,,wiebelmeiden 4,,

Hoi Meiden,

Nou het forum wilt bij mij nog steeds niet helemaal. Ik ben echt alweer haast een half uur bezig om me in te logen en om hier te komen. Word er niet goed van, vind het nou wel een beetje vervelend worden.

@Mier, Hopelijk gaat je temp morgen weer omhoog!!
@Poppie, wat goed dat je een afspraak heb gemaakt. Hoop dat je gauw langs kan komen.
Voor de rest weet ik het niet meer, sorry!!!!

Hier alles goed hoor. Heb net mijn 2de pilletje ingenomen, moet er nog 8. Wel heb ik al aardig last van mijn buik. Volgens mij word ik echt super ongi, kan haast niet anders.
Heb hier trouwens wel vaker last van gehad. Heb namelijk altijd al vanaf mijn 13de een onregelmatige cyclus gehad, maar de laatste tijd ging het erg goed en was ik steeds goed optijd. Ik ben trouwens in sept 2006 met mijn pil gestopt. Ik heb nu ook tegen iedereen gezegt die wist dat we bezig waren dat we er ff mee stoppen, hopelijk helpt dat een beetje. Het is toch wel een extra druk als mensen er vanaf weten. Steeds de belletjes en sms jes van en en en, daar hebben we nu hopelijk geen last meer van.

Nou meiden fijn weekend.
Liefs Patricia

hey het lijkt erop dat ie het eindelijk weer een doet!

Hallo allemaal,

Alles goed met jullie, weinig gekletst de laatste dagen, forum deet het zooo slecht!!!!

Twinkel nog steeds geen rd?????
Vlinder balen hoor!
Patricia echt kl#te voor je, hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt.
Poppie, goed dat je naar de ha bent geweest, wanneer is jou nod?
Hebben  sommige dames al last van zwangerschapskwaaltjes met al die nod's voor de deur deze week ???

liefs tara

Hoi meiden,

zo eens kijken of ie dit bericht wilt plaatsten. Hopelijk doet het forum weer snel normaal. Het zal wrs nu ook wel met het weekend te maken hebben dat het nog niet gemaakt wordt. Wel jammer want er zijn denk veel wiebelmeiden die anders veel hadden geschreven.

Patricia: heb je het al een beetje kunnen verwerken dat het weer eens niet raak was? Werken de medicijnen al? Trouwens, wat een ontzettend schatje heb je!

Mier: die temp van jou doet vreemde dingen. Maar zolang die hoog blijft is er hoop.

Vlinder: nee toch!!! Hopelijk is het zoals pink zegt een innestelingsbloeding, want je zou je nod toch vrijdag hebben?

Twinkel: weet je al meer?

Ik begin steeds meer te hopen dat de dingen die ik voel deze keer toch echt zwangerschapskwaaltjes zijn en toch niet weer dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Ik ben moe, mijn broeken zitten niet lekker want het voelt erg opgeblazen, ik heb af en toe een weeeig gevoel net alsof je tijden niet hebt gegeten of een boer moet laten (sorry). Maar heel veel dingen heb ik eerder ook wel gehad en toen was er natuurlijk niks aan de hand. We wachten wel af. Ik vermoed mijn nod op dinsdag als ik uitga van wanneer ik mijn ei voelde, donderdag als ik de normale cyclusduur pak en zaterdag als ik uitga van het langste. Ofwel ik weet het niet. We hebben trouwens al een aantal weken terug gezegd dat we nu eens zouden wachten met testen totdat ik ruim voorbij mijn nod was, dus dat duurt nog ff.

liefs
vs

Hallo.

Ik kom ook even kijken of het nu wel lukt om een berichtje te plaatsen...gelukkig hebben we onze email nog!

Een innesteling is toch al veel eerder? Ik heb ergens gelezen dat dat 5-7 dagen na je ovulatie is.
Ik zit op dag 21 van mijn cylus. Eerst verwachtte nod 2-3 november.
Heb waarschijnlijk rond 17 oktober mijn ovulatie gehad...dus moet ik woensdag 31 okt. ongie worden.

Vs spannend zeg...nu maar weer afwachten.
Pink klinkt goed hoor bij jou en tuurlijk kun je met een lange cyclus ook zwanger worden! Heeft een kennis van mij ook gehad!

En hoe is het met de andere wiebelmeiden?

x-vlinder

Hallo meiden,

Hier weer een poging van mij om een berichtje te plaatsen.

Nog geen steeds RD's, maar mijn temperatuur was vanmorgen 36,4 - dus...

@Mier, is jouw temperatuur weer omhoog gegaan?

@Vs, hopenlijk heb je gelijk en ben je idd zwanger.

Er zitten weer een heel aantal meiden op de wachtbank.
Spannend nog even.

Liefs,

Twinkel3

Hoi vlinder,

humm, dan is het idd helaas onwaarschijnlijk dat het een innestelingsbloeding is. Balen zeg! Nu maar hopen dat ze je in het ziekenhuis goed nieuws kunnen geven en dat alles normaal is.

vs

Hoi meiden,

Het lijkt er op dat het forum het iests beter doet, of is dit toeval?!
Wij zijn een weekendje naar Scheveningen geweesten hebben geshopt in Den Haag!!
We hebben het erg lekker gehad en veelste veel gekocht haha!

Patricia balen.

Twinkel weet jij al iets meer.... Blijf duimen!

Voor een hoop meiden spannende dagen.. Voelen jullie al iets??

Hier voel ik nog steeds niets anders als anders.

Liefs bo

zooooooooo volgens mij doet hij het weer

hier een paar dagen rustig geweest ivm met slechtwerkende forum!!!

hier dus een update van mij; ben gisteravond ongesteld geworden,dus nu naar ronde 11!
ben vanmorgen bij de ha geweest en heb een doorverwijzing naar de gyn gekregen,we kunnen  5 december terecht.
vind het supereng maar eindelijk vooruitgang!

xxx mier

Terug
Bovenaan