,,wiebelmeiden 4,,

hehehe eindelijk doet het forum weer normaal. Ik kreeg topics gewoon niet eens geopend... :-(

Mier en Twinkel, klote dat de RD's verschenen zijn.... Had echt zo hard geduimd voor jullie. Mier, nu de 1e afspraak bij de gyn. Meid, ik hoop nietdat het nodig zal zijn.

Pink, hoe is het met jou? Lekker aan het dromen over je huisje??

Pippie, fijn dat je geen curretage hoeft en je lichaam zelf haar werk doet. Hoop ook dat je ongi snel komt en je het een definitief plekje kan gaan geven. Sterkte.

Hier alles oke! Van het weekend en vorige week geveld door hoofdpijn/ migraine. Mag alleen nu mijn medicijnen niet hebben. Kan je vertellen dat het erg frustrerend is, aangezien ik met die medicijnen binnen een half uur weer ok ben...en nu dus naar bed kon. Ben ook blij dat de klok verzet is. Voel me weer fitter. De kleine en mijn buik dus groeien als kool.

Ga zo lekker mn bedje op zoeken. Weltrusten en tot snel.

Liefs Anoek

Zo, hier ben ik nog even.

Pippie, sterkte had ik je gewenst maar ik hoop ook echt voor je dat alles weer goed op gang mag komen en dat jullie het samen goed kunnen verwerken.

Nou, ik lees ook dat er veel dokterbezoekjes gepland staan...kunnen we elkaar mooi helpen en steunen (jammer genoeg).
Wij mogen inderdaad vrijdag al! Bloed en plasjes zijn ingeleverd...nu donderdag de zwemmers nog naar het lab brengen.

Succes allemaal.

x-vlinder

Ben blij dat het forum het eindelijk weer doet
Kunnen we tenminste weer gezellig kletsen.

Hoe is het met de dames die hun nod nog verwachten??

tara

Hallo meiden,

Dat is een tijd geleden?! sommige van jullie kennen me niet, maar ik ben nog van de wiebelmeiden 1 en 2 haha!! Ik was erg benieuwd hoe het met jullie ging en of er inmiddels al een aantal meiden meer zwanger waren.. ik ben al een hele tijd niet meer op de site geweest en op het april 2008 forum kan ik mijn draai niet echt vinden.. Maar de grootste reden is dat ik vanaf week 6 tot nu week 17 erg veel last heb gehad van zwangerschapskwaaltjes... veel misselijk en dagelijks meerdere keren overgeven. jaja zwanger zijn gaat niet over rozen haha... Maar gelukkig gaat het met de kleine goed, alleen jammer dat mijn buikje nog niet echt hard groeit... dat komt door al het spugen.. maar goed dat zal van eigens wel komen!

Nou ik hooop dat het goed met jullie gaat en dat het voor jullie allemaal snel raak mag zijn! Ik duim nog steeds voor jullie!

Liefs Karen

He meiden,

gelukkig dat het forum het weer doet. Kunnen we tenminste weer veel meer kletsen.

Mier: goed dat je nu een afspraak bij de gyn hebt staan.

Bo: vlgns mij ben je niet de enige die veel koopt bij het shoppen :). Hopelijk is het bij jou deze ronde raak.

Pippie: inderdaad mooi dat je lichaam het allemaal zelf oplost en dat je geen curretage hoeft. Het is trouwens wel heel wat dat je zwanger bent en dat dan je dromen zo uit elkaar vallen en je weer opnieuw moet beginnen. Reden genoeg om emotioneel te zijn. Veel sterkte ermee om het een plek te geven en ook straks als je weer zwanger bent.

Twinkel: veel succes bij de ha straks.

Anoek: balen zeg van de migraine. Heb je er nu meer of minder last van dan voordat je zwanger was? Ik heb last van hormoongerelateerde migraine (gelukkig is het nu alweer bijna een jaar terug) en ben er af en toe wel bang voor dat ik er veel last van ga krijgen tijdens een zwangerschap. Heb je trouwens al foto's gemaakt van je buik?

Vlinder: hoe kijk je tegen vrijdag aan? Ben je met name opgelucht dat er wat aan gedaan wordt of ben je bang voor een mogelijke negatieve uitslag?

Pink: handig dat je het nu zo druk hebt dat je weinig tijd hebt om bij zwanger worden stil te staan

Karen: Ik ben vs en woon in de states. Ben nu een maandje aan het meeschrijven met de wiebelmeiden en ik vind het erg gezellig. Je zult me hier vooral op vreemde tijden vinden want ik woon in de States. Ik zit nu in ronde 13 voor een eerste kindje en moet deze week mijn nod hebben. Balen dat je de hele tijd zo misselijk bent en dat je nog geen buikje krijgt.

liefs
vs

Het is nog steeds spannend. Ik hoop er heel erg op dat het deze keer wel raak is maar ik probeer me ook alvast voor te bereiden dat het misschien wel weer niet zo mag zijn want de teleurstelling zal anders wel heel groot zijn.

Er ziijn gelukkig nog geen RD, dus vanochtend was gelukkig geen voorteken. Ik hoop dan maar dat ik hetzelde krijg als jou Patricia :). Ik ben nog steeds moe, alhoewel het vanmiddag minder is dan de voorgaande dagen. Er schijnen meer mensen moe te zijn dus het zou ook zo kunnen dat er een virusje rondgaat. Ik heb in ieder geval een verminderde weerstand want ik heb last van een koortslip :(. Verder zitten mijn broeken nog steeds te strak. En heb ik ook nog steeds last van een weeig gevoel. Ach ik weet het niet, ik denk het wel, maar wie weet is dat ook alleen maar omdat ik het hoop.
Vanmiddag wel een vreemde deja-vu gehad waarbij ik wist dat ik later zwanger zou blijken. Beetje apart.
Misschien dat we morgenochtend wel gaan testen. Als het positief is dan weten we tenminste waar het door komt. Maar ergens ben ik er gewoon te bang voor om te testen en weer teleurgesteld te worden........wat is dit wachten toch slopend.

Hey Vs,

Ik hoop dat je voorgevoel klopt!!! En dat 13 een geluksgetal wordt, want dan is het bij mij misschien ook wel raak!   Heel spannend, heb je de test al in huis?

Ben er vanavond niet, want ik heb een workshop. Ga heel creabea een herfstkrans maken..

tot later, tara  

Terug
Bovenaan