WIEBELMEIDEN 5!!!!!

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 18w1d (9-11-07), 10 april uitgerekend,  21 november 20 weken echo

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

-mier1980 ,27jaar,  11e ronde  , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.  
19 november: afspraak bij de gyn.

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 12, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen 13 dec  en 19 dec (cyclus 34 - 40 dagen)

Hoi Meiden,

Word ook helemaal gestoord van het forum. Hoop dat hij het snel  weer  doet, dit is echt niet leuk meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb vandaag lekker gewerkt, was erg gezellig!!!! Wel ben ik sinds gisteravond erg misselijk. Kan haast niks eten. Ben vroeg naar mijn bedje gegaan in de hoop dat het over zou zijn, maar helaas vanmorgen was het nog niet over. Kon nog geen eens eten, werd al missleijk bij het idee. Heb natuurlijk el brood moeten maken voor mijn dochter en om mee te nemen naar mijn werk, maar had het echt moeilijk hoor. s'Middags om 1 uur had ik pauze op mijn werk en moest ik dus eten, nou heb met pijn en moeite 2 boterhammen naar binnen gewerkt.  Volgens mij ga ik nu ziek  worden!!! Hoop het niet!!!!

Deze  week word  ook weer een  drukke week. Donderdag moet ik ook werken en  van het weekend komt mijn nichtje logeren. Ze belde net of ze een vrijdag al mocht komen. Vind het erg gezellie en ga lekker van het weekend bakken met de kids en ff naar de kinderboerderij toe. Vind mijn nichtje altijd erg leuk om te doen met mijn dochter. Ze blijft gezellig tot een zondag middag laat!!!! We gaan een vrijdag dus gezellig  met zijn  3tjes naar sterren schaatsen kijken op sbs6.  

Liefs Patricia  

@Mier, Gelukkig weer opgeknapt!!! Nou ik heb het geloof ik overgenomen!!!!
@Poppie, Spannend, ik hoop echt dat die RD's weg blijven. Ga voor je duimen!!!!
@Vs, Succes bij de huisarts!!!!
@Anoek, Ook weer een beetje opgeknapt gelukkig. Wanneer had je nou de 20wk echo???
Heb je nog nieuwe foto's van je buik of niet. Kijk zo nu en dan ff op hyves maar er staan geen nieuwe foto's bij. Ben erg nieuwsgierig!!!!!

liefs Patricia

Hoi meiden,

we zijn bij de ha geweest en hebben nu een doorverwijzing. Komende dinsdag kunnen we bij de vruchtbaarheidskliniek terecht en ik heb over 2.5 maand ook een afspraak bij de echte gyn staan. Blijkbaar kan je bij het ziekenhuis niet gewoon wat testen doen. Nu maar afwachten wat dinsdag brengt. De ha was trouwens wel verbaast dat we bij haar kwamen, normaal gaan mensen direct naar de gyn. Tja het zal nog wel ff duren voordat we het systeem hier door hebben.
Morgen maar eens kijken wat we bij de kliniek kunnen verwachten en de vragenlijsten invullen.

Ik hou jullie op de hoogte

vs

Ha meiden,

tsjeeeeeee! Wat is het forum irritant zeg! Word er echt niet goed van. Hier krijg je RSI van (heb ik gelukkig geen aanleg voor, maar anders...). Moet wel 100 keer klikken voordat ik ben waar ik wil zijn. Maar: het is gelukt! Nu dit bericht nog in 1x plaatsen...

Hier alles goed hoor. Ben afgelopen maandag op mn nieuwe werkplekje begonnen, het lijken allemaal wel aardige mensen enzo. Alleen verwachten ze nu heeeeel veel van me: ik ben 1 van de 2 universitair geschoolde mensen in een team van 6, dus krijg direct alle verantwoordelijkheid. In mijn vorige team was ik de laagst geschoolde en minst ervaren, nu de hoogst geschoolde en - nog steeds - de minst ervaren, maar wel de hoogste functie en dus de verantwoordelijkeid. Dat wordt even wennen! Maarja: goed voor mn ontwikkeling!

Met baby ook alles goed (denk ik zo), we zijn weer aardig van de schrik van vorige week bekomen. Maandag moet ik weer naar de vk, zal haar vragen of ik al wat vaker dan 1 keer per 4 weken mag komen, kan ze de groei extra goed in de gaten houden. En zal haar eens vragen of zij vindt dat thuisbevallen nu een goed idee is (in VU hadden ze daar geen probleem mee, ik ben er nog niet uit)...Baby schopt regelmatig, ook als ik rechtop zit. Erg leuk, maar tijdens een (saaie, lange) vergadering leidt het ontzettend af! Direct zijn je gedachtes helemaal ergens anders, bij de babykamer enzo.

Heb als afscheidscadeau van mijn oude team een wipstoeltje gekregen, erg leuk! Kijk maar op www.bartsmit.com, dan zoeken op wipstoel, als het goed is krijg je 'm dan. Een felblauwe met beetje felgroen. We zijn er erg blij mee!

En verder met jullie? Mier weer beter? En nu Patricia ziek? Balen hoor. Hoop dat het mij dit jaar bespaard blijft (heb me in de VS rot gevoeld, maar dat kwam niet door de groep ;)).

En Anouk, buikfoto's uitwisselen lijkt me leuk, al heb ik er niet zo heel veel hoor. Maar even een vergelijking maken is prima. Mail maar naar (het nu nog bestaande) 0471917@student.uva.nl (wordt eind november opgeheven). Als je daar gewoon een onzin-mail heen stuurt, reply ik vanaf mn gewone mail. Dan heb je mn actieve adres zonder dat ik het hierop het forum zet (waar jan-en-alleman het kan lezen). Andere wiebelmeiden mogen uiteraard ook naar uva mailen hoor!

Meiden, ik ga afwassen (bah) en daarna Babyboom kijken (vaste prik), vind het een mooi programma (en niet alleen maar roze-wolk-verhalen), objectief.

Fijne avond en tot snel.

Liefs, Ukkie26

JIPPIE! In 1 keer goed gegaan met plaatsen. Tip: kopieer je tekst even voordat je je bericht plaatst. Als het dan allemaal dramatisch fout gaat, kun je plakken: scheelt typewerk!

Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 18w1d (9-11-07), 10 april uitgerekend,  21 november 20 weken echo

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.  
19 november: afspraak bij de gyn.

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 12, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen 13 dec  en 19 dec (cyclus 34 - 40 dagen)

-mier1980,ronde 12,1e kindje,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. afspraak bij de gyn op 5 december !!!

vs wat fijn dat je ook door ben gestuurd!

ukkie fijn dat alles weer goed is met je,was toch effe schrikken!

ik ben weer ongesteld geworden dus ben niet erg vrolijk op moment dus sorry voor het kort berichtje!
over 12 dagen gelukkig naar de gyn!

xxx

Terug
Bovenaan