WIEBELMEIDEN 6!

Hier gaat alles zo zijn gangetje en ik heb een heerlijk rustig weekend. Ik heb net heerlijk lang in bed liggen lezen en er uiteindelijk maar eens uitgekomen omdat ik toch echt wat moest gaan eten.

We hebben over 1.5 week een info ochtend waarin we (denk ik) alle stappen doornemen en leren hoe we injecties moeten geven. En daarna nog een gesprekje met de financieel persoon. Dan is het wachten op het begin van mijn volgende cyclus, wat waarschijnlijk een paar dagen daarna is. Ik ga dan eerst een maand aan de pil om mijn eigen cyclus te onderdrukken. Aan het eind van die cyclus krijg ik bloedtesten, echo ed en als dan alles goed is mogen we met de echte behanding beginnen. Ofwel dat zal over zo'n 6 weken zijn. Hopelijk gaat alles goed en reageer ik op de hormonen en rijpen er voldoende eitjes.
Het is wel een spannend proces en ik kijk er in het algemeen wel hoopvol tegenaan. Alhoewel me soms ook wel een "help waar gaan we aan beginnen" gevoel besluipt. De komende weken dus aan de slag om alles om me heen zo goed/rustig mogelijk te krijgen dat ik daar in ieder geval niet over hoef te stressen op het moment zelf.

Momenteel kijken we ook niet al te ver vooruit in de toekomst. Mocht ik zwanger raken dan is dat vroeg genoeg om uit te zoeken hoe we alles willen gaan doen en wat de mogelijkheden hier zijn. En ook al zijn de dingen hier officieel slechter geregeld, er is heel veel mogelijk.

liefs
vs

Anoek, goed zeg dat je nu eindelijk ook een lamp hebt gevonden! Het kamertje is nu zeker bijna helemaal klaar. Ik zal ff op hyves naar je "buik" gaan kijken.

Mier: ik hoop echt voor je dat je zo weer zwanger bent en dat alles dan goed mag gaan. Zou super zijn als het inderdaad klopt dat je na een miskraam vruchtbaarder bent.

Bo: sterkte bij de gyn morgen. Hopelijk gaan ze al gelijk wat testen doen en wordt er actie ondernomen.

Tara: veel succes morgen  bij de vk. Hopelijk voel je je bij het horen vanhet hartje weer wat zekerder.

Pippie: wat gaaf dat je uk weer gegroeit is en dat alles goed is. Zeker een hele opluchting?

Anoek: mooi buikje, alhoewel die nu natuurlijk alweer groter is :)

Twinkel: inderdaad proberen vast te houden aan dat de gyn zegt dat alles goed lijkt. Ik hoop dat het moment snel komt dat je er echt van kan genieten.

Vlinder: valt het een beetje mee on in het carnavalsgeruis te zitten en niet zelf te kunnen drinken. Donderdag dus een spannende dag voor jullie?

Ukkie: hoe is het bij jou?

Pink: ondertussen het huis een beetje op orde en je eigen plekjes weer gevonden? Ben wel benieuwd hoe het is geworden.

Patricia: ik denk aan je en hoop dat het snel raak is nu je er allemaal wat afstand van neemt

Vs, thanks!!

Het kamertje is nu inderdaad bijna af! Ik riep gisteren heel hard dat het af was, maar was even vergeten dat we de wandplank nog moeten ophangen, ha ha! Over 2 weken gaan we naar mn schoonouders en zij hebben onze boormachine, dus dan kunnen we het pas afmaken.

