,,wiebelmeiden 4,,

Hallo meiden,

Ik zit idd nog steeds op het wachtbankje. Vandaag dag 31.
Ik verwacht morgen mijn RD's.
Gisteren en eergisteren was mijn temperatuur nog hoog (36,8).
Vanmorgen was hij weer wat lager (36,6).
Verder nergens geen last van, maar verwacht wel gewoon weer ongesteld te worden.
Als ik het dan toch moet worden, dan ook graag vandaag of morgen, dan kan ik deze week nog naar de huisarts gaan (heb nu namelijk nog herfstvakantie).
Ik ga dan trouwens samen met mijn man naar mijn huisarts.

@Evie, helemaal prima dat je liever met een kleinere groep meiden kletst.
Mocht je hier nog weer eens willen kletsen, dan zien we je wel.
Het klopt wel dat er in een grotere groep soms minder op elkaar gereageerd wordt dan in een kleinere groep. Ik heb zelf eerlijk gezegd soms ook moeite om te onthouden wie wie ook al weer is. Degenen die veel schrijven, die onthoud ik meestal wel. En natuurlijk de wiebelmeiden vanaf het eerste begin, die ken ik inmiddels ook al behoorlijk goed. Ik hoop niet dat je het persoonlijk hebt opgevat dat er weinig op je gereageerd is. Er is in ieder geval geen kwaadwil bij.
Ik hoop dat jij ook heel snel zwanger mag zijn en hoop dan ook dat je ons dan in ieder geval wel een berichtje doet!

Liefs,

Twinkel3

Goedemorgen meiden,

ik ben weer eens veel te vroeg wakker.....nog steeds jetlag of ben ik te nieuwsgierig?!?! Maar in ieder geval tijd om hier te reageren.

Evie: jammer dat je ons gaat verlaten maar ik kan het wel begrijpen. In zo'n grote groep kost het tijd om elkaar te leren kennen en is het moeilijk om op iedereen te reageren.

Tara: jippie pos getest. Nu maar hopen dat je over 2 weken ook pos test!! Ik zit inderdaad ook op hyves, maar ben niet echt actief. Ik zal jou of twinkel straks  wel een mail sturen.

Vlinder: dat is grappig dat je die arts hebt. Alhoewel ik met je  duim dat je hem niet hoeft te ontmoeten omdat je voor die tijd zwanger bent :).

Twinkel: humm nog even afwachten. Maar als je zelf het gevoel hebt dat je morgen gewoon ongesteld wordt, dan zal dat helaas waarschijnlijk wel kloppen.

Patricia: Al nieuws?

groetjes
vs

Hallo.

Even tijd om snel te schrijven. Laatste update (haha)

Jullie gaan het vast niet geloven. Vanmorgen vertelde ik nog dat we de keuze voor een ziekenhuis hebben gemaakt. Even later kon ik mijn nieuwsgierigheid niet meer in bedwang houden en heb naar een ander ziekenhuis in een andere stad gebeld. We wonen nl tussen 2 steden in. Wat denk je? Kunnen volgende week al terecht en hoeven dan van te voren nog niks in te leveren dat doen we dan daar ter plekke.
Hmmmm.
Ik natuurlijk mijn mannetje gebeld en de situatie uitgelegd. Die zag het toch ook wel zitten om naar het andere ziekenhuis te gaan dus...vanavond gaan we het er nog even rustig over hebben maar waarschijnlijk toch eerder aan de beurt in een andere stad.

Ik denk maar zo dat ze er daar natuurlijk ook wel veel verstand van hebben!

Hoe is het bij jullie?

Ik voel me trouwens weer behoorlijk zwanger maar dat heb ik steeds in de 3e week hoor. Mij houden ze niet meer voor de gek  maar ik heb natuurlijk ook wel weer hoop.

x-vlinder

hey vlinder,

Dat is snel, volgende week!
In dat andere ziekenhuis hebben ze dr natuurlijk net zoveel verstand van. Wat  een verschil in wachttijden zeg.

liefs  Tara  

@Vlinder, Zo dat scheld wel ff in wachttijd zeg. En in een ander ziekenhuis hebben ze er net zoveel verstand van, toch. Wel fijn dat je dan volgende week al kan komen.
@Evie, jammer dat je wegga hier bij de wiebelmeiden. We zijn inderdaad met veel meiden en soms reageer je niet op iedereen, maar het is toch ook wel erg gezellie hiero, lekker druk. Ben zelf ook later erbij gekomen, maar heb er geen last van hoor, voel me eigen er net zobij horen als de 1ste wiebelmeid. Veel succes met zanger worden.

