He meiden,
gelukkig dat het forum het weer doet. Kunnen we tenminste weer veel meer kletsen.
Mier: goed dat je nu een afspraak bij de gyn hebt staan.
Bo: vlgns mij ben je niet de enige die veel koopt bij het shoppen

. Hopelijk is het bij jou deze ronde raak.
Pippie: inderdaad mooi dat je lichaam het allemaal zelf oplost en dat je geen curretage hoeft. Het is trouwens wel heel wat dat je zwanger bent en dat dan je dromen zo uit elkaar vallen en je weer opnieuw moet beginnen. Reden genoeg om emotioneel te zijn. Veel sterkte ermee om het een plek te geven en ook straks als je weer zwanger bent.
Twinkel: veel succes bij de ha straks.
Anoek: balen zeg van de migraine. Heb je er nu meer of minder last van dan voordat je zwanger was? Ik heb last van hormoongerelateerde migraine (gelukkig is het nu alweer bijna een jaar terug) en ben er af en toe wel bang voor dat ik er veel last van ga krijgen tijdens een zwangerschap. Heb je trouwens al foto's gemaakt van je buik?
Vlinder: hoe kijk je tegen vrijdag aan? Ben je met name opgelucht dat er wat aan gedaan wordt of ben je bang voor een mogelijke negatieve uitslag?
Pink: handig dat je het nu zo druk hebt dat je weinig tijd hebt om bij zwanger worden stil te staan
Karen: Ik ben vs en woon in de states. Ben nu een maandje aan het meeschrijven met de wiebelmeiden en ik vind het erg gezellig. Je zult me hier vooral op vreemde tijden vinden want ik woon in de States. Ik zit nu in ronde 13 voor een eerste kindje en moet deze week mijn nod hebben. Balen dat je de hele tijd zo misselijk bent en dat je nog geen buikje krijgt.
liefs
vs