Jammie, al die lekkere taartjes en koeken en zo Mag alleen geen speculaas... mag wel, maar teveel kaneel schijnt niet goed te zijn en als ik zo'n gevulde speculaas in huis haal... dan weet ik zeker dat ik me niet kan bedwingen
Vlinder, geeft niks dat je even geen zin had om te schrijven. We begrijpen het allemaal.
Hoop dat je de positiviteit kan vasthouden.
Simply Colors stond ook op de beurs. Je kon ter plekke shirts laten drukken en druk dat het was! Wat ik ook leuk vond was Little Label! Het zijn gewoon basic kledingstukken in even kleurjes. Geen franje opdrukken of wat dan ook, helemaal mijn ding! Heb van mijn moeder een romper, shirtje en vestje daarvan gehad!! Echt superleuk! Kijk maar eens op http://www.littlelabel.nl
Elke avond als ik net in bed lig, lig ik op mn rug met mn handen op mn buik. Dat is vanaf het begin zo gegroeid. Sinds 1,5 week heb ik het idee "wat" te voelen, maar was niet helemaal zeker. Gisteravond heb ik volgens mij echt een mini-schopje gevoeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik werd er zelfs een beetje emotioneel van... Heel bijzonder. Helaas was mn man er niet, zit in het buitenland... Maar ik kan niet meer dan het hem vertellen, want je voelt het van binnenuit, dus hij zou het nog niet hebben kunnen voelen. Heb het idee dat onze kleine wel een druktemaker is, ha ha!!! Straks blauwe ribben Wilde dit gewoon even met jullie delen.
Is er nog iemand in afwachting van haar NOD of zijn jullie allemaal weer op weg naar de wiebeldagen?
Patricia, ik hoop dat je ongi nu snel komt. Wachten duurt zo lang als je verder wilt.
Wanneer zou het volgens de arts moeten komen?
Liefs Anoek