,,wiebelmeiden 4,,

twinkel ik heb je nog een paar foto s gestuurd!!

en het idd een goed teken,mijn neefje is dol op mij en andersom ook,hij is echt mijn lieve neefje!

groetjes mier

Nog een keer...zag dat het fout is gegaan:

vlinder_____@live.nl

x-vlinder

@twinkel, leuke foto, leuke coupe!

@patricia, ik had echt gedacht dat jij positief zou testen. Ik ben trouwens een van je nieuwe vrienden op hyves. Ik wilde je via hyves een prive bericht sturen maar dat lukt dus niet. nogsteeds foutmeldingen, net als gister. Ik ben degene met een bruin jurkje aan en kort donker haar.   Mijn echte naam begint met een W.  Leuke foto's staan er op je  hyve trouwens, wat een schatje je dochter.

@vs ook bedankt voor je mail. Leuk om er een gezicht bij te hebben. Wil je ook vrienden worden op hyves?, of liever niet.

Ik vind het echt leuk om nu te kunnen zien wie wie is. Sommige zijn heel anders dan dat ik me voorgesteld had. hihi

Bo, wil jij ook mailen of heb je hyves?

Liefs tara

Hey dames,
Hier een kort berichtje van mij, heb net een ouderavond gehad op school (als juf dan he?) en ben supermoe, dus ik reageer deze week weer verder.
Ga zo je nieuwe coupe bekijken Twinkel.
Patricia ik heb je ook toegevoegd.
Wil degene die de hyves van VS die mij ook sturen (via mail op hyves of privébericht)?

Ga douchen en dan slapen,

Pink

Oh ja, temp nog steeds laag......

Hey, ik zie dat het best rustig is vanavond.

Ik ga ook snel douchen en mijn bedje in!

Trusten  x-vlinder

Hoi Meiden,

Ben ik ook nog ff. Ik weet nu gelijk welke foto bij jou hoort Tara. Ik kan trouwens op de hyves ook geen priveberichten versturen. Hij vraagt steeds om bevestiging van mijn email.
Wat sneu voor je neefje, moet je maar gauw wat afspreken mier, dat hij snel kan komen slapen. Zelf heb ik een nichtje nu alweer 10jr, ze is al van kleins af aan vaak bij mij. Ze heeft het hier helemaal naar haar zin, zeker al smijn vriend thuis is. Haar ouders zijn gescheiden toen ze 4 was en sinds die tijd hangt ze erg aan mijn vriend. Vind het altijd erg fijn als ze er is.
Ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar er was iemand die vroeg wanneer ik naar het ziekenhuis moest. Nou ik moet dus een vrijdag om 8.50uur.
Welterusten en tot morgen

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan