WIEBELMEIDEN 6!

Hey Meiden,

Hier ben ik ook ff snel hoor, moet zo boodschappen doen. Maarre heb vanmorgen getest en hij was NEGATIEF. Dacht ik al hoor, maar ben toch super teleurgesteld weer in mijn lichaam. Volgende week doe ik nog een test als ik nog steeds niet ongi ben en als die test ook weer negatief is dan bel ik ff met mijn gyn.

Liefs xxx

Hoi meiden,

Ik was gisteren idd maar heel even op het forum, want ik was echt keidruk.
Ook vanavond ben ik er weer niet, dus nu maar even op het forum.
Het zal nog wel rustig zijn om deze tijd.

@Patrica, wat een ongelofelijke teleurstelling moet dat zijn geweest vanmorgen.
De voortekenen zijn eigenlijk zo goed, dat ik echt dacht dat jij wel positief zou testen.
Ik hoop voor je dat het volgende week misschien wel positief is en anders idd maar contact opnemen met de gyn, want het is dan wel raar dat je ongi uitblijft.

@Mier, jij dus ook weer lekker druk op je werk. Vind je het wel weer fijn om aan het werk te zijn? Nog één dag werken en dan is het alweer weekend en dan gaan we naar de 9-maandenbeurs. Met wie ga jij? Ik ga met een vriendin, haar zus en haar moeder.

@Vs, het gaat nu dus echt gebeuren hè. Ik kan me wel voorstellen dat je gevoelens switchen van happy dat het gaat gebeuren tot o, jee wat komt er allemaal op ons af.
Ik hoop voor jullie dat ICSI voor jullie mag gaan betekenen waar het voor bedoeld is.
Succes meid!

@Anoek, bij jou kun je de dagen al gaan aftellen. Heerlijk zeg meid.
Alles thuis al in kannen en kruiken?

Liefs, Twinkel3

shit wat balen patricia!!! maar ja zolang er geen rd s zijn is er nog hoop!

voor de rest eigenlijk niet veel te vertellen,ben erg moe van het werken dus ga lekker op tijd naar bed!!!
vind het fijn om weer aan het werk te zijn hoor twinkel! alleen vind het niet zo erg leuk als ze over mijn collegaatje praten die net bevallen is (dat steekt) die is bevallen toen ik de miskraam kreeg!! dus dat vind ik erg moeilijk!!!

xxx

Ja, dat kan ik me goed voorstellen Mier.
Het staat dan ook zo lijnrecht tegenover elkaar.
Wanneer verwacht jij je volgende ongi trouwens weer?

Liefs, Twinkel3

hey twinkel,

ik weet niet zo goed wanneer mijn nod zal zijn,als ik vanaf de dag dat ik het vruchtje ben verloren reken dan zal volgende week vrijdag  mijn nod zijn (als ik van 28 dagen uitga)want het is vandaag precies 3 weken geleden.
maar ik heb geen idee voor de rest,het kan eerder zijn maar ook later dus wacht zoiezo toch nog maar een week of 3/4 af hoor,maar dan zal het wel geweest zijn (liever niet natuurlijk)

xxx mier

Hoi meiden,

Twinkel en Mier veel plezier vandaag bij de 9 maanden beurs!! alhoewel jullie zullen nu al wel weg zijn. Ben benieuwd of jullie elkaar nog tegen komen?!

Vs weer een stapje verder spannend, maar snap dat het ook heel stressvol is, succes met alle voorbereidingen op de icsi.

Patricia balen dat je negatief heb getest, maar de vorige keer heb je ook laat pos getsest toch? Dus er is nog hoop?

Anoek lekker  bijna met verlof!!

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs bo

Ik heb trouwens volgende week   mijn nod, maar ik heb nu alweer zo'n gevoel dat het niet raak is, voel niets anders als anders.
Nou ja de hoop is nog wel hoor.... We zullen zien

Terug
Bovenaan