Wiebelmeiden 7

Hey Pink,

Dus de eerste afspraak zit erop... Gelukkig zag bij jou  alles er goed uit in ieder geval! Wel heeeeel spannend voor jullie, de uitslag volgende week van het spermaonderzoek. Ik zal in ieder geval ook heel hard voor jullie duimen!
Toch nog een klein meevallertje,  dat de wachttijd  6 mnd is ipv 9.  Ook  al kunnen 6 maanden ook heel lang duren...  maar goed, het is voor een heel goed doel!

En als jullie toch met complimenten aan het strooien zijn :)
Mier, ik  vind dat je altijd zulke leuke websites kent! Je bent echt veeel beter dan google!

xxx Tara

Vind je ook niet dat er dit keer maar rare types in zitten? Die jeal vind ik echt raar... en dan die russische met die hele oude kerel en die Renee die echt niks fatsoenlijks tegen een ander kan zeggen. Drama ten top, ha ha!! Wie denk jij dat er gaat winnen? Ik weet het nog niet...

Ik heb me vandaag niet verveeld met die 2 kerels voor de traprenovatie over de vloer. Kan alleen niet zoveel doen dan en tot overmaat van ramp heb ik de hele ochtend problemen met internet gehad. Werd er steeds afgegooid... heb wat klusjes opgepakt die al even lagen, belastingaangifte gedaan, bellen voor levensloop en dat soort dingen. Morgen en woensdag zijn die werklui er ook nog, dus vanaf donderdag kan ik net als Ukkie aan de babywas!

Amen!!! Ja Mier kent echt dé beste websites! Heb dankzij haar al leuke spulletjes kunnen bestellen

ahhhhhhhhh wat lief van jullie tara en anoek! zit hier te smilen achter de laptop.

ik vind die jael niet leuk hoor! echt totaal geen model

weet de namen niet zo uit mijn hoofd maar denk dat die blonde meid ga winnen

xxx

renee heet ze!

en ben met je eens dat er dit x rare types in zitten.
ik vind renee dus het leukst dus die moet winnen

xxx

morgen ga ik ook de belastingaangifte wegdoen anoek

en die internet altijd he

wat vind je van jaslene en dionne?

xxx

Even in de reclame

Ik vind Jaslene lelijk... al waren haar eerste foto's wel mooi. Vind haar veel te mager en ze lijkt soms net een draqqueen.
Dionne vind ik een beetje niks zeggend typje. Renee vind ik wel een mooie meid, alleen zoals ze doet,.... echt vreselijk. Britney vind ik ook wel een aparte meid om te zien. Niet zo standaard. Gaat ook ver komen denk ik.

dat is die meid met die rode haren toch?

ik vind dionne niet zo leuk,echt een bitch.
en jael geen model.
en jaslene idd te dun.
die russische vind ik wel een beetje raar maar op zich wel leuk.

xxx

Terug
Bovenaan