WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hee meiden,

Het forum doet nog steeds zo vervelend nou ik hoop dat ik dit geplaatst krijg.

@vs: Wat goed dat je een afspraak heb gemaakt voor de gynaecoloog.

@mier: Meis wat vervelend dat je weer ongi ben geworden dan mag je je best ff kut voelen.
Maar gelukkig duurt het niet zolang voor jij ook naar de gynaecoloog mag.

Ik ben nog steeds aan het wachten op rd-tjes,ik had woensdag ongi moeten worden.
Ik ga in ieder geval wachten met testen tot na het weekend want ik durf ook niet zo goed.
Mijn temp is ook nog steeds hoog vanmorgen 37,1 graad.
Vandaag hebben we ook sperma ingeleverd bij het ziekenhuis,we krijgen woensdag de uitslag en we zijn er best zenuwachtig voor.
nou dit ga ik proberen te plaatsen.

Gr: Poppie2

He Meiden,
Nou er is hier weer veel gebeurd en geschreven.
Met mij gaat het goed heb een tijdje in een dip gezeten,je wordt zo onzeker van alles,maar ben er weer boven op.
Lees dat er een paar de stap hebben gezet naar de gyn of vruchtbaarheids arts,
nou ik heb lang moeten wachten voor ik aan de beurt was maar ben vorgige week geweest,me vruchtbaarheidsats was een eerste klas takkenwijf lekker daar moet je het dan mee doen,als vertrouwens persoon.
Heb nu een maand lang een echo om te kijken of slijmvlies wel goed groeit en de folikels,maar het ziet er goed uit,slijmvlies dik genoeg en de folikel op juiste grote,wachten op ei.
Ze had allen een ding waar ik wel van schrok ik heb meer kans op een tweeling het zal je gebeuren,nou we zullen het zien.
Er waren 2 folikels op juiste grote en er lagen er ook 2 klaar voor de volgende maand daar door evt tweeling.
Moet zeggen dat de echo onzettend interesant was je ziet het gewoon zitten mooi om te zien.
Groetjes Nina

Hee meiden,

Wat is het hier rustig de afgelopen dagen komt zeker omdat het forum het niet zo goed doet.
Maar ik heb groot nieuws ik ben ZWANGER!!!!!!
Ik geloof het nog steeds niet en ik heb ook nergens last van gelukkig.
Ik dacht ik zal het ff melden want ik moet nog steeds ff bijkomen van dit nieuws ik heb ook nog geen klap uitgevoerd vandaag ik heb alleen mijn positieve test met ongeloof zitten bekijken.
Ik hoop dat dit een opkikker is voor de meiden die al een tijdje bezig zijn voor mij is het nu na ruim anderhalf jaar gelukt.

groetjes van een   super blije poppie

Hoi poppie, wat een goed nieuws!
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga lekker van je zwangerschap genieten..

Liefs bo

He meiden,

Ik ga het ook weer eens proberen,
nu maar eerst het K nieuws, de RD zijn gearriveerd, vorige week vrijdag .
Ik wist dat ik er niet veel van moest verwachten de eerste keer na de miskraam, maar toch, je hoopt .....

Mier, shit zeg, bij jou ook de RD, ik hoop dat je meer duidelijkheid gaat krijgen bij de gyn begin december.\

VS, de stap genomen, ik hoop ook dat jij meer te weten gaat komen.

Poppie, jeetje zeg, na anderhalf jaar, supergefeliciteerd, ga er lekker van genieten!!!!!!!!

Gr. Pippie.

Yoehoe!

Dat is goed nieuws poppie.

GEFELICITEERD

Super geweldig weer een zwangere wiebelmeid!

x-vlinder

Jippie!!! Poppie wat geweldig!! Gefeliciteerd!!!!! En meid je geeft ons weer hoop door zwanger te zijn geworden na 1,5 jaar!!!! Joehoe.................
Ga je glittertjes sturen?? Ik sta alvast klaar om ze te vangen...

Hier geen nieuws, vandaag dag 23 maar nog niks te bekennen. Mijn ei is nog niet geweest want de temp was laag vanmorgen.

Pink

poppie wat geweldig zeg
ga er van genieten
GEFELICITEERD ZEG!!!!!!!!!!!!

XXX

Terug
Bovenaan