WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hoi Tara,

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een goed nieuws! Super!
Geniet er van!

X bo

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 16w5d (30-10-07), 10 april uitgerekend, 16 november 20 weken echo

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje -> MK met 6weken,   nu wachtend op eerste NOD/ongi, NOD ??????

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

-mier1980 ,27jaar,  11e ronde  , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.   Eerste stappen in het medische traject zijn gezet ("zwemmertjes" worden onderzocht).

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

Hallo dames,

Ben net terug van mn werk. Echt heel erg bedankt voor alle felicitaties!!!
Voel me nog steeds niet zwanger, maar de test zegt van wel, dus dat geloven we maar.

Ben heel blij dat ik jullie allemaal weer wat hoop heb kunnen geven. Zelf was ik het vertrouwen ook weleens kwijt hoor. Weet helaas wat jullie allemaal doormaken, en blijf jullie dan ook wel steunen hoor!

Vind het hier trouwens veel te gezellig om weer weg te gaan

Tara

Hee meiden,

Daar was ik weer ff ik was er een paar dagen niet want ik was snip verkouden en benauwd maar het is weer wat weggetrokken en ik was benieuwd hoe het met wiebelmeiden vergaat.

@Tara: Wat een geweldig nieuws zeg van harte gefeliciteerd met jullie  zwangerschap
                      en geniet ervan,want het is een geweldige ervaring.

@Pink: Wat goed dat je een doorverwijsbrief heb gehad voor de gyneacoloog je mag op
                      dezelfde dag als wij 3 december,wij moeten om 16.10.

@Anouk: Lekker dat het zo goed gaat met je zwangerschap en dat het kindje goed
                            groeit dat is erg belangrijk.

@Ukkie: Goed dat je weer wat van je laat horen en dat alles goed gaat.
                          Leuk he zo'n babykamertje inrichten!

@Patricia: Jeetje wat vervelend voor je dat je ongi nog steeds niet op gang is gekomen
                              en dan die onzekerheid dat maakt het er niet makkelijker op.
                              Sterkte.

Ik heb een lab-formulier gekregen van de ha van mijn vriend voor alvast een sperma onderzoek.
Ik heb gelijk daarna het lab-poli opgebeld en toen kreeg ik te horen dat ik nog ff een formuliertje en een potje moet ophalen dat ga ik dus morgen doen.
Eigenlijk wou ik dan ook gelijk een afspraak maken om het in te leveren maar er zitten rot tijden aan vast.
Mijn vriend is bouwvakker en zit ver weg dus moet ie op het midden van de dag zijn "kwakkie" wegbrengen dat is erg vervelend maar ja het is voor het goede doel.
Nou dat was het eigenlijk wel.

Gr: Poppie2

He Tara

gefeliciteerd zeg!!! Ontzettend leuk nieuws.
Begint het langzaamaan al een beetje realiteit te worden?

Goed om zulk positief nieuws te horen. Geeft weer hoop.

Blijf je ons wel op de hoogte houden van alles?

liefs
vs

He meiden,

Ukkie: volgens mij heb je een hele goede reden om niet zo actief op het forum te zijn. Er gebeurt tenslotte ontzettend veel in je lichaam :). Maar goed om te horen dat alles goed gaat. Wat gaat het trouwens snel zeg.

Anoek: ach je gewichtstoename is voor een goed doel toch? Alhoewel het natuurlijk wel te hopen is dat het na de bevalling snel weer weg is :). Van wie heeft je kleine het eigenwijs zijn??

Pink: goed zeg dat je nu ook een doorverwijzing hebt. En het is zeker een geruststelling dat alle cycli goed lijken te zijn?

Patricia: balen dat het nog steeds niet komt, alhoewel je nu natuurlijk wel weer hoop krijgt......

Mier: veel plezier met het wiebelen en dat het nu wel raak mag zijn en de hele afspraak bij de gyn niet nodig hoeft te zijn. Trouwens we zijn met z'n 8en (hopelijk 7)  om zwanger te worden want Pippie is helaas ook weer terug bij af.

