A
Anoniem
Guest
Hoi Meiden,
Alles goed hoor hier. Zit nog steeds te wachten op mijn ongi!!! De medicijnen zijn bijna op dus zal wel gauw komen. Kan niet wachten, word een beetje ongeduldig van al het wachten. Ik wil ook door naar de volgende ronde!!!!!
@Tara, Kan me heel goed voorstellen dat je een dubbel gevoel heb over de kinderwens van je vriendin. Vind het zelf ook erg moeilijk als ik hoor dat iemand in ronde 1 of 2 gelijk zwanger is. Voor ons komt het ook goed!!!!
@Mier, Lijkt me idd wel erg gezellie, wij allemaal met een dikke buik en andere achter de kinderwagen. Maar goed dan moeten we wel eerst nog zwanger worden.
Ik heb ook voor het 1st naar babyboom gekeken. Voordat het eigenlijk was begonnen zat ik al met kippevel en tranen in mijn ogen. Waarom?? Dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Misschiuen omdat het soms erg confronterend kan zijn?? Vond het ook heel erg van die jonge die zaadbalkanker had gehad. En dat stel die een echo kregen dat het hartje niet meer klopte, echt erg!!! Je wereld stort dan echt in.
@Anoek, Veel plezier morgen op de jonge gezinnen beurs!!!! Ik denk dat iedereen het op een andere manier omschrijft die 1ste scholjes. Ik heb het ervaren als een soort vlinders in mijn buik!!!! Heerlijk dat je buikje lekker groeit, kun je het mooi aan de hele wereld vol trots laten zien. Dat vond ik toen zo geweldig, iedereen mijn dikke buik laten zien. Genieten!!!!!
@Pink en Bo, Kut zeg een negatiefe test. Ik blijf voor jullie duimen!!! Jullie hebben nog steeds kans zolang er geen RD's zijn
Morgen ben ik er niet. Ik heb morgen een meet en greet met een paar meiden van het sonja bakker forum, waar ik al vanaf 2 april zit.Morgen gaan we elkaar voor het 1st ontmoeten. Spannend!!!!
Voor de gene die ik ben vergeten sorry. Fijn weekend allemaal
Liefs Patricia