A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Ik zit idd nog steeds op het wachtbankje. Vandaag dag 31.
Ik verwacht morgen mijn RD's.
Gisteren en eergisteren was mijn temperatuur nog hoog (36,8).
Vanmorgen was hij weer wat lager (36,6).
Verder nergens geen last van, maar verwacht wel gewoon weer ongesteld te worden.
Als ik het dan toch moet worden, dan ook graag vandaag of morgen, dan kan ik deze week nog naar de huisarts gaan (heb nu namelijk nog herfstvakantie).
Ik ga dan trouwens samen met mijn man naar mijn huisarts.
@Evie, helemaal prima dat je liever met een kleinere groep meiden kletst.
Mocht je hier nog weer eens willen kletsen, dan zien we je wel.
Het klopt wel dat er in een grotere groep soms minder op elkaar gereageerd wordt dan in een kleinere groep. Ik heb zelf eerlijk gezegd soms ook moeite om te onthouden wie wie ook al weer is. Degenen die veel schrijven, die onthoud ik meestal wel. En natuurlijk de wiebelmeiden vanaf het eerste begin, die ken ik inmiddels ook al behoorlijk goed. Ik hoop niet dat je het persoonlijk hebt opgevat dat er weinig op je gereageerd is. Er is in ieder geval geen kwaadwil bij.
Ik hoop dat jij ook heel snel zwanger mag zijn en hoop dan ook dat je ons dan in ieder geval wel een berichtje doet!
Liefs,
Twinkel3
Ik zit idd nog steeds op het wachtbankje. Vandaag dag 31.
Ik verwacht morgen mijn RD's.
Gisteren en eergisteren was mijn temperatuur nog hoog (36,8).
Vanmorgen was hij weer wat lager (36,6).
Verder nergens geen last van, maar verwacht wel gewoon weer ongesteld te worden.
Als ik het dan toch moet worden, dan ook graag vandaag of morgen, dan kan ik deze week nog naar de huisarts gaan (heb nu namelijk nog herfstvakantie).
Ik ga dan trouwens samen met mijn man naar mijn huisarts.
@Evie, helemaal prima dat je liever met een kleinere groep meiden kletst.
Mocht je hier nog weer eens willen kletsen, dan zien we je wel.
Het klopt wel dat er in een grotere groep soms minder op elkaar gereageerd wordt dan in een kleinere groep. Ik heb zelf eerlijk gezegd soms ook moeite om te onthouden wie wie ook al weer is. Degenen die veel schrijven, die onthoud ik meestal wel. En natuurlijk de wiebelmeiden vanaf het eerste begin, die ken ik inmiddels ook al behoorlijk goed. Ik hoop niet dat je het persoonlijk hebt opgevat dat er weinig op je gereageerd is. Er is in ieder geval geen kwaadwil bij.
Ik hoop dat jij ook heel snel zwanger mag zijn en hoop dan ook dat je ons dan in ieder geval wel een berichtje doet!
Liefs,
Twinkel3