,,wiebelmeiden 4,,

Hoi meiden,

hier even een snel berichtje want ik moet zo richting werk. Gisteravond deed internet het niet :(. Nu gelukkig weer wel.
Erg leuk om nu een gezicht bij een aantal te hebben.

Twinkel: SPANNEND!

vanavond meer

vs

Hee wiebelmeiden,

Daar ben ik eindelijk weer!
Onze pc was de hele tijd stuk toen hebben wij besloten een nieuwe aan te schaffen en gelukkigdie is er nu.
Ik zie dat er een heleboel meiden bij zijn gekomen,hartstikke gezellig.
Voor de nieuwe meiden zal ik me nog ff voorstellen: Ik ben 28 jaar,woon samen in noord-holland,ik heb een zoontje van 3 1/2 jaar en wij zijn alweer 18 rondes bezig voor een tweede kindje.
Ik laat het even hierbij want ik moet eerst wat bijlezen hoe het met jullie gaat!

Groetjes: Poppie 2

Hallo.

Ik was even benieuwd of er hier of daar al nieuws is....Ik denk dat het volgende week hier druk zal zijn met nieuwtjes. Dan hebben er veel hun nod.

Wat duurt wachten toch lang.........Maar goed dat het hier erg gezellig is de laatste tijd!

x-vlinder

Gezellig is het hier zeker. Ik moet ff elke dag kijken op het forum en dan vooral hier  natuurlijk bij de wiebelmeiden. Vanmorgen lekker  uitgeslapen en daarna samen met mij vriend boodschappen gedaan. Vanmiddag  wat later die meid weer opgehaald. Ze zit nu  een filmpje te kijken. Gister heeft ene vriend van ons een nintendo wii  gekocht. Wij wilde die ook al een tijdje halen. Vanmorgen de knoop doorgehakt en bestelt. Hopelijk is hij morgen binnen. Vind het altijd wel erg leuk  om een computerspel te doen en dan vooral bij nintendo. Ben helemaal gek op mario spelletjes. Vanavond zal ik hier wel niet zijn, moet vroeg mijn bed in. Morgen ga ik naar de apenheul en om 7 uur loopt mijn wekkertje af. Ben wel blij dat ik morgen wat te doen heb, anders duurt het helemaal zolang voor het vrijdag is. Ben echt zo nieuwsgierig, hoop echt dat ze een vrijdag goed nieuws voor me hebben.  
Nou ik ga mijn eten maken, jullie horen me wel

Liefs Patricia  

leuk zeg de apenheul,ben pas geleden naar beekse bergen geweest met mijn neefje en mijn vriend natuurlijk,was ook erg leuk!
'voor jou nog spannend zeg!

twinkel wanneer ga je testen?

vlinder ik vind het echt goed dat je de stap heb gezet en fijn dat je zo snel terecht kan.

poppie leuk dat je er ook weer bent,na de computercrash hahaha! alles verder ok?

pink hoe staat het met jou?

xxx

Hallo meiden,

Nou, ik ben weer terug van het winkelen.
Ben goed geslaagd en weer een aantal zenuwslopende uurtjes verder.
Nog niets...

Ik loop wel regelmatig naar de WC en bij elk pijntje denk ik... het zal toch niet.

Net nog wel even een test gedaan (we konden het toch niet laten), maar... negatief.

Ik hoop natuurlijk dat er nog te weinig HCG is aangemaakt, maar vrees toch dat die ellendige RD's weer gaan komen.

Jullie horen het wel van me.

Liefs,

Twinkel3

Ben er vanavond niet, heb namelijk EHBO herhalingsles.

Tot morgen waarschijnlijk,

Liefs Twinkel3

hummmmm twinkel,maar ja zo lang de rd s er nog niet zijn is er nog hoop,en misschien gewoon te vroeg getest!
heb je veel gekocht? en waar ben je wezen shoppen?bij jou in de buurt?

xxx

Terug
Bovenaan