WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Nou meiden, ik waag maar weer eens een poging om op het forum te komen.

Wij zijn vandaag voor het eerst naar de gyn geweest.
Even in het kort:

Vanaf de volgende cyclus wordt ik gevolgd in mijn cyclus d.m.v. follikelmeting + vrijadvies. Ook wordt er bloed geprikt om mijn hormoonwaarden te bekijken.
Ook moet ik Clomid gaan slikken om de eitjes te laten rijpen. Dit omdat ik een onregelmatige cyclus heb.
Mocht ik ook die cyclus niet zwanger raken, dan wordt er een HSG gemaakt om te kijken of mijn eileiders wel doorgankelijk zijn.
Het balletje rolt nu dus.

Best een spannende tijd, maar ik ben wel opgelucht dat er nu met ons wordt meegekeken.

Verder ben ik ook druk met Sinterklaas Patrica. De kleuters op school zijn helemaal in de ban van... En ik geniet heerlijk met hun mee.

Liefs,

Twinkel3

Ik probeer het ook maar weer een keertje, maar houd het kort voor het geval dat.

Ukkie, wat een geweldig nieuws!!   Je moet echt opgelucht zijn. Even een vraagje, ik zou het leuk vinden om buikfoto's met jou te delen. ik heb alleen je mailadres niet... kunnen we dat niet op een of andere manier regelen??? Of vind je dat niks? Op hyves zit je nite hé?

Patricia, stappen is leuk alleen de dag erna is niet meer hetzelfde als toen je 18 was, ha ha!! Vroeg naar bed maar vandaag!

Twinkel, ik heb je gemaild.

Vandaag weer gewoon gaan werken. Ben weer helemaal opgeknapt!

LIefs Anoek

jippie een schermpje om te schrijven! Nu maar hopen dat ie het ook wilt plaatsen en dat het morgen allemaal weer opgelost is want dit is ook niet leuk.

Twinkel: het balletje rolt nu inderdaad. Spannende tijd de komende weken. Is er trouwens nog wat over je mannetjes zaad gezegd?

Patricia: tot 6 uur 's ochtends.....dat klinkt erg gezellig. En het is altijd goed om te merken dat je nog steeds sjans hebt. Mooie opsteker!

Hoe is het met de rest?
Mier je nod zit er alweer aan te komen. Voel je je anders dan anders? Ik hoop het voor je dat je ook bij diegene hoort die opeens zwanger worden als ze naar de gyn moeten (hoop ik ook voor de rest trouwens)

Wij gaan woensdag naar de ha. Ik ben wel benieuwd naar wat ze zal doen en zeggen. Ik hoop dat ze ons doorstuurt binnen het ziekenhuis en niet gelijk naar de vruchtbaarheidskliniek (dat deed de gyn toen ik 2 maanden terug belde :().

liefs
vs

Nou, ik waag ook nog maar eens een poging.
Het forum doet nog steeds raar.

@Vs, de gyn zei over het zaad van mijn man dat het wel onder de maat is, maar wel voldoende om iemand zwanger mee te maken. Hij hoeft dan ook niet opnieuw een potje te vullen. Gelukkig maar.
Ik wens jou veel succes bij de huisarts morgen.
Waarom wil je trouwens liever naar het ziekenhuis i.p.v. de vruchtbaarheidskliniek?
Wat is het verschil hier tussen?

@Ukkie, ik had al wel gelezen dat het goed nieuws was voor jou, maar weet niet meer of ik nog op jou had gereageerd. Het forum doet ook steeds zo raar.
Dat moet wel een opluchting zijn geweest voor jullie of niet?
Begint jouw buikje ook al goed te groeien?
Anoek stuurde laatst wat foto's van haar buik toe en zij krijgt al een mooi buikje hoor.
Als je het leuk vindt om je buikje te showen dan zet ik hier mijn mailadres nog wel een keer neer.

Verder groeten voor iedereen.

Liefs,

Twinkel3

Hoi meiden,

Ga een poging wagen...

Ukkie gelukkig is alles goed, wat een opluchting!

Anoek weer beter gelukkig en je man weer thuis.. toch wel gezelliger hè?! Mijn man had tot een paar maanden terug ook een beroep waarvoor hij vaak weg was en  ookal wen je eraan is toch gezelliger als ie thuis is..
Deze week je echo toch??

Twinkel zie je tegen de ondezoeken op?? Nou ik hoop dat het snel wat postiefs (lees zwanger) uitkomt.

Vs jij succes morgen bij de huisarst en dat je snel duidelijkheid zal hebben.

Mier alweer beter??

Hier weet ik het niet zo goed, ik had zaterdag zoals verwacht een positive ovu test, nou is alleen mijn temp nog niet omhoog. Nu weet ik dus niet of die ovulatie test nou klopt of dat het ook kan dat je temp een paar dagen na je ei omhoog kan gaan, weten jullie dat??
Baal alleen wel een beetje, me man had gister en vandaag avond/nachtdienst dus die zie ik morgenavond pas weer. Dus nu hebben we zondag voor het laatst geklust
Kijken wat me temp morgen doet, hoop eigenlijk dat ie dan ook nog laag is.

Liefs bo

Hee meiden,

Ik ga maar weer een poging wagen om mijn berichtje te plaatsen het forum doet weer erg raar.
 @Anouk: Lekker dat je weer een beetje beter ben!

@Ukkie: Wat een geruststelling om te horen dat alles met kindje in orde is dat was wel ff schrikken als je zoiets hoort.

@mier: Hoe gaat het met de rd-tjes zijn ze al gearriveerd?

Ik zit ook nog steeds in afwachting van mijn nod die eigenlijk morgen is maar omdat de afgelopen cyclussen veel korter waren dan 28 dagen had ik verwacht dat ik het zo onderhand al wel zou hebben.
Ik heb ook nog geen ongi klachten en ook mijn temp is nog vrij hoog (37 gr).
Het is dus nog ff spannend.
Aankomende vrijdag mogen het sperma inleveren dus dat is ook spannend.
Nou ik ga dit eerst maar eens proberen te plaatsen.

Gr: Poppie2

grrrrr wordt gek van het forum
had gister ook al een poging gewaagd om een bericht te plaatsen maar dat was dus niet gelukt!

het gaat met mij ook weer beter hoor,ben gister weer begonnen met werken.

xxx

yes hij was geplaatst

spannend poppie! hoop dat ze wegblijven!!
vrijdag iig sperma wegbrengen en 3 december naar de gyn,ik hoop dat het dan niet meer nodig is!

xxx

Terug
Bovenaan