WIEBELMEIDEN 6!

VS, hoe is het met je?? Ik heb al een tijdje niets meer gehoord? Of schrijf je niet meer zoveel op het forum en mail je met de andere meiden. Ik hoop dat je je weer een beetje beter voelt. Sterkte!!

ja twinkel ik herken die onzekerheid bij mij ook heel erg hoor! ik had anders gewoon nog 4 weken moeten wachten! ik hoop dat alles goed is,maar ben onzeker door dat bruine ook al wordt er vaak gezegd dat het geen kwaad kan,ik heb zoiets van het hoort er gewoon niet!
vlinder begint nu al de zwangerschapsdementie?hahaha hoe ver ben jij nu precies?
ik morgen 8 weken als alles goed is tenminste

xxx

Hey meiden,

Fijn dat jullie vanmiddag steun bij elkaar hebben gevonden. Jullie zitten nu beide in zo'n onzekere situatie.

Mier, goed dat je gebeld hebt en vast hebt gehouden aan de echo. Ik zou er ook voor gekozen hebben. Ik zou het gewoon moeten weten, ook als het minder nieuws zou zijn. Alles beter dan onzekerheid. Vervelend dat je nog steeds wat bloed verliest... Ik hoop zo dat je morgen een dappere knipperend hartje ziet. Ik duim héél hard.

Twinkel, natuurlijk mag je naar mijn verhaal vragen. In de periode dat ik zwanger ben geraakt meende ik 3x mn ei gevoeld te hebben. Wat dus helemaal niet kan. Mn gemiddelde cyclus was 30 dagen en dat klopte met mn sterkste vermoeden van mn eisprong (was op zaterdag). Uiteindelijk zou mijn bevruchting hebben plaatsgevonden op de donderdag erna. Die maandag of dinsdag hebben we voor het laatst gewiebeld. Het zou betekenen dat ik een cyclus zou hebben gehad van 36 dagen en dat is voor mijn doen echt heel lang. Langste was net na stoppen van de pil, maanden ervoor, van 34 dagen. Voor mij dus niet logisch. Op zondag 2 weken erna had ik een positieve test, 4 dagen voor mn nod als je uitgaat van bevruchting op donderdag.
Maar zoals ik gisteren al schreef was mn cyclus niet heel stabiel, dus helemaal zeker weet ik het natuurlijk ook niet.
Wel kan het langer duren dat het eitje gaat delen en innestelen, heb ik ergens eens gelezen en ook dat zou een klein verschil kunnen verklaren. Weet niet of dat klopt.
Is het een beetje duidelijk verhaal geworden? Elk verhaal is natuurlijk anders, maar natuurlijk wil ik het wel met je delen. Hoop dat voor jou hetzelfde geldt als voor mij en dat je gewoon korter zwanger bent. Ook voor jou duim ik.

Nu moet ik echt eerst de vaatwasser inruimen.... bleehhhhh

Liefs

Hey meiden,

Mier, was fijn dat je morgen al terecht kunt! Ondanks alle onzekerheid moet dat wel een opluchting voor je zijn!  

Ik ben morgen 14 weken, en het gaat nu best snel vind ik zelf. "Gelukkig" ben ik wel  vaak misselijk, al ben ik daar minder blij mee als het weer  op komt zetten. Maar eerlijk is eerlijk het stelt  mij wel heel erg gerust.    

Hoop echt heel erg voor jullie, mier en twinkel dat alles straks goed blijkt te zijn. Vind die onzekereid wel heel vervelend voor jullie. ( dacht je dat zwanger worden  lastig was, blijkt zwanger zijn weer hele andere zorgen met zich me te brengen)  

liefs tara      

ben ook wel blij dat ik gebeld heb,ze was heel aardig en heel lief en ging gelijk voor me bellen omdat ik dat toch graag wilde,toch wel fijn! dus morgen weten we eindelijk meer!

xxx

ja idd tara,duurden best een poos voor ons en nu dit weer!
ik hoop dat ik morgen goed nieuws kan brengen.

14 weken alweer,krijg je al een buikje?

xxx

Buikje begint een klein beetje te komen, maar mag van mij wel wat harder gaan haha.
Nouja komt vanzelf.

Ik heb wel hele goeie  hoop voor je. Heb in mn eigen omgeving ook al best wel vaker gehoord dat mensen wat bloedverlies hadden, en waarbij alles  wel goed bleek te zijn. Maar ik snap je onzekerheid helemaal hoor. Moet er zelf ook niet aan denken.

Tara

leuk hoor,kan niet wachten dat ik ook een lekkere dikke buik krijg!
ik hoop dat er niks aan de hand is en dat ik ook morgen een kloppend hartje zie!
ben echt wel blij dat ik hem morgen al heb hoor!
wanneer moet je weer naar de verloskundige?

xxx

Terug
Bovenaan