Wiebelmeiden 7

Wat klote Patricia! En nu weer drie maanden wachten!! Dat wachten vind ik zelf het moeilijkst. Het lijkt wel of om je heen iedereen zwanger wordt, behalve jijzelf!

Anoek, lekker puffen, het schiet op he? Ben benieuwd of het een jongetje of een meisje is en naar de naam. Ik denk dat jij een meisje krijgt en Ukkie een jongetje. Dat gevoel heb ik heel sterk, ben benieuwd.....

Hier niks te melden. Onderzoek van mijn mannetje ging dus gisteren niet door ivm waterlek in Groningen, dus hij moet volgende week. We waren (lees: HIJ WAS) er helemaal op ingesteld en toen ging het dus niet door. Balen dus!

Liefs Pink

hey Patricia, wat balen van de slechte uitslagen! Hopelijk is de uitslag van het potje over   mnd beter. Ook niet leuk om te horen dat je niet zwanger bent, ook al had je het verwacht.

Pink, bij jullie ook al balen dat de afspraak niet doorging. Wat maakt het uit dat die waterleiding stuk was?! Om 9.30 was er alweer water hoorde ik van mn zwager (woont in groningen) Weet je al wanneer jullie nu weer hen moeten?

Tara

Shit zeg Patrica dat je niet zwanger blijkt te zijn. Je houdt ergens toch wel hoop denk ik.
Het is idd gebruikelijk om het zaadonderzoek na 3 mnd te herhalen.
Mijn man had trouwens ook een zaadkwaliteit die wat onder de maat was.
Hier zat ik ook behoorlijk over in, maar de gyn zei toen ook dat we er ons geen zorgen over hoefden te maken. Dat bleek ook wel, want blijkbaar was er toch eentje sterk genoeg om een eitje te bevruchten.

@Pink, ook balen zeg als je je er helemaal op ingesteld hebt en het dan toch niet doorgaat. Het is al niet iets om naar uit te zien en nu moet hij er nog langer tegenaan hikken. Hopen dat er nu geen kink in de kabel meer gaat komen.

Het voelt een beetje dubbel om positief nieuws van mijzelf te laten horen, naast jullie tegenvallende berichten, maar ik wil toch graag even laten weten hoe het met mij gaat.
Uitgebreide verhalen kunnen jullie altijd lezen bij de wiebelmama's, dus ik houd het hier kort.
Vandaag ben ik voor de tweede keer naar de VK geweest en nu was voor het eerst het hartje te horen m.b.v. de doptone. Dat was echt super. Ik mag nu een afspraak gaan maken voor de 20-weken echo.

Hoe is het met de andere meiden? Het is hier idd wat rustiger de laatste tijd.

Liefs, Twinkel3

Daar was ik weer. Helaas ook met minder goed nieuws. Vandaag hadden we controle om te zien of alles goed is en alles onderdrukt is. Uit de echo bleek dat ik een cyste heb. Volgens mij heb ik dat nooit eerder gehad maar nu dus wel. We moeten nu over 2 uur bellen voor de bloeduitslagen. Als dit goed is betekent het dat de cyste geen effect heeft. Maar naar alle verwachting is dit niet goed (estrogen gehalte te hoog), wat betekent dat ik nog niet goed onderdrukt ben en dat de cyste waarschijnlijk estogen produceerd. Dit is dus niet gunstig voor de overstimulatie.
Afhankelijk van de waardes enzo kan de arts 3 dingen besluiten: 1) cyste weghalen en dan (iets verlaat) met de hormonen beginnen, 2) direct opnieuw aan de pil en over 3-4 weken opnieuw kijken en hopen dat de cyste weg is, of  3) maand niks doen en dan opnieuw aan de pil.
Ikzelf hoop dus dat het gewoon goed is en het loos alarm is. Anders hoop ik dat optie 1 kan. Ik lijd liever  een of meerdere dagen pijn vanwege het weghalen dan dat ik weer 3 weken aan de pil moet.
Het is dus nog even afwachten geblazen. Ik hou jullie op de hoogte

Jeetje Vs, vandaag is voor de meeste wan jullie niet zo'n beste dag. Wat onwijs balen dat ze een cyste hebben gevonden. Hopelijk zijn de uitslagen voor de rest wel goed. Wel heel spannend voor jullie dus. Ik denk aan jullie, sterkte!

Tara

Jeetje, had gehoopt hier wat vrolijke berichten te lezen....

Pink, shit van die waterleiding. Het was al niet niks wat je mannetje moest gaan doen.. helemaal 'opgeladen' ervoor en dan gebeurd er dit. Kan niet anders zeggen dan mooi klote. Weet je al wanneer jullie nu terecht kunnen?

Vs, ook voor jou een zeer ellendige dag zeg. Weet je inmiddels al wat meer. Ik hoop dat de cyste weinig effect heeft en alles zo snel als mogelijk verder door kan gaan. Ik duim keihard voor jullie.
Laat je wat weten? We zijn er voor je. Natuurlijk ook voor de andere meiden hé!

Miertje, waar ben je???

Liefs Anoek

Nou ik ben net gebeld. Blijkbaar is er nog een 4e optie. Ik ga nu weer terug aan de pil en moet dan volgende week woensdag terug komen voor een echo en bloedtest. Hopelijk is dan alles goed.
Ik ben blij dat het niet langer duurt maar echt vrolijk ben ik nu niet.

Mogguh allemaal,

jeetje, dit had ik niet verwacht...

Patricia, wat balen dat je niet zwanger bent. Ik had stilletjes toch anders gedacht omdat je ongi zo onwijs lang wegbleef. En extra balen dat het bij je mannetje (vooralsnog) ook niet super was. Pff, zal wel ff zwaar zijn voor jullie. Ik moet zeggen dat ik het knap vind dat jij er zo nuchter onder blijft hoor. Ik hoop dat je ongi dan maar snel komt en wens jullie veel sterkte.

En Pink, wat lullig dat de onderzoeken niet doorgingen en dat jullie / je mannetje nu een week langer moeten wachten. Je stelt je er toch op in kan ik me zo voorstellen...

VS, wat onwijs vervelend. Ik hoop voor je dat de cyste geen "kwaad" doet (weet ff niet hoe ik het uit moet drukken) en dat ze, na optie 4, alsnog voor optie 1 gaan.

Hier alles prima hoor.

Meiden, veel sterkte.

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan