,,wiebelmeiden 4,,

oh hahaha ik dacht al!!!

nou zolang er geen rood bloed is  effe afwachten dus!

vrijdag iig naar de gyn!

xxx

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
'));
'));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 16w5d (30-10-07), 10 april uitgerekend, 16 november 20 weken echo

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje -> MK met 6weken,   nu wachtend op eerste NOD/ongi, NOD ??????

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- vs77, 30 jaar, 13e ronde, nod rond  1 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen NOD 2 of 3 november

- Tara, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje, nod 7 nov (cyclus 26/33)

-mier1980 , ronde 11 , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.   Eerste stappen in het medische traject zijn gezet ("zwemmertjes" worden onderzocht).

Hallo!

Vlinder, wel jammer dat je in t zolang moest wachten. Een van de ziekenhuizen is erg gespeciliseerd dacht ik.

VS, balen zeg dat de RD's weer verschenen zijn. Hoe ben je er nu onder?

Pink, Bo en Tara, ik duim ook voor jullie! Pink, volgens mij maakt een laat eitje niet uit hoor... ik heb er in elk geval nooit van gehoord.

MIer, zeker weer een korte cyclus. Hopelijk ben je deze laatste ronde zwanger en kan je lekker afzeggen! Na het breken van de vliezen moet het kindje er binnen 48 uur zijn ivm infectiegevaar, dus idd binnen 2 dagen weer een nieuwe wereldbewoner!

Ukkie, hoe is het met jou? Al een tijdje niet gezien... Hoop dat alles goed is.

Twinkel, spannend voor jullie. Kan me wel voorstellen dat het een fijn idee is dat jullie nu wellicht een handje geholpen worden als niet alles helemaal in orde is. Toch gun ik jullie een natuurlijke manier van zwanger worden.

Hier gaat alles eigenlijk heel voorspoedig. Mn bekkenklachten zijn eigenlijk zo goed als verdwenen gelukkig. Krijg steeds vaker opmerkingen dat je het nu toch echt wel goed begint te zien en dan glim ik van trots!! Morgen ben ik alweer 17 weken. De tijd gaat wel snel vind ik. Begin me ook weer veel fitter te voelen gelukkig!! Ook op mn werk voel ik me als een vis in het water. Het gaat gewoon lekker. Over 2 weken hebben we de screeningsecho. Dat vind ik toch wel spannend. Klinkt leuk een echo, maar deze echo schijnt niet zo leuk te zijn. Ze checken echt je hele kindje of alles er op en aan zit, of alles goed functioneert etc... Dus alles behalve een pret-echo :-( Toch is het leuk dat we ons kleine weer gaan zien, want de laatste x was ie nog maar 3 cm. Ik hoop echt zo dat jullie snel ook deze gevoelens mogen ervaren, het is overweldigend. Dusssss ik duim continu als een idioot voor jullie!!!!!!!!!

Dikke knuffel

Twinkel, spannend hoor

wat lief van je anoek!!!

ik hoop idd dat ik het af mag zeggen maar ik heb er niet zo n vertrouwen in dat het nu opeens wel raak zou zijn! maar wie weet!!

leuk dat het zo goed met je gaat en met de kleine anoekje!!hahaha

xxx

Hahahahaha.... Ik denk ook dat het een klein Anoekje wordt  Mn man is er van overtuigd dat het een jongetje is. We zullen het aan het einde van de "rit" wel zien!

ja denk dat dat man eigen is!
hahaha die maat van mijn vriend ja het wordt een jongen dit en dat,en hij krijgt mooi een dochter hahaha!!!

xxx

ik wil graag een tweeling!!!!
hahaha

nou 1 is ook goed hoor! als ik maar zwanger raak en een baby krijg!

xxx

Terug
Bovenaan