Wiebelmeiden 7

Hi meiden!

Inderdaad: rustig hier. Logisch: hier is het een grijze zondagmiddag, echt zo'n middag om met een boek op de bank te hangen of een filmpje te huren.

Hier alles prima, ben wat aan het huishouden aan het doen (geen nesteldrang, gewoon omdat het moet).

Fijne zondag en tot snel!

Liefs, Ukkie26

Op welke manier vind je het dan knap hoe we er mee omgaan Twinkel?
Speciaal hoor, dat je buikje nu langzaam begint te groeien? Hoe ver ben je nu precies?

Vind het nu wel spannend worden voor morgen hoor! Zoals in de procedure van het UMCG stond die ik op internet vond,  mag ik morgen na het intakegesprek meteen weer in de beugels. Mannetje moet dan binnen 1 tot 2 weken weer een potje inleveren. Ik hoop dat we morgen meteen een maand te horen krijgen wanneer we kunnen starten met de behandeling....... Duimen jullie morgen voor ons?

Gezellige avond met Boer zoekt vrouw!!!

Liefs Pink

Pink, heel veel succes morgen! Zal voor jullie duimen natuurlijk dat jullie zo snel mogelijk kunnen starten!

Weet je wat ze precies allemaal gaan doen? In de beugels is een ruim begrip... krijg je een echo? en waarvoor dient die dan?
Mogen jullie al s ochtends? Zou fijn zijn want dan hoef je niet weer een hele dag te wachten.

Hier gaat ook Boer zoekt vrouw op straks. Ben benieuwd wie nog bij elkaar zijn. Alweer de laatste aflevering. Jammer hoor!

Liefs

Hey girls,

daar was ik ook even. Heb de afgelopen dagen last van hoofdpijn en nek gehad, dus achter de compu zitten is niet zo prettig. Verder gaat alles wel redelijk.

Pink: veel sterkte en ik denk aan je!

Patricia: ik hoop dat je snel wat duidelijkheid (lees 2 strepen) krijgt.

Mier: vervelend he zulk nieuws. Het kan je weer helemaal van slag brengen als je zelf dacht dat het net weer ging.

Anoek en Ukkie: humm beide verlof. Geniet ervan en het komt nu allemaal wel heel dichtbij.

Alle andere: een goede week gewenst.

liefs
vs

Hey!

Nou, we hebben het weer gehad vandaag. Ik heb een echo gehad (en nog een uitstrijkje in het kader van één of ander onderzoek, ach ja, je ligt daar toch al, dus wat maakt het uit....). Mijn baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit. Wel veel eiblaasjes in de eierstokken, niet helemaal normaal maar ook niet abnormaal. Niet druk om maken dus.
Als de uitslag van de zaadanalyse (volgende week) hetzelfde is als die van december, dan hebben we nog een kans met ICSI. Is de uitslag slechter, dan hebben we een groot probleem. Dan moet uitgezocht worden waar het aan ligt (aanmaak van sperma, of dat het er niet goed uit kan zeg maar...). Waarschijnlijk krijgt mijn mannetje nog een chromosomenonderzoek. Ik moet op dag 3 van mijn cyclus bloedprikken (zit nu op dag 10 en met mijn cyclus kan dat dus nog even duren). Waarschijnlijk dus in april een nieuwe afspraak en als we dan te horen krijgen dat ICSI mogelijk is, begint de behandeling in september of oktober. Spannend dus.
Eigenlijk weten we nog niks, maar het loopt nu wel! De volgende afspraak zal nog veel spannender zijn, het is dan erop of eronder, zo voelt het wel in ieder geval.......

Nou dat was het voor vandaag, misschien tot vanavond.

Liefs Pink

VS bedankt voor je mailtje!!!!!!!

Hey Pink,

De eerste stap is nu gezet. Hoe voelt dat? Vind je sept snel of lang? Weet niet waar je op rekende...
Wordt dit pas het 2e sperma-onderzoek dat ze gaan doen? Heb altijd gehoord dat bij een slechte uitslag vrij snel daarna een 2e wordt gedaan, omdat het wel eens wil gebeuren dat iets het sperma heeft "aangetast", tijdelijk dan. Of is dat uitgesloten bij jullie?
Sorry dat ik zoveel vragen op je afvuur. Ik leef met jullie mee en wil graag het hoe en wat begrijpen.
Hoop zo dat alles ok is en dat jullie met icsi mogen starten. Ik duim echt megahard voor jullie! Denk aan je.

Dikke knuffel

Hoi Anoek,

September vind ik best wel snel!!! Natuurlijk duurt wachten heel lang, té lang, maar we waren van december of januari uitgegaan, dus dan valt het mee. Maar eerst de uitslag afwachten. En ja, dit is het tweede onderzoek. Maar dat de slechte kwaliteit niet van tijdelijke duur is, weten we natuurlijk al. Anders was ik in anderhalf jaar vast wel een keer zwanger geworden. Hij heeft vroeger 2 liesbreuken gehad en beide balletjes wilden niet indalen. We kwamen erachter dat hij daarvoor ook hormonen gebruikt heeft in de vorm van neusspray. Toen de gyn dit las, werd het voor haar ook al een beetje duidelijk...

Pink

Ja wachten duurt lang, maar begrijp ook wel dat sept snel is als je van dec-jan uitging. Dan valt het mee... misschien ook goed dat jullie van zo'n lange termijn uitgingen, dan kan het ook alleen maar meevallen.
Wist niet dat je mannetje dat als kleine uk heeft moeten meemaken. Heb idd wel eens gehoord dat dat de zaadkwaliteit kan aantasten. Wisten jullie dat altoen je stopte met de pil? Of weten jullie dat pas sinds kort? Kan me voorstellen dat als je mannetje klein was, hij dat zelf niet wist...
Hoop voor jullie dat alles goed is en jullie startsein krijgen om te starten!

Hoe is het verder met je? Trek je het allemaal een beetje? Drukke verhuizing achter de rug en ook dit nog een plekje geven. Het is niet niks.

X

Terug
Bovenaan