,,wiebelmeiden 4,,

ja idd,vind het ook wel mooi dat ze het zo laten zien hoor!
dat het niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is!
ben voor jou echt superblij hoor,WIEBELMEID! hihi

xxx

anoek ga je niet naar de jongegezinnenbeurs?
ik had graag gewild als ik zwanger was maar ja zit er nu niet in voor dit jaar!!

xxx

Hallo.

Hier ben ik weer.

Hoe is het met jullie allemaal? Nog leuke plannen voor het weekend? Hier staat nog niet veel op het programma maar dat is wel lekker.

x-vlinder

Ja Mier, ga idd naar de Jonge Gezinnenbeurs!! Ik ga zondag met mn moeder (a.s. oma). Mn mannetje is weg voor z'n werk dus kan niet mee. denk ook dat hij het vreselijk zou vinden, ha ha!! Over 2 weken gaan we met de a.s. opa en om (mn ouders) een kinderwagen uitzoeken! Die krijgen we van hun, is een traditie bij mij in de familie blijkbaar!
Ga nu Lama's kijken :)

X

Hoi meiden,

Even snel, hier nog geen ongi, wordt nu wel erg spannend..

xx

Nou bo, je houd de spanning er wel in...

En pink, nog wat leuks gekocht?

Heb vandaag mn beste vriendin ook maar eens wat meer verteld over onze kinderwens. Ze begon er zelf over, dus tja toen was er voor mij geen ontkennen meer aan. Op zich weet ze al wel langer dat ik graag een kleine wil, maar eerder wou mn vriendje dus nog niet. Ze was wel verbaasd dat we al zo lang bezig  waren...

Zelf is ze zelf sinds 3 mnd aan de slag voor nummer 2, en nu hopen we dus dat we samen zwanger zullen zijn. Maar ja ik moet het allemaal nog zien gebeuren...
Ben wel heel blij dat ik het verteld heb, alhoewel ze eerlijk zei, dat ze zich niet heel erg goed kan indenken hoe het voor mij is. Bij de eerste was zij in ronde 1 al zwanger.

Heb me ook wel een beetje groot gehouden. Toen ik weer naar huis reed voelde ik me wel een beetje verdrietig. Volgende week hebben we allebei onze nod, en eerlijk gezegd ben ik wel bang dat zij zwanger is. Ik gun haar dat heel erg hoor, maar het idee aleen al doet me wel pijn.

Ben wel heel blij dat ik jullie alles kwijt kan.  

liefs, tara

Ps nog een dikke knuffel voor vlinder!

O ja, dat van dat shoppen dat lijkt me een heel leuk idee Mier!
Iedereen met een dikke buik, of achter de kinderwagen (Anoek)
Nu alleen nog even zwanger worden pfff....

Tara

Hee meiden,

Was ik ook weer ff de hele week wat druk geweest.

@pink: Wat goed dat je een afspraak heb gemaakt met de ha,ik kan me voorstellen dat je een opgelucht gevoel heb dat had ik ook vorige week dan word er eindelijk eens actie ondernomen.
Heb je nog lekker geshopt?

@anouk: Wat spannend voor jullie die echo,dan kunnen jullie  je uk uitgebreid bekijken en kijken hoe die gegroeid na de laatste echo.

@bo: Meid wat spannend nog steeds geen rd's laten we hopen dat dat zo blijft,ik zal voor je duimen.

Ik ben bang dat ik nog wat meiden vergeet nu maar ik weet het niet meer zo goed en anders ben ik bang dat ik namen door elkaar ga halen.
Het wordt al drukker met meiden die een afspraak bij de gyneacoloog hebben.
Wij mogen pas 3 dec. maar mijn vriend mag al wel een spermatest laten doen maar dan moet ie dat ff melden bij zijn ha (hij heeft een andere dan de mijne erg onhandig)
dus ik had alvast gebeld voor info maar hij was met vakantie dus dat kan nu maandag.
Voor de rest moeten we aan de wiebel van het weekend want ik heb de laatste tijd korte cyclussen (ong.24 dagen) dus we moeten op tijd beginnen.
We gaan er toch maar voor wie weet lukt het nog voor de afspraak bij de gyneacoloog we houden de moed erin.

Gr: Poppie2

Terug
Bovenaan