,,wiebelmeiden 4,,

Hallo meiden,

Nou, wij zijn net weer terug van de huisarts.
Ging eigenlijk best wel snel.
Hij hoefde mijn temperatuurlijsten niet eens te bekijken.
Bij mijn man werd zijn zaakje wel even bekeken. Blijkt dat hij een liesbreuk heeft. Gelukkig wel op een plek waar het niet schadelijk is voor de vruchtbaarheid, maar hij zal er nog wel een keer aan geopereerd moeten worden. Hij ziet er al erg tegenop. En geloof me, van googelen op "liesbreuk" wordt je niet echt vrolijk. Dus dat doen we dan ook maar niet meer.
Morgen mag hij een potje vullen en wegbrengen en daar krijgen we volgende week vrijdag de uitslag van. Aan de hand hiervan wordt bepaald hoe we verder gaan.
Als ik onderzocht moet worden stuurt de huisarts me door naar de gyn.
Nou ja, het loopt dus...

@Vs, ik hoop echt dat je voorgevoel klopt. Spannend is het wel om te testen, maar je steeds afvragen of je nu wel of niet zwanger bent is ook niet erg prettig.
Ik hoop op goed nieuws voor jou.

@Karen, leuk dat je weer even kwam kijken. Jij schiet al behoorlijk op in je zwangerschap. Ik hoop voor je dat je misselijkheid nu achterwege zal blijven.

@Anoek, de wintertijd scheelt idd weer een uurtje hè. Ik sta ook weer wat makkelijker naast mijn bed 's ochtends vroeg.

Het wordt een spannende week voor velen van ons. Mijn duimen draaien overuren hoor!

Liefs,

Twinkel3

Hoi Meiden,

@Twinkel, Wat vervelend voor e an dat hij een liesbreuk heb. Gelukkig is het niet schadelijk voor de vruchtbaarheid. En ja het balletje rolt nu. Hoe voel je je?? Nu dat je bij de HA bent geweest. Trouwens bedankt voor je foto, nou heb ik een gezicht bij een naam.

@Vs, Ik ga duimen voor je dat je voorgevoel klopt. Spannende, wanneer ga je testen???

En de rest hoe is het met jullie???

Hier gaat alles zijn gangetje. Nog geen RD's wel krampen!! Al shet goed is moet ik volgende week mijn ongi krijgen. Dat hoop ik in ieder geval want ik wil door naar de volgende ronde. Nou meiden misschien tot vanavond ik ga er vandoor. Moet opschieten die meid moet ik zo uit school gaan halen.

Liefs Patricia

ik heb vanochtend niet getest. Ik wilde/durfde niet. Dus het wordt nog afwachten.

Hoi Twinkel,

vervelend dat je man een liesbreuk heeft. Ja, van googelen wordt je dan niet vrolijk, maar dat is met alle dingen (vlgns mij zou dan niemand meer zwanger willen worden :)). Hopelijk valt het allemaal erg mee en blijkt volgende week dat hij ruim voldoende bewegende zaadjes heeft.  Maar nog steeds vervelend dat hij eraan geopereerd moet worden ed.
Hoe voel je je eronder? Heb je een beetje gevoel dat je verder wordt geholpen ook al heeft de ha niet naar jouw templijsten gekeken?

Nou ik ga me aankleden ed en dan naar het werk. Tot later

vs

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat de huisarst mijn temperatuurlijsten zou bekijken en zou vragen naar leefgewoonten e.d., maar niets van dat alles.
Volgens mij zou hij ons daar ook weinig nieuws over kunnen vertellen.
Hij heeft gezegd dat de volgende stap is om mij door te sturen naar de gyn voor een inwendig onderzoek. Vind ik ook prettiger dan dat hij zelf gaat kijken, naar mijn idee heeft een gyn daar toch wat meer verstand van.

Ondanks dat het natuurlijk niet leuk is om naar de huisarts te gaan omdat je nog niet zwanger bent, ben ik wel opgelucht dat we de stap hebben genomen. We zullen wel zien hoe het balletje verder gaat rollen... en hopenlijk zitten we niet te lang in het medische traject.

Ik ben in ieder geval blij dat de huisarts gezien heeft dat mijn man een liesbreuk heeft, zodat hij zich hieraan kan laten opereren (natuurlijk niet blij dat hij het heeft, maar wel blij dat het ontdekt is). Ik denk dat hij hier anders pas mee naar de huisarts was gegaan als hij er flink last van had gehad en nu heeft hij er in ieder geval nog geen last van. Wel spannend voor hem. Hij is nl. nog nooit onder het mes geweest. En dan nog wel in die buurt, hij vindt het wel griezelig en wil graag volledig onder zeil zodat hij er niets van mee hoeft te krijgen.

@VS, je houdt het wel spannend. Wanneer wil je gaan testen?

@Patrica, ik hoop voor je dat de RD's zich nu snel laten zien. Dan kun jij ook weer verder.

Liefs,

Twinkel3

hey twinkel,

wat balen van je mannetje zeg
wat goed van je,ook naar de gyn,de 4e in rij!
wanneer kan je terecht??
ik kon de 23e al komen maar dan had ik een mannelijke,en nu heb ik een vrouwelijke (die mijn moeder ook heb gehad)

XXX

zo wat een verhalen weer!!

VS, erg spannend voor jou, hou je ons op de hoogte?

Anoek, wat fijn dat de kleine zo goed groeit!! Wat gaat het allemaal snel he?

Karen, wat leuk om weer iets van je te horen! Ik hoop dat het overgeven nu voorbij is voor jou, dan kun je heerlijk genieten!

Twinkel, dus ook al naar de HA geweest.... Het is dus wel handig om samen te gaan begrijp ik. Ik zou eigenlijk alleen gaan, want het is mijn huisarts. Nou ja, we zien nog wel even, eerst deze week nog maar even uitzitten...

Mier, lekker lang weekend gehad?

Vlinder, hoe is het met jouw cyclus? Was'ie nou echt zo kort?

Bo en Patricia, met jullie ook alles goed?

Hier dag 44 en temp 37.2 ... Jaja mijn temperatuur kan altijd lekker hoog! Had ik eerlijk gezegd niet verwacht met zo'n lange cyclus, maar blijkbaar kan je dan toch een goede eisprong hebben. In theorie kan ik zwanger zijn dus, want we hebben de vrijdag nog gewiebeld en de zaterdagavond had ik die heeeele erge steken...

Afwachten dus! Ben blij dat het forum het weer doet, want mijn mailbox kon het niet aan (beetje overdreven, maar dit is wel handiger...)

Pink

Moet ik wel om denken dat ik hier mijn forumnaam weer onder zet, anders weet iedereen straks dat ík het ben...

ha hoor lekker weekend gehad

ik ben trouwens alleen naar de ha geweest en toen mijn vriend de spermaanalyse moest doen was hij er ook niet bij dus kan wel hoor.

xxx

Terug
Bovenaan