,,wiebelmeiden 4,,

Hey mier,
Tja er komt idd schot in. Hoop dat het snel allemaal goedkomt!

Voel ook nog niets anders als anders, dus probeer niet te veel te hopen, maar is toch elke keer weer een teleurstelling.

He meiden,

Ben ik ook weer!!
Ik heb vorige week dinsdag te horen gekregen dat curretage niet nodig is omdat mijn HCG voldoende gedaald is. Het is nog niet volledig uit mijn lijf, maar is sterk dalende.   Ik ben wel opgelucht dat dit allemaal niet nodig is. De verloskundige was erg aardig en heeft me ook gerustgesteld met het feit dat ze bij een volgende zwangerschap de zwangerschap vanaf 6 weken echografisch gaat vervolgen tot ik met 10 weken naar de verloskundige buiten het ziekenhuis kan. Dit is wel een beetje een geruststelling. Als het dan weer niet goed is, kom ik er in ieder geval snel achter.
Met mij en mijn vriend gaat het langzaam weer wat beter. Ik kan er nu wat rationeler over denken al ben ik met perioden nog erg emotioneel. Het was zo mooi geweest.........

Nu weer afwachten op een normale cyclus, dit kon wel even duren voor de verloskundige, maar ik kan ook over 2 weken weer ongesteld zijn. Het is wel raar, want ja, we doen niet aan geheel onthouding, dus wanneer moet ik ongesteld worden en wanneer zou ik overtijd kunnen zijn......... Ik pin me er niet op vast en ga uit van 6 weken wachten op mijn ongi. Dit was ook het meest reeele volgens de verloskundige.

Nou meiden en hoe is het met jullie.............
Ik heb gelezen dat een aantal meiden weer flink balen door de RD. Ik hoop echt dat voor de meiden die op het punt staan naar de gyn te gaan of daar al een afspraak hebben er snel betere tijden aanbreken.

Ook las ik dat het van de week voor een aantal mensen weer erg spannend wordt..
Ik duim voor jullie.

Ik ga weer proberen het forum weer wat beter bij te houden, ik weet eerlijk gezegd nu niet meer helemaal precies hoe het er bij iedereen voor staat.

Ook nog even de lijst aangepast.

Nou meiden, tot snel,

Groetjes Pippie

Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 13w3d (7-10-07), 10 april uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje -> MK met 6weken,   nu wachtend op eerste NOD/ongi, NOD ??????

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

- vs77, 30 jaar, 13e ronde, nod rond  1 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

- Tara, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje, nod 7 nov (cyclus 26/33)

-mier1980,11e ronde,nod tussen 21nov./25 nov (cyclus 24/28)

Pfff, heftig hoor Pippie.
Hoop voor je dat   alles weer vlot op gang komt, en natuurlijk ook dat jullie het samen een plekje kunnen geven. Wens jullie heel veel sterkte..

Volgens mij kennen wij elkaar trouwens nog niet...

Ik ben dus Tara 30 jaar. Zit nu in ronde 13. Deze ronde heb ik voor het eerst ovu testen gebruikt en ieder geval op het juiste moment gewiebelt!
Als het in jan nog niet raak wil ik met mn mannetje naar de huisarts.

liefs tara

Nou Mier, dan waren we deze ronde tegelijk ongi.
Gisteravond zag ik de eerste RD's voorzichtig opduiken, maar vanmorgen zette het echt door.
Ik houd mijn menstruatiedatum dus op vandaag.

Morgenvroeg gaan mijn man en ik naar de huisarts.
De temperatuurstaten nemen we mee en dan zullen we wel zien...

Ik zag dat jij met Sinterklaas bij de gyn terecht kunt Mier.
Ik hoop voor je dat je dan meer duidelijkheid krijgt en wie weet heb je dan al wel een mooi kadootje in je buik.

@Pippie, ik hoop voor jou dat je snel weer zwanger bent meid en dat het dan wel goed zal gaan. Toch wel fijn dat ze het vanaf dan eerder gaan bekijken met een echo.

Voor een aantal is het nog spannend deze week.

Ik duim nog hard voor jullie hoor!

Liefs,

Twinkel3

Hallo.

Wat goed dat hij het weer doet!
Kunnen we weer lekker kletsen met z'n allen.

Alleen nu heb ik niet zoveel tijd...dat is jammer.

Misschien tot later.

x-vlinder

@twinkel; wat een lieve zin schreef je (kadootje in je buik) hihi,de tranen stonden WEER in mijn ogen! ik loop nu gewoon 2 rondes al op je voor,ik met mijn korte cyclussen en jij met je laatste lange cyclus! raar he? ben wel een beetje angstig ervoor hoor!

@tara; nou was niet zo erg teleurgesteld hoor voelde het wel aan mijn buik dat het eraan kwam alleen de temp. klopte niet (bleef hoog)

@vlinder; jij kon toch al a.s vrijdag terecht? ben benieuwd hoor!

xxx

Terug
Bovenaan