,,wiebelmeiden 4,,

Mier...leuk hoor dat je vriendin gaat bevallen.

Laatst bij mij ook 1 dat vond ik heel bijzonder. Lekker knuffelen met zo'n kleintje...heerlijk!

ja idd erg leuk,toen ze net een paar weken zwanger was vertelde ze het me,en toen waren wij ook al bezig en nu is ze al uitgerekend,maar daar baal ik dan ook wel van,dat zullen jullie ook vast wel hebben.tuurlijk gun ik het een ander hoor,begrijp me niet verkeerd,maar bij zulke dingen denk je er nog eens extra over na dat we al een tijdje bezig zijn!

vlinder lekker klagen hoor!!

jij moet toch in t...... naar de gyn? (puzzel hahaha)
ik in b....

xxx

Oh Pink, Bo en Tara - voor jullie draaien mijn duimen nog hard!!!
Ik hoop het zo voor jullie!

@Pink, een laat eitje hoeft niet slecht te zijn hoor. Jij hebt net zo goed alle kansen deze maand dus ik geef de moed voor jou echt nog niet op hoor. Wie weet... het zou zo leuk zijn om weer eens goed nieuws te lezen.

@Mier, het is idd wel bijzonder wanneer een goede vriendin van je gaat bevallen. Heel mooi, maar idd ook confronterend. Maar dat zal net zo goed voor jouw vriendin gelden. Ik had dat met mijn vriendin ook, maar gelukkig kunnen we "samen lachen en samen huilen" en staat dat onze vriendschap absoluut niet in de weg. Nu geniet ik met hun mee van hun kleintje en mocht ik zwanger worden dan kan tenminste bij haar terecht voor allerlei tips.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden bij jouw vriendin.
Veel plezier alvast gewenst als je gaat kijken!

Liefs,

Twinkel3

hey twinkel,

nog niks gehoord hoor,maar weet zoiezo dat het een meisje is!

mijn nichtje van 3 kwam vanmiddag bij mij op schoot zitten en omhelsde me en zei ,,tante mier ik vind jou lief,,   schattig of niet?
vond het zo lief!!!

het lijstje klopt trouwens niet meer,maken we een nieuwe of veranderen we deze?

xxx

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer even.
Heb een drukke week deze week, wat ik eigenlijk helemaal niet erg vind wand zo gaat de tijd wat sneller!
Vrijdag of zaterdag is me nod, dus nog even spannend...

Pink voor jou ook spannend zal voor je duimen! en ook voor jou Tara!!

Vlinder is het bij jou al doorgezet?

Balen vs, ga jij deze maand ook naar de dokter?

Mier al wat van je vriendin gehoord?

Hoe is het met de rest van de meiden??

Liefs bo

nee nog niks gehoord,maar hoorde van mijn zus dat het nog tot 48 uur kan duren nadat je vliezen zijn gebroken,dus nog maar even afwachten!

ben benieuwd!

xxx

Terug
Bovenaan