WIEBELMEIDEN 6!

over een week krijg jij dus weer een echo,kreeg je ook de echo foto s mee?
vind het wel spannend morgen,ben wel bang voor slecht nieuws!

Ik ben weer thuis.

Ja, ik kreeg de echofoto wel mee. Het vruchtje is ook duidelijk te zien hoor, ook al is die nog maar 5,5 mm groot.

Liefs, Twinkel3

Hallo,

He Mier, wat fijn dat je morgen al een echo kan krijgen. Dan weet je in ieder geval waar je staat. En ja het klopt dat het geen zekerheid geeft voor de rest van de zwangerschap, dit zij de verloskundige van de week ook tegen mij. Maar ik moet toch zeggen dat het oplucht als je ziet dat alles goed is. Kan me voorstellen dat je je nu erg onzeker voelt en erg bang bent. Ik hoop echt voor je dat je morgen ook zo'n mooie kleine krent met knipperlichtje ziet. En dat je mannetje met je mee kan.

Ik denk aan je en zal voor je duimen. Hoe laat moet je morgen??

Liefs Pippie

@twinkel; wel mooi dat je je uk al zo goed kan zien,ben benieuwd,ik hoop dat ook alles ok is met onze uk! vind het wel erg spannend en ben wel onzeker.

@pippie;bedankt ook voor jou lieve woordjes,ik hoop idd dat ik ook een mooie krent zie met een knipperlichtjeen mijn mannetje gaat mee hoor! gelukkig!

xxx

Fijn dat je man meegaat Mier.
Nog een dagje wachten en dan weet je meer.
Spannend hoor.

Ik ben ook zo onzeker als de pest en durf niet zo goed te hopen op dat het allemaal wel goed zal komen. Ik ben zo ongerust.
Gelukkig heb ik een drukke week voor de boeg, maar ik denk dat ondanks de drukte de week toch voorbij zal kruipen.

Liefs, Twinkel3

He meiden.

Hier is heel wat afgekletst vanmiddag...en dat onder werktijd.

Twinkel en Mier ik duim ook voor jullie hoor dat weten jullie. Hopelijk hebben jullie snel goed nieuws en zien jullie ook duidelijk een 'lichtje' knipperen op de echo.

Pippie en Tara. Hoever zijn jullie ongeveer?

Ik ben van alles vergeten te vragen een de gyn maar goed. Hopelijk denk ik er over ruim 3 weken aan als ik terug moet komen (ben wel een beetje vergeetachtig merk ik ).

Hoe is het verder met de rest: Patricia, Pink, vs...?

x-vlinder

Hallo,

Vlinder, ik ben nu volgens mijn berekeningen 7 weken en 1 dag. Volgens de echo pastte dit er prima bij, alleen zeiden ze tegen mij dat een berekening op die termijn (ik was toen 6 weken en 3 dagen) je een dag of 4 speling naar voor of naar achter moet houden. Maar goed de echo kwam overeen met mijn berekeningen dus dat betekent dat ik ongeveer 1/2 september uitgerekend ben. Jij ook zo ongeveer deze termijn toch? Heerlijk zwangerschapsverlof in de zomer. Tenminste dat denk ik nu, maar als je dan met zo'n dikke buik rondloopt en lekker vocht vasthoudt weet ik niet of dit daadwerkelijk zo'n fijne tijd is om verlof te hebben. Maar we hebben het er allemaal voor over hoor!!

Groetjes Pippie

Terug
Bovenaan