,,wiebelmeiden 4,,

nog geen rd, dus dat is goed. Maar ik weet ondertussen niet meer wat ik voel. Enerzijds heb ik het idee dat ik ongi ga worden want het rommelt best wel. Aan de andere kant heb ik ook nog last van een weeig gevoel. Ik weet het niet meer en zat me er op mijn werk alleen maar mee bezig te houden, dus ik ben vroeg naar huis gegaan. Heel misschien morgen ochtend dan toch maar een testje doen........

Hè bah VS, jij ook weer door naar de volgende ronde.
Het komt toch altijd weer hard aan als de RD's zich laten zien.

Wie wacht er nu nog op de RD's?

Ik heb nog geen afspraak bij de gyn, maar de huisarts wil me doorverwijzen wanneer de uitslag van het zaadonderzoek van mijn man goed is. Als het niet goed is denk ik dat ze het eerst nog een keer gaan bekijken ofzo, maar dat weet ik dus niet helemaal zeker. Ik wacht dus nog maar even af en zie wel hoe het gaat lopen.

Vanmiddag ben ik vrij. Nog even de klas opruimen en dan naar huis.
Mijn zusje komt vanmiddag gezellig langs.

Liefs,

Twinkel3

Balen VS, elke keer toch weer een teleurstelling, vooral als je andere dingen dan anders voelt.

Twinkel, ik ben volgens mij de enige (?) die echt nog wacht op de RD's. Nou ja, eigenlijk zit ik er niet op te wachten, maar lijkt mij sterk dat je zwanger kunt worden met een van een eitje op dag 33 of 34. We hebben wel goed gewiebeld, dus we hebben ons best gedaan. Ik denk vrijdag of zaterdag mijn NOD en dan maar gauw een afspraak maken bij de HA. We twijfelen nog of we samen zullen gaan of ik alleen, omdat het mijn ha is. Ik vind het nu ook niet erg om alleen te gaan, maar we zien nog wel even. Ik kan makkelijker even iets later op mijn werk komen dan mijn vriend, dus wanneer hij een keer kan, kan nog wel een paar weken duren ben ik bang. Dan ga ik liever alleen.......

Pink

Vs, balen van die rd's, je had juist zo'n goed gevoel, dan komt het dubbel zo hard aan.  Lijkt niet zo'n vruchtbare maand te zijn....

Pink, je zit niet alleen te wachten hoor! Volgens mij heeft  Bo ook deze week haar nod. Zelf moet ik nog een weekje wachten, volgende week woensdag.

Vanmorgen, eind vd ochtend had ik ineens een misselijk gevoel, heb even wat gegeten en daarna was het over. Voel verder niets bijzonders, dus verwacht er niet teveel van.

Vanavond ga ik   met mn vriendje op kraamvisite bij de buren. Heb dr wel zin had, Ik heb de kleine (nu  1,5 mnd ofzo) al gezien, maar nu dus officieel op  kraambezoek!

liefs Tara

hey,

ben ik ook weer

bij een vriendin zijn vandaag de vliezen gebroken dus zal vandaag of morgen wel er zijn denk,dus spannend!

vs;wat balen zeg

twinkel;over 2 weekjes de uitslag dan,ben benieuwd,ga er maar vanuit dat het goed is hoor!

pink;voor jou nog een paar spannende dagen

bo en tara;voor jullie draaien de duimen nog door hoor!

xxx

Hallo,

We duimen inderdaad  zeker door voor jullie Tara en Bo!
vs wat balen zeg dat je nu ook ongie bent...

x-vlinder

Terug
Bovenaan