Wiebelmeiden 7

VS, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, vind het echt heel erg voor jullie dat zwanger worden zo moeilijk gaat. Sterkte.

En Patricia, knap hoor, dat jij zo positief en opgewekt blijft! Ik weet wel dat je er zelf ook niet veel aan kunt doen (niets zelfs), maar toch kan ik me voorstellen dat je wel eens bij de pakken neerzit.

Hier alles aardig, heb nogal een slechte nacht achter de rug. Misselijk, diarree, heel veel (pijnlijke) harde buiken...pff. Nu gaat het wel weer. Ik denk oefenweeën...

Hoe is het met de rest? Mier, met jou alles goed?

Fijne dag en ik houd jullie op de hoogte...

Liefs, Ukkie26

Hey meiden,

Ook hier weinig te melden. Bij mij nog weinig voortekenen, maar Ukkie is ook iets verder, ha ha!

Vs, ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen door even tijd voor je zelf te nemen. Niet voorbij rennen aan je gevoel... uiteindelijk komt het toch. Neem de ruimte die je nodig hebt. Zeker als je baas alle begrip heeft, staat niets je in de weg om dat te doen. Ga vooral leuke dingen doen. Zorg dat je dagelijks een frisse neus haalt.
Sterkte meid.

Patricia, nou wordt weer een gezellig weekend voor jou! Veel plezier alvast.

Pink, hoe is het met jou? Beetje bekomen van die ellendige waterleiding?

Mier, volgens mij ben je druk aan het werk of niet? Zag van de week je msn bericht, maar heb die hele avond aan de telefoon gehangen. Sorry... volgende x beter!

Liefs Anoek

Hoi meiden,

Ik zie dat het hier rustig is geweest de afgelopen dagen.
Hoe is het nu met jullie?

@Vs, goed van je dat je naar je lichaam en gevoel bent gaan luisteren.
Je kunt wel een toneelstukje op gaan voeren voor iedereen, maar uiteindelijk heb je jezelf daar het meeste mee te pakken. Fijn dat je baas ook begrip voor de situatie heeft.
Sterkte meid!

@Patrica, dan toch eindelijk die kl*te RD's. Tuurlijk is het fijn dat jullie al een mooie meid rond hebben lopen, maar dat neemt niet weg dat het best flink balen is dat het nu nog niet wil lukken voor een tweede kindje. Succes meid!

@Mier, voor jou draaien de duimen hier ook weer hard! Wat denk je zelf meid?

Wij hebben een druk weekend voor de boeg.
Maandag ben ik jarig en dat vieren we dit weekend al.
Gisteren heb ik het op school met de kleuters gevierd en vanavond vier ik het voor de familie. Ik ben dus druk met boodschappen doen, hapjes maken en het huis partyproof te maken.

Liefs, Twinkel3

Hallo,

Hoe is het met iedereen???

Hier alles goed hoor. Heb het weekend weer overleeft, hahaha. Vrijdagavond had ik natuurlijk een 40 jarige bruiloft. Nou het was echt super gezellie. Heb lekker gedronken enne ze smaakte goed, hahahaha. Gister ben ik toch maar gaan stappen, we waren eigenlijk wel erg moe maar ja. Het was ook gister dus super gezellie. Ben nu wel erg moe hoor als ik eerlijk ben. Vanmorgen om half 10 waren we al wakker en konden we niet meer slapen. Natuurlijk vandaag niks bijzonders gedaan. Zowiezo vanwege het weer, maar ook te moe. Morgen moet ik weer werken na weken, zal mij benieuwen. Ga vanavond dus maar extra vroeg naar mijn bedje toe.

Nou ik ga nog ff een paar foto's op hyves zetten van het feestje. Mijn famillie loopt te zeuren waar de foto's nou blijven.

Laterssss
XXXXX

hey meiden,

wij zijn ook weer terug van het weekendje oostenrijk!
was erg leuk en gelukkig nog genoeg sneeuw om te snowboarden.

voor de rest niet veel te melden

groetjes mier

Ohhh daar ben je Mier!! Was even vergeten dat je ging snowboarden.
Fijn dat het leuk was!! Nu weer lekker vaak hier komen hé?!

Pink, moeten jullie deze week nou weer naar het UMG?

Liefs Anoek

He meiden,

Het is hier erg rustig geweest de afgelopen dagen. Maar ja Mier was natuurlijk van de pistes aan het afracen, Patricia druk aan het feesten, Pink en Vlinder misschien nog aan het uitpakken en de rest zich aan het voorbereiden op bevallen of de algemene zwangerschap. Ik heb ook een leuk druk weekend gehad en  komend weekend zal ook nog druk zijn.

Verder gaat het wel weer een stuk beter dan vorige week. Sinds ik aan de andere pil ben of wat rust heb genomen voel ik me een stuk minder neerslachtig. Dus dat is wel erg fijn.

liefs vs

Hoi meiden,

Fijn dat je er weer bent Mier! Heb je het leuk gehad in Oostenrijk?

Wij gaan over 1,5 maand ook nog een weekje op vakantie naar Kreta.
Ik heb er echt zin in.

@Vs, fijn te horen dat je je weer wat opgewekter voelt. Wat hormonen ook niet kunnen doen hè.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan