,,wiebelmeiden 4,,

patricia wat ontzettend k#@&%e zeg!
nu nog die k.. medicijnen ook nog! heb je dat vaker gehad,dat het zolang wegbijft?

twinkel nog steeds niks,echt super,hoop dat het wegblijft en dat je snel 2 strepen heb!

xxx

Hee meiden,

Tweede poging om mijn bericht te plaatsen.

@ patricia: Wat ontzettend k*t dat je niet zwanger ben je heb toch altijd de hoop dat het lukt en dan nog die pillen om je ongi op te wekken.
Nou laten we hopen dat je volgende maand meer geluk heb.

@ twinkel: Gewoon hoop blijven houden hoor meid,je weet maar nooit.

Nou ik ben vanmiddag bij de HA geweest,na 18 rondes wiebelen ben ik nog steeds niet zwanger.
Nadat ik dinsdag ongi was geworden was voor mij de maat vol.
De huisarts gaf me gelijk wat ik ook had verwacht dus heb ook gelijk een afspraak gemaakt.
Wij hebben op 3 december om 16.10 een afspraak bij de gynaecoloog.
Mijn vriend kan zijn sperma wel alvast laten testen.
Ik ben wel opgelucht nu die afspraak staat dat er eindelijk onderzoeken komen om erachter te komen waarom het zolang duurt.
Nou dat was het eigenlijk wel ik hoop dat mij pc het nu wel plaatst.

LIefs:  Poppie 2  

poppie wat fijn dat je een afspraak hebt gemaakt,dan wordt er toch eens actie ondernomen.

waar ik al bang voor was is weer gebeurd! mijn temp is een stuk lager als gister!
van 37.2 naar 36.8  ik hoop dat die morgen weer omhoog schiet maar ben bang dat die weer gaat zakken,iig vrijdag naar de ha als de rd s zijn gearriveerd!

xxx

Hallo meiden,

Hier ook een poging van mij om een berichtje te kunnen plaatsen.

Hier nog steeds geen ongi, maar mijn temperatuur is wel weer wat gezakt (36,7).
Gisteravond had ik last van krampjes laag in de buik, maar dat is nu over.
Ik verwacht eerlijk gezegd één dezer dagen wel ongi te worden.
Als ik mijn cervixslijmwaarneming verander op fertilityfriend komt mijn NOD uit op aanstaande maandag.
Vandaag zit ik op dag 35. Dus dat is voor mij wel ineens weer een heel lange cyclus.

@Poppie, goed van je dat je nu stappen hebt ondernomen.
De afspraak met de gyn staat nu in ieder geval. Ik hoop natuurlijk dat je voor die tijd al zwanger bent, maar goed... zo niet dan hoop ik dat ze je heel goed kunnen helpen daar.

Vandaag ben ik er verder niet.

Ik wens iedereen een goed weekend en ik hoop op veel positieve berichten voor de wachtenden onder ons.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Mier,

We waren tegelijk.

Hopenlijk gaat jouw temp weer snel omhoog en heb je vandaag een innestellingsdip!

Liefs,

Twinkel3

ja idd we waren tegelijk

óok bij jou de temp weer laag maar nog geen rd s dus hoop op een goed teken
we wachten maar weer af!
nog 3 dagen tot mijn nod!

xxx

Mier heb jij je NOD nu vrijdag? Ik denk ik ook, omdat ik volgens mij afgelopen zaterdag mijn ei had aan de stekende pijn te voelen.

Spannend....

Pink

Terug
Bovenaan