A
Anoniem
Guest
Ja, we zagen idd tegelijk de RD's weer.
Wel maf dat jij met je korte cyclussen nu al weer een ronde op mij voorloopt.
Onze volgende NOD's verschillen dan ook wel weer.
Deze maand ga ik gewoon nog temperaturen.
Het geeft ons toch wat meer rust m.b.t. het weten of je ei wel of niet is geweest.
En jij dan? Temperatuur jij nog of gebruik je nog ovulatietesten?
Ik heb er nog een paar thuis liggen. Wie weet gebruik ik ze deze maand maar weer.
Het is idd wel even spannend om op de uitslag te wachten.
Volgende week vrijdag weten we meer.
Volgens mij moeten er minimaal 20 miljoen spermacellen per ml. zijn om het goed zaad te kunnen noemen of niet? Ook kijken ze naar de bewegelijkheid e.d.
We zullen zien.
We waren straks even aan het terugrekenen. De zaadcellen die nu nl. geproduceerd worden zijn 3 maanden geleden gevormd. En waar waren we toen... op vakantie en flink aan de slivovice... Nou ja, als ze dat overleefd hebben, dan heeft mijn mannetje echt superzaad. Maar ja, nu rest ons momenteel niets meer dan afwachten, dus dat doen we dan ook maar.
Is jouw ongi ook al weer bijna over? De mijne wel.
Gelukkig heb ik er niet meer zoveel en zolang last van sinds ik de pil niet meer gebruik.
Liefs,
Twinkel3
Wel maf dat jij met je korte cyclussen nu al weer een ronde op mij voorloopt.
Onze volgende NOD's verschillen dan ook wel weer.
Deze maand ga ik gewoon nog temperaturen.
Het geeft ons toch wat meer rust m.b.t. het weten of je ei wel of niet is geweest.
En jij dan? Temperatuur jij nog of gebruik je nog ovulatietesten?
Ik heb er nog een paar thuis liggen. Wie weet gebruik ik ze deze maand maar weer.
Het is idd wel even spannend om op de uitslag te wachten.
Volgende week vrijdag weten we meer.
Volgens mij moeten er minimaal 20 miljoen spermacellen per ml. zijn om het goed zaad te kunnen noemen of niet? Ook kijken ze naar de bewegelijkheid e.d.
We zullen zien.
We waren straks even aan het terugrekenen. De zaadcellen die nu nl. geproduceerd worden zijn 3 maanden geleden gevormd. En waar waren we toen... op vakantie en flink aan de slivovice... Nou ja, als ze dat overleefd hebben, dan heeft mijn mannetje echt superzaad. Maar ja, nu rest ons momenteel niets meer dan afwachten, dus dat doen we dan ook maar.
Is jouw ongi ook al weer bijna over? De mijne wel.
Gelukkig heb ik er niet meer zoveel en zolang last van sinds ik de pil niet meer gebruik.
Liefs,
Twinkel3