,,wiebelmeiden 4,,

Hoi Meiden,

Alles goed hoor hier. Zit nog steeds te wachten op mijn ongi!!! De medicijnen zijn bijna op dus zal wel gauw komen. Kan niet wachten, word een beetje ongeduldig van al het wachten. Ik wil ook door naar de volgende ronde!!!!!

@Tara, Kan me heel goed voorstellen dat je een dubbel gevoel heb over de kinderwens van je vriendin. Vind het zelf ook erg moeilijk als ik hoor dat iemand in ronde 1 of 2 gelijk zwanger is. Voor ons komt het ook goed!!!!
@Mier, Lijkt me idd wel erg gezellie, wij allemaal met een dikke buik en andere achter de kinderwagen. Maar goed dan moeten we wel eerst nog zwanger worden.
Ik heb ook voor het 1st naar babyboom gekeken. Voordat het eigenlijk was begonnen zat ik al met kippevel en tranen in mijn ogen. Waarom?? Dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Misschiuen omdat het soms erg confronterend kan zijn?? Vond het ook heel erg van die jonge die zaadbalkanker had gehad. En dat stel die een echo kregen dat het hartje niet meer klopte, echt erg!!! Je wereld stort dan echt in.
@Anoek, Veel plezier morgen op de jonge gezinnen beurs!!!! Ik denk dat iedereen het op een andere manier omschrijft die 1ste scholjes. Ik heb het ervaren als een soort vlinders in mijn buik!!!! Heerlijk dat je buikje lekker groeit, kun je het mooi aan de hele wereld vol trots laten zien. Dat vond ik toen zo geweldig, iedereen mijn dikke buik laten zien. Genieten!!!!!
@Pink en Bo, Kut zeg een negatiefe test. Ik blijf voor jullie duimen!!! Jullie hebben nog steeds kans zolang er geen RD's zijn

Morgen ben ik er niet. Ik heb morgen een meet en greet met een paar meiden van het sonja bakker forum, waar ik al vanaf 2 april zit.Morgen gaan we elkaar voor het 1st ontmoeten. Spannend!!!!

Voor de gene die ik ben vergeten sorry. Fijn weekend allemaal
Liefs Patricia

Dank je wel Patricia!! Ik heb er veel zin in!
Heb je mn buikje al gezien op Hyves?

Ik heb ook SB gedaan begin dit jaar. Heb 2 weken volgehouden volgens het boek, maar de methode meer op mn eigen manier een aantal maanden toegepast en denk ik een kilo of 7 afgevallen. Wat was ik mooi slank, ha ha, nu niks meer van overMaar is voor het goede doel! Hoeveel kilo ben jij al kwijt? Houd je het een beetje vol? Succes ermee en veel plezier morgen bij de meet & greet!

Liefs

Hey Anoek, k heb je buikfoto even op hyves bekeken: Mooi hoor! Het is al goed te zien dat je zwanger bent hoor, terecht dat je daar trots op bent!

Bo en Pink, wat balen van die neg test! Hopelijk idd nog niet genoeg hcg en een deze dagen toch nog een pos test, ik hoop het voor jullie!

Patricia, hopelijk komen die rd   snel bij jou, deze ronde heeft nu wel lang genoeg geduurd!

Voor de rest wens ik iedereen een lekker relaxte zondag....

Liefs Tara  

hey meiden,

anoek waarschijnlijk ben je allang weg maar iig veel plezier!
ben benieuwd hoe het was en of je iets gekocht heb,hahaha

pink hoe is het bij jou??? en bo??

patricia nou mag het wel onderhand komen he? kan je iig door!

liefs mier

quote: vs77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-11-2007 15:33:03'));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 16w5d (30-10-07), 10 april uitgerekend, 16 november 20 weken echo

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje -> MK met 6weken,   nu wachtend op eerste NOD/ongi, NOD ??????

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen NOD 2 of 3 november

- Tara, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje, nod 7 nov (cyclus 26/33)

-mier1980 ,27jaar,  ronde 11 , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.   Eerste stappen in het medische traject zijn gezet ("zwemmertjes" worden onderzocht).

gisteravond om 11 uur: rood!
Vanmorgen temp 36.6, dus enorm gezakt. cycus van 48 dagen........
Woensdag dus naar de HA, ben erg benieuwd......
En bij jou Bo?

Pink

Hey pink balen, bij mij ook vanmorgen lage temp en ongi begint te komen. Helaas. Baal meer als anders je gaat toch hopen en nu is me cyclus weer langer geworden.
succes   bij de huisarts.

Liefs bo

ohhhhhhhhhh pink en bo wat klote zegweer die rot rd s!
woensdag eindelijk voor een verijzijng naar de gyn pink!

en tot nu toe weer niemand verder,alleen tara is nog in afwachting!
wij duimen nog voor jou hoor!

xxx

Terug
Bovenaan