Twinkel: succes vandaag. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt.

Bo: hoe was het bij de ha?

Bij ons is nu ook de kogel door de kerk en we hebben een afspraak bij de ha staan voor de 21e. Hopelijk kunnen we dan ook wat verder komen en kan het zaad van mijn mannetje getest worden. Ik heb zelf ook al een jaar een afspraak bij de gyn staan voor de 26e voor een uitstrijkje (moet hier elk jaar). Dus ik hoop dat ze me dan ook wat verder kan helpen. Verder ben ik op dit moment eigenlijk vrij relaxed, we zien wel wat er gaat gebeuren. Voor nu ff niet tempen of testen en dat geeft al best wat rust.

De komende dagen ben ik druk dus ik weet niet of ik tijd heb om hier te schrijven

liefs en iedereen alvast een goed weekend
vs

Hoi meiden,

Tara zit je al op je roze wolk?!

Twinkel hoe was de uitslag? Die zou je vandaag toch krijgen?

Vs ook de stap naar de ha gezet, hoop dat je duidelijkheid krijgt.

Patricia al ongi?

Ben niet echt wijzer geworden bij de ha, zaad is redelijk, dus we wachten nog maar even af, we willen nog niet naar de gyn.

Liefs bo

Hallo meiden,

Gisteren had ik geen tijd om op het forum te komen, maar wat lees ik nu:

GEWELDIG - TARA IS ZWANGER!!!

Supergefeliciteerd meid! Je geeft ons allemaal weer moed.
Ik vind het helemaal geweldig voor jou en je man!!!
Geniet ervan meid. Na al dat wachten op een zwangerschap zul je wel helemaal op een roze wolk zitten. Heerlijk voor je!

@Patrica, je houdt het wel spannend. Hoe hoog is jouw temperatuur nu nog? En voel je je nog zwanger? Het zou toch wel fantastisch zijn. Maar die twijfel die je nu hebt lijkt mij echt niet fijn.

@Bo, waarom gaan jullie nog niet naar de gyn? Willen jullie het nog even aankijken, of ben je bang om wat vervelends te ontdekken? (Sorry dat ik het zo vrij vraag, maar ik vroeg mij dat af).

@Ukkie, leuk je weer te zien hier. Fijn dat het zo goed met je gaat.
Je bent al weer bijna op de helft van je zwangerschap hè. Dat gaat echt snel.
Genieten meid, de tijd vliegt zo voorbij!

@Anoek, jammer dat je man niet mee kon naar de verloskundige, maar super dat het goed gaat met jou en je kindje. Houden zo meid!

@Vs, veel succes bij de huisarts. De eerste stap is gezet.

@Poppie, een potje vullen met zaad is idd wat ongemakkelijk voor je man, maar je wilt toch meer weten hè. Dan moeten die mannen het er toch maar voor over hebben. Succes ermee!

@Vlinder, hoe is het nu met jou? Weet je al wat meer over het vervolgtraject?

@Mier, jij ook weer in de wiebeldagen. Die van mij komen er ook aan.
Wiebelse dan maar weer!

@Pink, veel succes 3 december bij de gyn. Heb je van te voren het zaadonderzoek, of komt dat pas na je eerste bezoek aan de gyn?

Nou, wij hebben de uitslag van het onderzoek. De huisarts noemde het lang niet slecht, dus vul maar in... Wij nemen aan dat als het echt slecht was geweest dat hij het dan wel genoemd zou hebben, dus er moeten mogelijkheden zijn met mijn man zijn jongens. Dat is dus goed nieuws.
Maandag kan ik de labuitslag ophalen.
Ik heb een afspraak gemaakt met de gyn. en kan al terecht op maandag 19 november. Dat had ik niet verwacht zo snel, maar ik ben er wel blijf mee.
Er wordt nu tenminste actie ondernomen. Ook weet ik dat ik dan in ieder geval niet ongesteld ben en dat vind ik toch wel fijn bij zo'n eerste inwendig onderzoek.
Best spannend dus.

Nou, ik heb weer flink wat afgekletst.

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan