Hallo!!
Twinkel, shit zeg... zeker niet leuk om er zo achter te moeten komen. Je man mag zeker op herkansing.Zaad heeft 3 maandne nodig om te rijpen. Stel dat je man net ongeveer 3 mnd geleden ziek is geweest of zo, dan merk je dat nu pas aan de zwemmers zeg maar. Ik heb dit wel eens gehoord van een bekende; zaad was echt slecht en bij herkansing gewoon goed. Dus sluit nog niet alles uit meid, tot het tegendeel bewezen is. Gelukkig kan je nu snel naar de gyn, die je dan meer kan vertellen. Succes meid!
Mier, wow niet leuk... Ik kan je uit je "lijden" verlossen... Er heerst momenteel een zware buikgriep, die ook nog eens erg besmettelijk is. Ik denk dus dat je die te pakken hebt. Eigenlijk kan je nu ook nog niet misselijk zijn van een mogelijke zwangerschap omdat je net na de bevruchting nog niet voldoende hcg-hormoon aanmaakt om je beroerd van te voelen. Wat overigens niet wil zeggen dat je niet zwanger bent hoor

Hoop natuurlijk van wel!!!
Tara, superleuk dat je samen zwanger bent met je vriendin!! Hoe lang schelen jullie?
Ik was ook samen zwanger met een van mijn beste vriendinnen. We scheelde 1,5 week. Zij heeft helaas een miskraam gekregen, wat erg moeilijk is voor haar. Ik gun haar zo erg dat ze ook zwanger is en hoop dat dat ook snel zo zal zijn.
Pink, het lijkt me wel een moeilijke beslissing die jullie hebben genomen. Heel knap van jullie. Tuurlijk begrijpen we het als je wat afstand wilt nemen of misschien zelfs wel helemaal. Weet in elk geval dat je bij ons terecht kan als je ons nodig hebt. Sterkte en succes!
Hier verder alles ok. Gisteren was de kleine erg rustig, maar vandaag al om 8 uur van de partij. Ik begin het met de dag beter te voelen en hoop dat mijn man het ook snel kan voelen aan de buitenkant.
Ben wel verkouden aan het worden. Hoop dat ik geen griep mee pak,Mier ;-)
Vanavond lekker op de bank met een pot thee en Holland's next topmodel!
Liefs Anoek