,,wiebelmeiden 4,,

Ja, we zagen idd tegelijk de RD's weer.
Wel maf dat jij met je korte cyclussen nu al weer een ronde op mij voorloopt.
Onze volgende NOD's verschillen dan ook wel weer.

Deze maand ga ik gewoon nog temperaturen.
Het geeft ons toch wat meer rust m.b.t. het weten of je ei wel of niet is geweest.
En jij dan? Temperatuur jij nog of gebruik je nog ovulatietesten?
Ik heb er nog een paar thuis liggen. Wie weet gebruik ik ze deze maand maar weer.

Het is idd wel even spannend om op de uitslag te wachten.
Volgende week vrijdag weten we meer.
Volgens mij moeten er minimaal 20 miljoen spermacellen per ml. zijn om het goed zaad te kunnen noemen of niet? Ook kijken ze naar de bewegelijkheid e.d.
We zullen zien.
We waren straks even aan het terugrekenen. De zaadcellen die nu nl. geproduceerd worden zijn 3 maanden geleden gevormd. En waar waren we toen... op vakantie en flink aan de slivovice... Nou ja, als ze dat overleefd hebben, dan heeft mijn mannetje echt superzaad. Maar ja, nu rest ons momenteel niets meer dan afwachten, dus dat doen we dan ook maar.

Is jouw ongi ook al weer bijna over? De mijne wel.
Gelukkig heb ik er niet meer zoveel en zolang last van sinds ik de pil niet meer gebruik.

Liefs,

Twinkel3

Halloooo

Lekker druk hier vandaag. Gezellig!

Mier wij gaan in een andere stad naar het zh. In die leuke stad waar jij laatst bent gaan shoppen met de mooie lief winkel.

Verder is mijn ongie nog steeds niet doorgezet...maar 4-5 dagen beetje  bruin lijkt me ook niet goed.

x-vlinder

hey twinkel,

nee ik ga niet meer verder tempen,en zeker geen ovulatietesten meer gebruiken.
de huisarts zei dat ik mooie templijsten had! dus met wel degelijk een zekere eisprong!
idd wel maf ja,loop gewoon een volle ronde op je voor!

volgende week vrijdag al de uitslag,dat is best snel!
ik vond het ook superspannend hoor,je heb slecht<3 ,matig <13, goed>13 weet ook niet wat die aantallen betekenen maar zag het op de lijst staan van de uitslag die we moeten meenemen naar de gyn,bij matig was het eigenlijk ook goed want daar kan je ook goed zwanger mee raken!

mijn ongi is nog niet over hoor,denk vanaf morgen minder!

xxx

Hoi Vlinder,

Ik wil je geen valse hoop geven, maar als je alleen maar bruinverlies hebt kan dat ook innestellingsbloed zijn. Is jouw NOD nog steeds 3 november?
Als je ongi niet echt doorzet zou ik toch maar een testje eraan wagen.
Wie weet?

Liefs,

Twinkel3

hey vlinder,

oh je gaat daar,ok!
wel spannend zeg,jij mag over 2 dagen al!!!
heb je  een man of vrouw??

xxx

Hoi Mier,

De mijne heeft mijn templijsten niet eens bekeken.
Mocht ik bij de gyn komen dan zal die er wel naar vragen.

Liefs,

Twinkel3

mijn huisarts had ze ook niet echt super bestudeerd of zo hoor,maar ze zei dat er een duidelijke eisprong was en dat ik werd doorgestuurd!

xxx

Mier, bij jullie zijn de zwemmers toch goed?

mijn nod is vandaag dus ongie kannog makkelijk. Als ik morgen niet ongie wordt snap ik er niks meer van.

x-vlinders

Terug
Bovenaan