijpen..Ik schrijf ook nog met een ander, veel kleiner groepje mee en daar word gewoon wel op mijn berichten gereageerd en dat vind ik gewoon fijner. Jullie zijn zo hecht met elkaar daar kom ik gewoon niet tussen, haah!

Groetejs Evelien

Terug
Bovenaan