WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Wow wat fijn al die positieve ovulatietesten!! Enne... niet geschoten altijd mis, dus altijd proberen!!!!
Ik zit nu op dag 8. Hoop dat de komende cyclus een korte wordt, dan hebben we nog een kans voordat we een afspraak bij de gyn hebben.
Zou ze de eerste keer meteen al een inwendig onderzoek doen denken jullie? Ik heb namelijk geen idee. We hoefden ook nog geen potje in te leveren voor de 1e afspraak.

Ik probeer ook weer een beetje ergens anders aan te denken en niet 24 uur per dag aan zwanger zijn, vandaar dat ik op het moment niet echt heel actief ben hier, ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.
We hebben onze trouwplannen ook op de lange baan geschoven, band en locatie afgezegd (we hadden een optie), want ik trek het niet om daar ook nog mee bezig te zijn, want het proberen zwanger te worden levert genoeg spanning op. Dus hebben mijn mannetje en ik besloten om ons nu (na het huis) eerst te richten op het krijgen van een kindje. Trouwen kan dan altijd nog.

Liefs Pink

Goedemorgen!!

Gisteren hebben we het grote nieuws aan onze beste vrienden vertelt! Moest ook eigenlijk wel, want mn vriendin wist van mn nod afgelopen week.
Mn vriendje vertelde het, en ze waren echt zoo blij voor ons! Mn vriendin zei: Echt waar??? Ik ook!!!!     Nu zijn we dus samen zwanger, en ik vind echt heel erg bijzonder.
Vlak nadat het hoge woord eruit was gisteren, kwamen bij mij ook alle emoties eruit. Ik moest zo huilen, was gewoon van alle spanningen van het afgelopen jaar en van blijdschap natuurlijk!

Pink, natuurlijk berijpen we dat! Hoop dat je door het nieuwe huis wat afleiding hebt. Hou je ons in grote lijnen nog wel op de hoogte??

Tara

Hoi meiden,

Tara besef je het allemaal een beetje? Wat super leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent!!!

Pippie wat goed een positive ovu test!

Mier weer op het wachtbankje?

Vs al een afspraak met de ha gemaakt?

Vlinder hoe is het met jou?

Pink is snap heel goed dat je er niet al te veel mee bezig wil zijn, hoop dat het wat zal lukken.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier alles rustig, eind van de week zal me ei zijn denk, probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn, maarja dat lukt nog niet zo heel erg..

Liefs bo

@Tara, Wat leuk om samen met je vriendin zwanger te zijn, kunnen jullie saampjes shoppen en alles delen. Geniet ervan he meid.

Ik heb net en afspraak gemaakt met de gyn. Dag 10 valt op zaterdag dus moet ik nu een vrijdag komen om 10 uur sóchtends. Wil het deze keer echt aan niemand vertellen dat ik weer moet voor echo's voor mijn eitjes. Mijn dochtertje moet dan dus met mij mee, want ik kan dan ook geen oppas regelen. Als ik het wel zeg tegen mijn schoonmoeder dan weet ze ook wanneer we moeten klussen en dat willen we dus niet meer. Hopelijk vind mijn meissie het niet al te erg dat ze mee moet en misschien is de speelhoek dan wel al open. Dan kan ik haar gewoon daar laten als ik aan de buurt ben. Daar zitten dan mensen die de kids opvangen. Nou ja het is pas vrijdag we zien wel hoe ik het doe.

Verder alles goed hoor hier. Mijn ongi is al bijna weer weg, gelukkig!!!!

Liefs Patricia

hey meiden,

ik ben echt zo ziek als een hond!
gisteravond kreeg ik allemaal last van mijn maag,s avonds toch maar op kraamvisite geweest,wordt ik daar duizelig en moest 2 x overgeven!!!
wij naar huis weer overgeven,en maar gelijk naar bed gegaan en heel de nacht niet geslapen en weer heel veel overgegeven!
ik voel me echt zo beroerd! dacht ga effe een testje er maar aan wagen maar wetende dat ik ook niet zwanger kon zijn omdat ik 2 weken geleden natuurlijk gewoon ongi was geworden! ja en natuurlijk negatief! dus ben gewoon echt ziek

pink ik snap het hoor!

tara leuk samen met je vriendin zwanger!

xxx

Ooooo Mier wat vervelend zeg.

Hopelijk ben je snel weer een beetje opgeknapt!

X-vlinder

Hallo,

Mier, het is natuurlijk wel logisch dat de test nu nog niet positief is, maar dat wil niet zeggen dat je niet zwanger bent natuurlijk! Jou wiebeldagen zijn toch net voorbij of niet??
Wel erg vervelend dat je zo beroerd bent, beterschap!!

Tara, samen met je vriendin zwanger, wat geweldig, mijn vriendin was ook een week of veertien toen ik net wist dat ik zwanger was, we zouden dan tien weken schillen. Had me zo leuk geleken, lekker samen shoppen en zwijmelen over je kindje. Maar ja, helaas. Geniet er in ieder geval van samen met je vriendin!

Hier zijn de wiebeldagen weer volop bezig , jammer genoeg heb ik de hele week nachtdiensten, maar  goed, ik hoeft pas rond een uur of half elf te gaan.

Gr. pippie

hey vlinder,

ja echt niet lekker zeg,zo beroerd!
als het van het zwanger zijn is dan maak het niet uit!
hoe gaat het met je?

xxx

Terug
Bovenaan