Wiebelmeiden 7

Hoe het precies zit weten we pas sinds kort. Van het niet indalen wisten we wel, maar niet dat dat deze gevolgen zou hebben. Dat hebben ze vroeger ook niet vermeld in het ziekenhuis en daar waren wij ook echt niet vanuit gegaan.

Langzaam komen we steeds een stapje verder. Het is nu even rustig. Voel me er wel goed onder, maar daar kan soms zó snel verandering in komen.... Net als wat Mier zei: er hoeft maar iets te gebeuren en dan is het weer mis!!

Zal deze week foto's van ons huis op mijn hyves zetten. Misschien lukt het me vanavond...

Pink

Hoi Pink,

De afspraak van vandaag zit er dus weer op. Gelukkig zag bij jou alles er goed uit.
Nu is het idd afwachten wat de uitslagen zullen zijn van het zaad van jouw man.
Spannend zeg. Ik duim ook heel hard voor jullie hoor.
Ik bedoelde te zeggen in mijn vorige mail dat ik jou altijd zo sterk vind overkomen.
Je kunt zo goed onder woorden brengen hoe het één en ander allemaal verloopt en hoe je je eronder voelt. Tuurlijk is het logisch dat je ups en downs hebt, het blijft natuurlijk allemaal nog maar de vraag of jullie mogen starten met ICSI en dan nog of het gaat lukken. Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe meid!

Je vroeg hoever ik nu ben. Dat is morgen 14 weken. De kop is eraf om zo maar te zeggen. Gelukkig ben ik niet meer zo onzeker als in het begin en durf ik steeds meer van het zwanger zijn te genieten.

Liefs, Twinkel3

Hey Twinkel,
Ja, ik kan idd wel goed onder woorden brengen hoe ik me voel. Grappig dat jou dat opvalt. Ik heb dat gevoel altijd bij Anoek, die vind ik altijd zo sterk overkomen.

Heerlijk dat je nu 14 weken bent. Al die leuke spulletjes bij de Hema enzo.... Kun je er langs lopen zonder iets te kopen?

Pink

Thanks Pink

Ik denk dat we allemaal op onze eigen manier dingen verwerken, verwoorden en er mee om gaan. Ik probeer de dingen het liefst in zn perspectief te zien...maar dat is nu niet echt mn beste kant

Wat betreft shop-til-you-drop.... je portemonnee houd je vanzelf wel tegen hoor, hihi!!
Ik heb me eigenlijk altijd goed kunnen bedwingen, maar ben ook erg kritisch en vind veel niet mooi.... Mn man is al net zo... echt een dilemma voor mensen die ons cadeautjes willen geven, ha ha! Vandaar dat we dus zelf de kinderwagen en maxi-cosi mochten uitzoeken!

Kijkt er vanavond nog iemand naar ANTM?

Liefs

Nou ja, verstandig dan en altijd goede raad geven. Past dat beter bij je??? Ach ja, zo hebben we allemaal onze 'kwaliteiten'. Soms ver te zoeken. Ik ben heel goed in alles onder controle houden en ontzettend perfectionistisch, iets wat me ontzettend tegenwerkt in deze periode. Dus nu wou ik het graag missen als kiespijn!!

IK zit net zo in elkaar Pink. Nu werkt het je tegen... en straks als je zwanger bent ook en als je mama bent vast ook... Niks loopt zoals ik het plan.... en geen idee hoe het straks allemaal zal zijn. Ik leer wel loslaten zeg. Kan het nu een beetje, maar is wel lastig geweest hoor.

Verstandig en wijze raad geven? Hmmmm, past wel, maar ook niet altijd hoor! Ben denk ik gewoon nuchter. Zal mn Friese bloed wel zijn  En idd heeft iedereen zo z'n eigen kwaliteiten! Ik vind Mier altijd heel attent. En jij bent volgens mij net zo nuchter als ik hoor! En weet je, we zijn altijd sterker dan we denken. Dat is de wijsheid van mn moeder!

Vind het trouwens super om je hier meer te zien!!!!!!!

Ben ook wel erg benieuwd naar de foto's van jullie nieuwe huis! Vond jullie vorige huis al super om te zien! Die foto's heb je eraf gehaald he? Geef je een seintje als ze erop staan?

hey pink,

september begint al wel op te schieten,wel een erg spannende tijd!
ik vind jou ook wel erg sterk overkomen hoor,en neem mijn petje af voor je hoe je met dingen omgaat.

hey twinkel,

14 weken alweer! fijn dat het goed gaat,lekker gaan genieten meid.

hey anoek,

bedankt voor de compliment! verveel je je al? hahaha
oh ja en ik kijk ook naar antm!!!!!!!! leuk

liefs mier

Terug
Bovenaan