WIEBELMEIDEN 6!

@Bo, Fijn dat het sperma onderzoek en de inwendige onderzoeken goed zijn gegaan.

Patricia: wat een vreselijk nieuws zeg! Je hebt echt een k#t week gehad. Veel sterkte gewenst.

Bo: fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Wat zijn nu de volgende stappen?

Hier gaat het niet echt super en ik zit nog steeds thuis. Ik voel me niet zo happy en loop al de hele ochtend te janken. Het zal wel een combi van heel wat dingen zijn, maar ik denk dat de belangrijkste op dit moment is dat ik me af en toe alleen voel. Het blijkt toch heel moeilijk te zijn om contact met NL te onderhouden. Het contact gaat op een andere manier en ik mis het  1 op  1 contact en het kunnen krijgen van een arm om je heen. Verder heeft mijn beste vriendin hier  momenteel andere dingen aan haar hoofd (heel begrijpelijk overigens) en zijn er verder eigenlijk geen mensen hier met wie ik er goed over kan hebben.  
Ik weet dat het allemaal maar een moment opname is en dat er genoeg mensen aan ons denken enzo, maar af en toe is de situatie best lastig. Vooral voor iemand als ik die alles moet doordenken en alle mogelijke scenarios doorga. Zucht, ik zou willen dat ik een knopje om kon zetten in mijn koppie.

liefs
vs

vs het lijk me ook heel wat hoor om zo ver van je familie en vrienden te zijn hoor in deze moeilijke/spannende tijd waar je eigenlijk veel steun hoor te krijgen,en een schouder om effe uit te huilen als het even niet lekker gaat.
wij zijn hier wel voor je maar dat is toch anders....
ik hoop dat alles snel weer een beetje beter gaat.

liefs mier

Hey meiden,

Hier is alles goed. Gisteravond bij de vk geweest, en hartje klopte weer heel goed! Mn baarmoeder was ook mooi gegroeid (nu 2 vingers onder mn navel)
Vandaag bellen wanneer ik de 20 weken echo heb, gaat dat snel he?

Vs, sterkte meid. Valt niet mee als je iedereen via telefoon of webcam moet spreken. Hopelijk gaat het snel weer  iets beter met je. Wij denken wel aan je hoor!

xxxTara

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 30w1d  (01-02-08), 10 april uitgerekend,  7 feb groei-echo zkh, 20 feb volgende controle vk,  28 feb laatste werkdag!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 13 weken(10-01-07) 4 feb volgende controle VK  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1 september uitgerekend. Nu 9 weken + 4 dagen (1-2-2008). 7 februari naar VK eerste afspraak.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 11e ronde, nod  rond 24 februari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje, 4-2 gyn

-Patricia, 26 jaar, ronde 14, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Ben ff gestopt met de clomid en de gyn controle. Cyclus de laatste mnd vrij regelmatig, NOD  7 februari  (cyclus  30 dagen)

- vs77, 30 jaar,  1e kindje, MM via ICSI

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI  

Mier, 27 jaar, 1E kindje, ronde 12 zwanger,miskraam

Hoi Meiden,

Heb net weer ff het tabelletje bijgewerkt. Dacht ineens ik zal deze week wel ongi moeten worden dus heb het ff uitgerekent, had ik nog niet eerder gedaan. Heb deze mnd geen clomid geslikt en ben dus ook niet bij de gyn geweest. Heb wel mijn ei gevoeld 2 wk geleden ongeveer, had ineens erge last van buikpijn.
Verder gaat het wel weer goed met me. Eigenlijk heb ik vanmiddag een crematie, maar denk niet dat ik erheen ga. In principe heb ik al afscheid genomen. Het is ook niet echt een crematie, want daar mogen we niet bij zijn. Het is eigenlijk kijkdag!! Daar heb ik geen behoefte aan als ik eerlijk ben. Herinner me haar liever zoals ze was.

@Vs, Wil je ff heel veel sterkte wensen. Kan me voorstellen dat het moeilijk is als je zo ver weg woont en dat je je eigen soms erg alleen voelt. Ik denk aan je meid!!!

Liefs xxx

Hallo Allemaal.

Jullie hebben weer heel wat afgekletst.

Patricia. Ik wil je ook veel sterkte toewensen met alles wat jij hebt meegemaakt. Jeetje dat is niet niks. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je vriendin!

Hoe is het met de rest?

x-vlinder

Terug
Bovenaan