,,wiebelmeiden 4,,

Hoi Poppie. Wij kennen elkaar nog niet, dus ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben 30 jaar. Woon alweer 9 jaar samen met mn vriendje  in het noorden van het land. We zitten nu in ronde 13 voor ons eerste kindje.
Was je bij je eerste kindje wel snel zwanger of of duurde dat ook wat langer?

Twinkel wat spannend zijn die dagen toch altijd. Hoop natuurlijk dat je gewoon te vroeg teste, maar dat zullen we binnenkort weten.

liefs, Tara

Volgens mij is het wel een jaar geleden dat ik voor het laatst iets heb gebakken. Je brengt me wel op goeie ideeen. Mijn oven ziet nu alleen elke zondag de   afbak croissants of sauzijzenbroodjes.

Hoi Poppie.

Volgens mij kennen wij elkaar ook nog niet?

Ik ben vlinder, 1jaar getrouwd, in ronde 12 voor ons 1e kindje en volgende week de eerste afspraak in het ziekenhuis.

x-vlinder

Hier alles prima. Heb gister en eergisteren een positieve ovu test gehad, en beide dagen goed gewiebeld. Vandaag zoals te verwachten een neg ovutest, maar nog wel een lage temp. Die temp zal morgen wel omhoog gaan denk ik.   Nu weer afwachten...

Hebben jullie nu voor dat andere ziekenhuis gekozen vlinder of niet?

tara

Ja, inderdaad.

Had niet verwacht dat we daar zo snel konden komen. De afspraak in januari laten we voorlopig nog even staan...je weet maar nooit en afzeggen kan altijd nog .

Klinkt goed hoor 2 positieve testen. Dan duurt je ovulatie toch lang. Bij mij was het maar een dag positief. Waarschijnlijk een korte ovulatie (hmm misschien is dat het probleem wel). Dat gaat iig erg spannend worden als je weet dat je op het juiste moment gewiebeld hebt!

x-vlinder

Terug
Bovenaan