Het is ook een heel spannend proces Vs. Ik kan me goed voorstellendat je je af en toe afvraagt waar je aan gaat beginnen. Ik denk dat je het dan nog sterker hebt dan wanneer je besluit de anticonceptiemiddelen in de prullenbak te gooien. Ik vraag het me nu ook wel eens af, ha ha! Het is ook een heel ingrijpend gebeurtenis; een kindje krijgen. Zeker als je er ook nog een medisch traject voor door moet. Ik hoop dat jullie idd over 6 weken kunnen beginnen en dat er maar een paar mooie eitjes mogen rijpen! Ik zal zeker heel hard voor jullie duimen!
Dus jij bent lekker aan het relaxen?!! Klinkt goed! Hier is het al avond en gaan we zo weer naar bedje toe! Gelukkig werk ik morgen thuis, dus dan kan ik wat langer in bed blijven liggen, ha ha! Morgenochtend ook even weer een plasje naar de ha brengen. Dat moet ik van de ha doen nadat ik klaar was met de kuur. Het is er alleen nog niet eerder van gekomen. Dus morgen echt maar even doen.

Nou meiden, hoop de rest van jullie ook snel weer te horen!
Bo, succes morgen bij de gyn.

X

Hoi meiden,

Het is hier idd rustig de laatste dagen.
Ik heb nu in ieder geval vakantie i.v.m. Carnaval, maar ik ben zelf geen
carnavalsvierder. Ik zit dus ook nog lekker even in mijn pyama op de bank.
Lekker een weekje rustig aan doen.

Ook ik heb gisteren gekeken naar Peter R. de Vries. Jee zeg, wat een ongelofelijk walgelijke vent is die Joran zeg! Echt belachelijk dat ze hem nu nog niet op mogen pakken.
Ik vond het vooral erg sneu voor de moeder van Natalee. Het blijft maar doorslepen hè.

@Anoek, ik ga zodadelijk even kijken op jouw hyvessite. Even je buik en je kleintje bewonderen. Of kan ik daar niet kijken omdat ik geen hyveslid ben? Nou ja, ik probeer het wel even.

@Vs, er komt idd wel veel op jullie af. Hoe ervaar je hetzelf eigenlijk?
Ben je blij dat er concreet wat gaat gebeuren, of vind je het ook nog wel moeilijk dat jullie dit proces in moeten gaan? Ik wil jullie in ieder geval veel succes wensen meid.

@Bo, succes vandaag! Laat je nog even horen hoe het is gegaan?

Liefs, Twinkel3

Helaas Anoek, ik kan de foto's op hyves niet bekijken. Jammer!
Als het een kleine moeite is zou ik het wel leuk vinden als je de foto's naar mij wilt mailen, ik ben nl. wel erg benieuwd.
Ik wil natuurlijk niet hebben dat je er avonden mee bezig bent, dus alleen als het niet teveel moeite is.

Liefs, Twinkel3

Wat je zegt Twinkel.... Wat een walgelijk kereltje. Wat ik nog het ergste vond was de blik in zijn ogen. Hij leek er nog trots op ook. IK vraag me af of de volledige waarheid ooit aan het licht zal komen. Ik hoop voor de moeder van Natalee wel, hoe gruwelijk ook. Denk dat ze het dan pas kan afsluiten. Dit is toch de worst nightmare van elke ouder of niet dan? Baaahhhhhh

Ik ben nu thuis aan het werk. het schiet lekker op moet ik zeggen! Ik vind thuiswerken echt heerlijk en ben blij dat ik die mogelijkheid heb en nu zeker ook krijg ivm mn zwangerschap. Daarvoor kon ik het ook al hoor, maar nu werk ik meer thuis dan voorheen.
Vanochtend even snel weer plasje ingeleverd bij de ha voor controle. gaat meteen op kweek, dus kan morgen pas bellen. Heb zelfs het idee dat de klachten weer beginnen.... helaas.... maar kan ook doordat ik zaterdag veel gelopen heb.., teveel eigenlijk. We wachten maar weer af.

Twinkel, het is geen moeite om de foto's te mailen hoor. Doe ik zo gelijk even.

Liefs

Wat een gave foto's zeg Anoek!

Ik heb jou ook wat gestuurd.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan