WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hoi Twinkel,

Goed nieuws voor jou, mooi zo!!!

Tuurlijk mag je dat vragen haha! Wij willen het nog even aanzien, in januari gaan we nog lekker met ze'n 2tjes op vakantie en daarna kijken we wel weer verder.. Hopen natuurlijk dat ik dan al zwanger ben!

x bo

Zo eindelijk ik ben vanmorgen ongi geworden. Op naar ronde 12!!!! Zondag weer beginen met Clomid en een maandag de gyn bellen voor een afspraak. Ze gaan weer elke keer een echo maken om te kijken of mijn eitjes goed zijn. En wanneer ik moet wiebelen.

Ik heb mijn temp niet meer bijgehouden, daar begin ik morgen weer mee. Wilde daar pas weer mee beginnen als ik ongi was. Zodat ik het echt vanaf het begin zeg maar kan bijhouden. Misschien word het schema dan wat duidelijker. Vanmorgen ben ik het alleen vergeten te doen. Was te laat wakker en moest me haasten om optijd op mijn werk te komen.

Liefs Patricia

Hallo Allemaal.

Hoe is het met iedereen. Lekker weekend voor de deur?

Heb de meeste (van wie ik het adres heb) al een mailtje gestuurd vandaag maar eindelijk voel ik me weer wat beter.
Een goede echo gehad waar wel het een en ander op te zien was. Eitje van nu 15mm in aantocht.

Maandag moet ik terug komen. Dan zal mijn eitje net wel of nog net niet gesprongen zijn en dan krijgen we een samenlevingstest. Die zal negatief zijn maar toch...ik ben blij dat we hem toch krijgen. Ik ga er ook vanuit dat hij flink negatief is hoor...maar ben stiekem wel benieuwd of er toch niet wat levende zwemmers tussen zitten (haha).

Fijn weekend en tot snel weer een keer.

x-vlinder

vs je heb gelijk,sorry  ik had er idd niet bij nagedacht dat pippie terug was sorry sorry

twinkel klinkt wel goed dus,als het slecht is zullen ze dat echt wel zeggen!
en weer gelijk met de wiebeldagen

vlinder klinkt voor jou ook wel goed,jippie dat scheelt iig weer!! ook jou wiebeldagen zijn dus alweer aangebroken!

patricia EINDELIJK!!!! fijn zeg! eindelijk door!

voor de rest weet ik het dus niet meer wat er geschreven is!

xxx

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 16w5d (30-10-07), 10 april uitgerekend, 16 november 20 weken echo

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje -> MK met 6weken,   nu wachtend op eerste NOD/ongi, NOD ??????

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

-mier1980 ,27jaar,  11e ronde  , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.   Eerste stappen in het medische traject zijn gezet ("zwemmertjes" worden onderzocht).

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

Hallo!!

WEEKEND!!!!!!!!!!!!! Pffff ben er wel aan toe zeg! Heb een leuk weekend voor de boeg.Morgen niet veel, maar huishouden en zo doen. Zondag zie ik 2 oud-huisgenoten uit T. Heb ze al een tijdje niet gezien, dus kijk er erg naar uit. Met hen heb ik echt een speciale band.

Verder komen ze morgen de keukenvloer leggen!!! Eindelijk gaat het er weer wat beter uit zien! Daarna moet nog wel de hele benedenverdieping leeg gehaald worden zodat de huidige vloer geschuurd kan worden en opnieuw in de olie kan zodat kleurverschil minimaal is. Daar moeten we nog wel een afspraak voor maken.

@Tara, hoe is het nu meid? Alweer een nieuwe test gedaan?? Ik heb er totaal een stuk of 4 gedaan om maar te checken of ik nog steeds zwanger ben, ha ha!! Je denkt dat de onwerkelijkheid er vanaf gaat, maar bij mij werkte dat niet ;-) Ik vind het zelfs nu af en toe nog wel onwerkelijk, ha ha!! Gaan jullie het stil houden tot de 12e week?

@Twinkel, is dat goed of slecht? Vind het wel een vage uitspraak van de ha... Maar als het echt slecht zou zijn, dan had ie dat wel gezegd.Zo redeneer ik in elk geval ook. Fijn dat je zelf al zo snel bij de gyn terecht kan zeg. Enig idee wat ze dan gaan doen?

@VS, ook jullie de stap naar de ha. Spannend....
Van wie onze kleine die eigenwijsheid heeft??? Ben bang van z'n vader én z'n moeder, ha ha!!! Beloofd nog wat.

@Vlinder, heb je mail gelezen. Spannend voor jullie dus. Wel fijn dat je je wat beter voelt.

@Pink, hoe is het met jou?

@Mier, wiebel ze, want je wiebeldagen zijn nu toch?

@ Patricia, toch ongi geworden? Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, want het was denk ik erg verwarrend.

@Poppie, succes met het potje.

Nou hier is ook weer genoeg gebeurd. Zonder al te veel uit te wijden heb ik gisteren gehoord dat mijn man langer wegblijft. Hierdoor kan hij volgende week niet mee naar de "20 weken-echo".... Ik was comleet over mn toeren. Heel vreemd, want ben wel gewend dat ie weg was, maar op z'n werk deden ze nogal erg gemakkelijk over het uitstellen van de echo... Heb dus echt een rot dag gehad. Jullie kennen het vast wel, zo'n gevoel dat je elkmoment kan gaan janken.... Op weg van mn werk naar huis in de trein zat ik nog steeds gespannen te zijn tot ik plots onze kleine voelde!! Voelde me gelijk weer beter!! Het was de eerste keer dat ik het overdag (anders dan plat in bed) voelde. Vandaag ben ik weer de oude, maar ook vandaag liet de kleine al van zich "horen". Begin echt te geloven dat het een druktemaker is :) Ik geniet er echt van. Wil alleen nog maar dat gevoel voelen. Soort verslaving, ha ha! Maar ja altijd beter dan mn ex-rookverslaving ;-)

Zo heel verhaal!! Iedereen een fijn weekend gewenst!

Veel liefs Anoek

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 18w2d (9-11-07), 10 april uitgerekend,  21 november 20 weken echo

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje -> MK met 6weken,   nu wachtend op eerste NOD/ongi, NOD ??????

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

-mier1980 ,27jaar,  11e ronde  , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.   Eerste stappen in het medische traject zijn gezet ("zwemmertjes" worden onderzocht).

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

Even aangepast. 20 weken-echo is verzet (kon gelukkig nog) van 16-11 naar 21-11 en mn mannetje kan dan wel mee!

X

anoek,wat fijn dat je mannetje dan mee kan naar de 20 weken echo!
hoe lang is je man weg?? paar weken??

twinkel wat snel trouwens zeg! dat is volgende week al!!!

-vlinder al bij gyn geweest!!
-twinkel 19 november
-poppie 3 december
-pink 3 december
-mier 5 december,ik ben gewoon de laatste!!! kan ik eerst jullie verhalen nog horen,weet niet of ik daar dan zo blij van wordt! hahaha,nee hoor geintje!

xxx

Terug
Bovenaan