Hoi meiden,

Nou heb vanmorgen weer een test gedaan, maar helaas hij was negatief. Snap er niks meer van, ben namelijk nog steeds niet ongi. Misschien heb ik dit keer wel een lange cyclus. Hoop dat het snel vrijdag is en dat dan alles goed is. Denk zelf dat ik niet zwanger ben en dat ik weer Duphaston krijg om mijn ongi op te wekken. We zien het wel!!!!
Vandaag gezellie naar Ikea geweest en heb niets gekocht, knap he. De meid slaapt lekker bij mijn schoonouders dus dat word morgen heerlijk uitslapen.
Ja leuke meid heb ik he, ze is ook erg lief hoor.

Liefs Patricia

Daar ben ik weer ff.
Ik heb net 2 aanmeldingen gekregen bij de hyves, heb ze toegevoegd, maar weet niet wie het zijn. Denk natuurlijk 1 van   jullie. Willen de gene die mij hebben toegevoegd mij ff krabbelen. Want ja ik weet jullie echte namen niet, dus ook niet wie jullie zijn. Mier jou weet ik wel, je was de 1ste, maar die andere 2 weet ik niet. Oja dan heb ik er ook 1tje die ik geen krabbels kan sturen, het is geblokkeerd. Prive berichten kan ik niet versturen er is gezeik met mijn email adress, snap er niks van.
 Nou ik merk het wel

Liefs Patricia

Ik wilde ff laten weten dat ik er niet ben vanavond. Mijn vriendin komt een bakkie doen. Misschien als ze niet zo heel laat weggaat dat ik vanavond wat later er nog ben. Heb wel zin om ff te kletsen.

Liefs Patricia

Hey meiden,

Sorry dat ik er de laatste dagen niet geweest ben. Heb een erg druk weekend gehad en gewoonweg geen tijd. Dus vergeef me dat ik nu niet op alle berichten kan reageren, er is ook zoveel gebeurd hier en geschreven.

Vandaag lekker thuisgewerkt.Moest veel achterstallig werk   doen en dat gaat thuis het beste. Heerlijk in mn huiskloffie en niet opegmaakt, ha ha! Heerlijk. Vooral ook omdat ik nu klaar ben en gewoon al thuis ben ipv nog een uur reizen!

Hoe is het hier met iedereen?

Weet niet wie het vroeg, maar ik heb geen nieuwe baan, dat is Ukkie! Ik heb mijn huidige baan ook nog niet zo heel lang (vanaf januari dit jaar), maar denk niet dat dat bedoeld wordt, ha ha!!

Twinkel, spannend voor jou. Toch hoop ik dat de RD's wegblijven en je niet naar de ha hoeft. Ik duim nog even door.

MIer, wanneer is jouw nod?

Pink,meis, heb je nu al meer zicht op je ei? Hoop het zo...

Patricia, vervelend zeg nog steeds geen duidelijkheid. Hoop dat je die snel krijgt. Jemoet naar de gyn toch?

Hier alles goed. Ik heb het vage idee dat ik onze kleine begin te voelen, want ik voel af en toe vage dingen in mn buik. Maar ik weet helemaal niet hoe het moet voelen.Soms denk ik ook dat ik het me verbeeld omdat ik het zó graag wil voelen... Ben beetje ongeduldig en mn mannetje ook, hihi, die zit steeds met z'n hand op mn buikom te kijken of ie al wat voelt. Zó schattig. Over 2 weken weer controle en over 3 weken de 20 weken-echo. Hopelijk is alles in orde...

Nou vanavond ben ik bij een vriendin op de kofiie, maar tot een uurtje of 19 ben ik hier nog wel te vinden!

LIefs Anoek

Terug
Bovenaan