WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Stelletje lamballen zijn wij ;-)

Mn mannetje is weer aan het klussen geslagen, dus... stad zal er wel niet in zitten denk ik. Zit nu lekker aan een kop warme chocomel, jammie!! Ga straks maar wat rommelen in het babykamertje... heerlijk. Ga er per dag wel een paar keer kijken en mn man ook. Zij allebei helemaal blij met het resultaat! Nu de meubeltjes nog. Die komen over kleine 2 weken en eindjanuari krijgen we de maxicosi en kinderwagen! Moeten nu alleen nog wat kleine dingetjes. Zó leuk. Jij kan straks ook helemaal los gaan!! Heb je al stiekem iets gekocht?

X

welke maxi cosi heb je gekozen??
ik had al op msn tegen je gepraat maar je bent er niet denk

ja heb wel wat kleine dingen gekocht  kleertjes en hydrofiele luiers

xxx

Msn staat idd niet aan :-(

We hebben van de maxi-cosi de Citro Rush (2008)! Helemaal geweldig! Dus daar weer wel kleur, ha ha!! We vinden hem heel stoer! Heb je daar ook al een keuze in gemaakt?

Wij hebben als eerste ook kleertjes gekocht; setje maat 50 en setje maat 56, voor als het kindje geboren is! Alleen heb ik nu een ander pakje maat 50 dat ik helemaal geweldig vindt, dus denk dat het die wordt met de geboorte ;-)

Ik ga nu maar eens douchen en aankleden. Wordt wel tijd hé?!!

die ken ik volgens mij niet,ik wil in dezelfde kleur de maxi cosi als de kinderwagen

ik ga zo effe googlen naar jullie maxi cosi

xxx

Zo weer fris geurend op de bank achter de laptop ;-) Jij al aangekleed Mier?

Volgens mij heb je de buzz-kleuren niet in de maxi-cosi-kleuren of vergis ik me nu?
Leuke van zwarte kinderwagen is dat ik lekker mn gekleurde fleece-wikkeldeken erin kan (van lodger), vind ik!! Vind de voetenzak van de Buzz net een mummie-slaapzak en niet zo leuk nl. Nog wel een tip, bestel ook de aparte booschappenmand voor onder de kinderwagen. Je krijgt wel een soort tas erbij, maar is niet echt praktisch voor boodschappen!

We gaan nu even een frisse neus halen!

ik heb me ook lekker gedouched!
het zijn niet dezelfde kleuren maar wel bijpassend! heb je mijn mail gehad?
als je op de onderste link klikt en dan de folder bekijkt dan zie je een combi van buzz 3 met masi cosi (2008)

xxx

Ben ik weer. Nee, heb je mail niet gezien, maar zal zo even kijken!

Zijn even naar een babyspeciaalzaak hier in de stad geweest. had nog een kortingsbon, maar niks gekocht. Niks leuks gevonden en ze zijn ook behoorlijk aan de prijs... Volgende week maar even naar de prenatal ;-)

Terug
Bovenaan