WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Heb gekeken! 2e link, liet niet iets specifieks zien. Klopt dat?

Die combi van kinderwagen met maxi-cosi is een leuke deal! Zijn wel kleuren van 2007, maar dat maakt natuurlijk niet uit! Wel even opletten dat het kinderwagen-model 2007 geen XL-seat extra erbij heeft en dat de kleine snel uit de wagen gegroeid is.
Vind de kleuren wel mooi! De lemonade maxi-cosi is volgens mij de voorloper van de citro rush die wij hebben. Zelfde kleuren ongeveer!

Wat heerlijk, lekker zoeken naar een mooie kinderwagen en maxicosi!! Er zijn zoveel verschillende soorten, ieder zoekt het model uit dat het beste bij hem/haar past. Ik vind zelf eentje met drie wielen wel mooi. Vriendin van mij heeft er één daarbij kun je het handvat naar de andere kant klappen, zodat je niet achterstevoren hoeft te lopen wanneer er bijvoorbeeld harde wind staat of wanneer de zon fel schijnt. Ideaal!

Moet eerlijk zeggen dat ik me momenteel meer bezig houd met gordijnen en deurkrukken enzo, haha! Hoop dat ik binnen niet al te lange tijd ook officieel op zoek mag naar een mooie kinderwagen!!!!!

Heerlijk zo'n dagje, vandaag lekker niet klussen. Ben wat dozen aan het inpakken, mijn mannetje is naar voetbalwedstrijd, dus alle rust hier. Poes is een beetje bang voor het vuurwerkt dat hij af en toe buiten hoort, hij volgt me naar boven en weer naar beneden. Morgen moet poes maar lekker binnen blijven....

Morgen weer klussen. Ik hoop alleen 's morgens. 's Middags wil ik nog even met mijn mannetje de stad in om naar gordijnen te kijken, daar hebben we nog niet veel tijd voor gehad.

Gaan jullie wat leuks doen bij oud en nieuw? Wij blijven dit jaar gezellig thuis en krijgen vrienden op bezoek. Misschien dat de heren daarna nog even de stad ingaan, wij blijven lekker thuis. Al dat klussen is best vermoeiend!!

Hier verder nog geen nieuws. Had gisteren wat rekbaar slijm, maar dat is vandaag weer helemaal weg, dus ik zal nog wel een weekje moeten wachten denk ik. We zien wel!

Liefs Pink

Hoi meiden,

Ik ben dus niet de enige die een pyamadag heeft!
Ik loop ook nog steeds in mijn pyama rond. Net wel even gedoucht en de badkamer gepoetst en toen weer lekker in de pyama.

Toen wij net bezig waren voor een kindje heb ik me ook al wel enigzins verdiept in kinderwagens e.d.. Ik vond toen de Quinny (welk model weet ik al niet meer) erg mooi. Ook de kinderwagen van Mutsy vind ik erg leuk. Wat ik wel graag wil is dat je wanneer het kind in de buggy zit zelf kunt kiezen of het kind naar jou kijkt of naar voren.
Ik heb gisteren al wel wat brochures besteld van babyzaken, maar verder houd ik het nog even rustig. Eerst de eerste echo maar even afwachten.

Liefs,

Twinkel3

Hallo!!!!

Hier nog eentje met een pyamadag! Heb de boel lekker een beetje opgeruimd, daarna gedoucht , en nu dus weer lekker in mn joggingbroek op de bank.
Heerlijk zo'n dagje bijna niets doen. Anoek, ik moet ook werken morgen, dus je bent niet de enige hoor.
Morgenavond gaan we gezellig met vrienden gourmetten bij ons thuis, verder niet veel bijzonders.

Vriendlief heeft zojuist de babykamer al leeggehaald. (hij heeft er zijn zin in!) Binnenkort, maar es even shoppen. Heb alwel op internet wat rondgekeken, dus ik weet al wel een beetje wat ik wil. Wat betreft de kinderwagen gaat mn voorkeur op dit moment ook uit naar de Maxi-cosi Mura of de Quinny Buzz.

Hebben de zwangere dames al namen voor de baby???? Wij nog niet!

Tara

Grappig dat de voorkeur van de wiebelmeiden naar de Mura en Buzz gaan, ha ha!! Ukkie een Mura, ik een Buzz... ben benieuwd wat jullie gaan doen.

Tara, wij hebben de namen inmiddels wel. Zowel van de jongensnaam als de meisjesnaam zijn we overtuigd. Ik vond het wel erg moeilijk. De jongensnaam hadden we vrij snel, maar bij de meisjesnaam konden we het maar niet eens worden. Tot mn man een naam noemde die we voor de zwangerschap al eens geroepen hadden en dat was zo'n "ja-dit is het"-moment, ha ha! Ben wel blij dat we samen zo overtuigd zijn, want was echt bang dat dat niet zou lukken :)
Hoe ver ben jij nu zwanger Tara? Ben je inmiddels de 12 weken- magische grens-   al voorbij?

Iedereen dus een luierdag, heeeeerlijk hé?

Pink, jij een rustdagje. Kan me voorstellen dat dat ook wel even lekker is. Wordt het mooi?

Liefs

Ik zit nu op 11 weken en 4 dagen, bijna 12 weken dus.
Gisteravond, na het balansen hebben we het ook aan het personeel verteld. de reacties waren wel er leuk. Het verbaaste me echt dat niemand het in de gaten had :) Ik ben al een maand lang beroerd, en eet de hele dag door! En ook de hormonen gieren door mn lijf: ik reageer soms veel feller dan ik van mezelf gewend ben. haha

xxx Tara

anoek je moet effe doorklikken naar sliedrecht of rotterdam en dan de folder bekijken dan staat model 2008 met de maxi cosi!
leuk dat de meeste voorkeur naar de quinny uitgaat!
voor ons wordt het zoiezo de buzz met maxi cosi cabriofix!

iedereen lekker een pyama dagje gehad! wij zijn vanmiddag nog even naar vrienden gegaan en lekker op de pannenkoekenboot gegeten mmmmmmm!
morgen gaan we bij andere vrienden gourmetten en daarna oud en nieuw vieren!
niet drinken dus hahaha

xxx

Hallo meiden,

Hebben jullie nog spannende plannen voor vanavond?
Wij gaan vanavond naar vrienden van ons.
Morgen nieuwjaar wensen bij de naaste familie en dan is het zo weer 2 januari.

Ik heb me toch alvast maar wat verdiept in de wandelwagens.
Enne, ik vind de Mura 4 echt helemaal fantastisch!!!
Alleen de voetenzak die erbij hoort vind ik wat raar. Maar wie weet kun je daar ook gewoon een andere voor kopen.

Gaan jullie trouwens nog naar de 9-maandenbeurs in februari.
Ik ben wel van plan om te gaan en dan waarschijnlijk op de zaterdag.
Het zal dan wel topdrukte zijn, maar door de week moet ik gewoon werken.

Ik wens jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling en heel veel geluk gewenst voor in  

***************************** 2008 ******************************************

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan