,,wiebelmeiden 4,,

shit zeg,mijn bericht niet geplaatst

opnieuw dan maar

ik had ook babyboom gezien,echt zielig voor dat stel van waarbij de terugplaatsing niet was gelukt!
en dat stel met de miskraam,echt sneu.

vlinder voel jij je al anders?

xxx

Hoi Meiden,

Dit is gewoon echt niet leuk meer, ben al een half uur bezig om op het forum te komen. Hij doet wel erg raar hoor. Hij doet niet wat ik wil.

Nou ik moest dus vanmorgen op 8.50 uur bij de gyn zijn. Ik had echt een hele lieve dit keer. We hebben ff mijn dossier doorgenomen en ik moest haar een beetje bij praten. Ze heeft ook mijn templijst bekeken, maar kon daar natuurlijk niks uit opmaken. De echo zag er goed uit. Ze heeft alles wat ze zag uitgelegt. Volgens haar is er wel een eisprong geweest. Ook had ik mooi dik slijm en mijn eierstokken waren ook goed. Ze kan me niet vertellen of ik ja of nee zwanger (ze twijfelde) ben en daarom heb ik bloed moeten laten prikken. Vanmiddag laat word ik gebeld over de uitslag. Als de uitslag negatief is kan ik vanavond al bginnen met Duphaston. Als er een verhoogde HCG is dan moet ik een maandag weer bloedprikken. Mocht ik dus niet zwanger zijn dan gaat ze me weer beter in de gaten houden en worden er weer echo's gemaakt om te kijken hoe mijn eitjes groeien. Het blijft dus nog ff spannend. Hoop dat de dag gauw om is en ik de uitslag weet.

Liefs Patricia

Hoi Patricia.

Dat is vast een spannende middag! Weet je al iets ondertussen?
In ieder geval goed dat je slijm goed is en dat je eierstokken er goed uit zien.

Good luck, ik ga voor je duimen!

Nou ik heb net de uitslag gekregen en ik ben NIET zwanger. Ik kan wel huilen. Had er wel op gerekent hoor dat ik niet zwanger zou zijn, maar het is echt kut om het dan ook te horen. We gaan dus naar ronde 12. Vanavond begin ik met Duphaston en dan ff afwachten wanneer ik ongi word. Ik baal echt heel erg.
Mijn vriend komt net thuis uit zijn werk en baalt er ook wel een beetje van, hij dacht dat het deze keer raak was. Ben wel blij dat het er goed uitzag allemaal van binnen. Word nu ook weer wat beter begeleid en daar ben ik ook wel blij mee. Vertel het verder aan niemand, wil er niet zovel druk meer op leggen. Heb vanmiddag tegen mijn beste vriendin gezegt dat als de test negatief zou zijn   dat we er dan mee stoppen en het op zijn beloop laten. Gaan we natuurlijk niet echt doen, we gaan er gewoon tegenaan en hopen maar dat het volgende maand raak is.

Liefs Patricia

O'nee he Patricia!

Wat ontzettend balen...stiekem heb je toch een beetje hoop denk ik.
De medicatie die je krijgt is die om je ongie op te wekken ofzo?

Ik wil je heel veel succes wensen samen.

Als je iets kwijt wil kun je hier altijd terecht hé.

x-vlinder

Hè bah Patrica, wat een k*tbericht.
Ik kan me voorstellen dat je (ondanks dat je er wellicht rekening mee hield) flink van baalt. Ik hoop maar voor je dat je ongi met deze medicijnen snel op gang komt, dan kun je er weer tegenaan voor ronde 12.

Hier ook nog geen ongi.
Vrees ook voor een teleurstelling, maar ja... geen bloed geeft nog steeds wat moed.

Liefs,

Twinkel3

@Twinkel, Idd zolang de RD's er niet zijn heb je nog alle kans. Ga voor je duimen hoor!!!

@Vlinder, Die medicatie is iid om mijn ongi op te wekken. Ik baal er echt heel erg van. Het is toch weer een teleurstelling. Ga mijn kleine meid ook steeds meer zien als mijn kleine wonder. Ik merk ook aan mezelf dat ik nog meer van haar geniet en dat ik zo blij ben dat ik haar al heb. Weet niet hoe ik het zonder haar zo doorstaan. Wilde net toen ik het hoorde dat ik niet zwanger was eigenlijk heel erg hard huilen, maar ja dat kan niet die meid is er natuurlijk ook nog. Vanavond als ze op bed ligt zal ik wel ff een traantje wegpinken. Ik was me eigen al helemaal gek aan het maken. Had al mijn positiekleding te voorschijn gehaald. Als ik sávonds op de bank zat zat ik de hele tijd over mijn buik te wrijven. Ik hoop echt dat we snel zwanger zijn en gezellie met zijn alle naar het zwanger forum kunnen verhuizen.

Meiden heel veel succes
Liefs Patricia

He Patricia,

wat ontzettend  kl#te zeg! Veel sterkte gewenst.

liefs
vs

Terug
Bovenaan