A
Anoniem
Guest
Fijn Anoek dat je jouw verhaal met mij wilde delen.
Volgens de berekeningen ben jij dus zwanger geworden op de donderdag met een cyclus van 36 dagen, maar je dacht je eisprong al op zaterdag gehad te hebben als ik jouw verhaal zo lees. En dus ook al vrij snel positief getest.
Hoeveel dagen na die donderdag was dat? 1,5 week?
Ik had net mijn moeder nog aan de telefoon die belde om te vragen hoe het ging.
Weer huilen natuurlijk, maar ja... die angst en onzekerheid moet er toch uit.
Zij heeft geleerd voor kraamverzorgster en in de tijd dat zij zwanger raakte berekenden ze de zwangerschapsduur als volgt: bij een eerste kindje 10 dagen en 9 maanden optellen bij je laatste menstruatiedatum. Dat zou uitkomen op 6 september, wat de echo ook aangaf. Dat zou dan wel kloppen met elkaar.
Al met al weet ik natuurlijk nog niets meer en moet ik nog bijna een week afwachten.
Tjonge, wat duurt dat lang als je in onzekerheid zit.
Pippie en Vlinder, jullie zwangerschap was toch berekend op 1/ 2 september.
Wat was jullie laaste menstruatiedatum? De mijne was 26 november.
En hoe groot was jouw kindje met 6,5 week Pippie.
Onze uk was gisteren 5,5 mm groot.
Sorry voor al mijn gevraag en verhalen, maar ik vind het zo fijn dat het ik met jullie kan delen. Bedankt lieve meiden.
Liefs, Twinkel3
Volgens de berekeningen ben jij dus zwanger geworden op de donderdag met een cyclus van 36 dagen, maar je dacht je eisprong al op zaterdag gehad te hebben als ik jouw verhaal zo lees. En dus ook al vrij snel positief getest.
Hoeveel dagen na die donderdag was dat? 1,5 week?
Ik had net mijn moeder nog aan de telefoon die belde om te vragen hoe het ging.
Weer huilen natuurlijk, maar ja... die angst en onzekerheid moet er toch uit.
Zij heeft geleerd voor kraamverzorgster en in de tijd dat zij zwanger raakte berekenden ze de zwangerschapsduur als volgt: bij een eerste kindje 10 dagen en 9 maanden optellen bij je laatste menstruatiedatum. Dat zou uitkomen op 6 september, wat de echo ook aangaf. Dat zou dan wel kloppen met elkaar.
Al met al weet ik natuurlijk nog niets meer en moet ik nog bijna een week afwachten.
Tjonge, wat duurt dat lang als je in onzekerheid zit.
Pippie en Vlinder, jullie zwangerschap was toch berekend op 1/ 2 september.
Wat was jullie laaste menstruatiedatum? De mijne was 26 november.
En hoe groot was jouw kindje met 6,5 week Pippie.
Onze uk was gisteren 5,5 mm groot.
Sorry voor al mijn gevraag en verhalen, maar ik vind het zo fijn dat het ik met jullie kan delen. Bedankt lieve meiden.
Liefs, Twinkel3