,,wiebelmeiden 4,,

Hoi meiden,

Heb vanmorgen getest, maar helas negatief. Heb ook nog helemaal geen teken van een naderende ongi.
Had een klein beetje het gevoel dat het wel een raak kon zijn en dat heb ik nog niet eerder gehad. Snap er helemaal niets meer van.
Als ik dan niet zwanger ben dan maar snel ongi.

Pink en Tara hoe is het bij jullie?? blijf duimen

Voor de meiden die naar het ziekenhuis moeten, veel succes en hopenlijk komt er duidelijkheid voor jullie.
Zijn best wat meiden die naar de gyn gaan, hoop dat jullie wat aan elkaar hebben!

Liefs bo

Heb ook net getest, ook negatief helaas!! Ongigevoel is helemaal weg en temperatuur was vanmorgen weer lekker hoog 37.1. Mijn (.)(.) vallen haast uit mijn bh, ik kreeg toch weer een beetje hoop, maar helaas dus.......
Afwachten nu maar weer, hoop dat het dan gauw komt, dan hoef ik ook niet in onzekerheid te blijven!!

Pink

Hè Pink en Bo, dat is vervelend negatief testen.

Maar nog geen RD's dus?
Dan blijft er denk ik toch nog wel wat hoop.

Ik hoop voor jullie dat jullie bij die meiden horen die pas later HCG aanmaken en dat jullie snel positief mogen testen.

Ik duim nog hard voor jullie!

@Pink, je temperatuur ziet er nog goed uit.

Liefs,

Twinkel3

Pink en Bo, klote zeg een negatieve test. Liever ongi dan een negatieve test, dat is zo confronterend... Meiden, ik baal met jullie mee. Mochten jullie over een paar dagen nog niet ongi zijn, dan nog maar een xtje testen zou ik zeggen. Het kan te vroeg zijn...

Meiden, sterkte.

Dikke knuffel voor jullie

pink en bo: balen van die neg test. Hopelijk laten de rd zich niet zien en test je komende week wel pos!

Tara ik herken het dubbele gevoel wel met de zwangerschapswens van je beste vriendin. Je gunt het haar van harte maar jezelf net iets meer. En op een vreemde manier doet het pijn en het idee alleen al dat het bij haar evt wel raak kan zijn kan soms tot brandende ogen leiden.

Hoe is het met de rest van de meiden?

vs

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 16w5d (30-10-07), 10 april uitgerekend, 16 november 20 weken echo

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje -> MK met 6weken,   nu wachtend op eerste NOD/ongi, NOD ??????

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen NOD 2 of 3 november

- Tara, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje, nod 7 nov (cyclus 26/33)

-mier1980 , ronde 11 , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.   Eerste stappen in het medische traject zijn gezet ("zwemmertjes" worden onderzocht).

vlinder hoe is het met je? en met je mannetje?

pink en bo flink balen zeg een negatieve test,maar nog geen ongi dus misschien nog hoop!

vandaag gewerkt dus ben nu keimoe!
niet echt plannen voor de rest van het weekend,morgenmiddag nog wel een verjaardag trouwens!

xxx

Twinkel, Mier en Pink, you've got mail  Jaaaa, eindelijk dé foto's.

Voor de anderen; op mijn Hyves staat ook een foto. Ik heb niet alle emailadressen en dit is dan het meest makkelijke

Het lijkt wel of mn buik met de dag groeit... onvoorstelbaar. Denk nu nog steeds mn kleintje te voelen, maar ik weet het gewoon niet zeker. Wat moet je nou voelen???
Het is zo'n vaag gevoel, maar het idee is in elk geval geweldig. Ukkie, voel jij al iets? waar ben je eigenlijk. Heb je al een hele tijd niet gezien...

Nou ben vanavond hier af en toe wel te vinden. Mannetje is weg, dus beetje saai hier...

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan