Wiebelmeiden 7

Hoi Pink,

Ik ken Freya wel hoor.
Toen wij eind vorig jaar aan het dokteren gingen heb ik ook veelvuldig op hun site gekeken. Vooral omtrent de uitslagen van bepaalde onderzoeken en andere informatie waar je behoefte aan hebt kon ik er veel vinden.
Ook vertrouwde ik deze organisatie in het verstrekken van eerlijke informatie.
Want idd is het toch vaak zo dat op het internet ook een heleboel onwaarheden staan geschreven.

Liefs, Twinkel3

Hihi, zo'n rukhokje lijkt mij ook niets hoor. Mijn vriend mag het gelukkig thuis doen. Morgenochtend word het voor hem de 1ste keer. Zal mij benieuwen. Nouja als het niet lukt help ik hem gewoon een handje.

Ff een vraagje!!!!
Mijn vriend heeft een ontsteking in zijn kaak en heeft zijn verstandskies dus laten trekken. Helaas zit de helft er nog in en heeft hij dus nog steeds erg veel last. Nu slikt hij dus veel paracetamol. Heeft dat effect op het zaad???? Want zo ja dan moet ik dat er morgen wel ff bij vertellen natuurlijk dat hij medicijnen slikt. Hij kan pas 26mei terecht bij de kaakchirug!!!!

xxx

Op zich denk ik niet dat het veel uitmaakt, Patricia. Het zaad wat er morgen uitkomt, is drie maanden geleden gemaakt. Het gaat vooral om die tussenliggende periode. Maar het kan natuurlijk geen kwaad om het wel te melden. Dat zou ik zeker doen. Als het dan de uitslag beinvloed heeft, dan weet het ziekenhuis ook dat het daarmee te maken zou kunnen hebben.

denk dat het ook niet veel uitmaakt!

mij vriend had het ook alleen gedaan hoor maar niet in het rukhokje! want dat vond hij ook niks

xxx

Hey is dat zaad van morgen alweer 3 mnd oud??? Hoe kan dat nou??? Wij vrijen veel hoor????Ik snap het niet of ben ik nou zo .....

xxx

dat wordt 3 maanden van tevoren aangemaakt!
ja wij wiebelen ook veel patricia hahahaha

Hahaha, ach wat maakt het ook allemaal uit!
Maar als het goed is heeft/krijgt hij een formulier en daar kun je evt. bijzonderheden opschrijven, ook als je de afgelopen 3 maanden koorts hebt gehad, dus daar kan hij dit ook op vermelden.

Ik ga naar beneden, ik bevries bijna achter de computer!!

Pink

Terug
Bovenaan