Wiebelmeiden 7

wat een vervelende berichten!

pink nog een week wachten weer dus,vervelend van de waterlek!

patricia wat ontzettend balen! maar waar blijf je ongesteldheid dan? is het zo ontregeld?
gelukkig maar dat je mannetje een nieuw onderzoek krijgt,hopelijk op een betere uitslag!

vs wat rot dat ze nu weer een cyste hebben gevonden,hoop voor je op optie 1!

niet veel te melden!
morgenavond vertrekken we voor een weekend naar de sneeuw!!! jahoe!!!!! lekker snowboarden van het weekend,pas nog steeds mijn skipak anoek  balen natuurlijk aan 1 kant!

groetjes mier

Hey Meiden,

Nou ben vannacht ongi geworden. Gelukkig op naar ronde 15!!!
Heb gister wel ff gehuild en ben best wel verdrietig hoor zo af en toe. Vooral als ik een zwangere of een pasgeborene zie.
Gelukkig heb ik al een wonder waar ik ontzettend van geniet en waar ik niet zonder kan. Ik denk ook dat het daardoor komt dat ik wat rustiger er onder bent en blijf. Dat neemt natuurlijk niet weg dat we het wel heel graag willen. Ik misschien wel meer dan mijn vriend. Maar ja we moeten het maar gewoon op zijn beloop laten en zien waar het schip strand. Ik geef de moed ook echt niet op. Ook voor ons komt de tijd dat we kunnen vertellen dat ons 2de wondertje eraan komt, alleen moeten we nog ff geduld hebben. Hoop dat het volgende onderzoek bij mijn vriend wel goed is maar denk het niet hoor. De arts denkt het ook niet zei hij gister aan de foon, omdat we bij ons dochtertje ok zolang bezig zijn geweest. Gelukkig is het zaad niet zo slecht, ben al blij dat we het gewoon op de natuurlijke manier kunnen doen. Ach mocht het niet lukken dan moeten we daar proberen vrede mee te hebben ook al is dat heel moeilijk.
Ik blijf hier ook gewoon komen hoor, maar ga wel proberen om me eigen er iest minder me bezig te houden. Dat gaat denk ik ook wel lukken hoor zodra het weer beter word, hahaha. Dan kan ik me eigen lekker storten op mijn tuin.

Meiden ik ga weer
Liefs xxx

- Bo 25 jaar, 11e ronde, nod  rond 24 februari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje, 4-2 gyn

-Patricia, 26 jaar, ronde 15, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Ben ff gestopt met de clomid en de gyn controle. Cyclus de laatste mnd vrij regelmatig, NOD    11 april  (cyclus  30 dagen)

- vs77, 30 jaar,  1e kindje, MM via ICSI

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI  

- Mier, 27 jaar, 1e kindje, ronde 12 zwanger,miskraam  1e ronde na miskraam nod tussen 16 en 19 maart.

Goedemorgen,

Patricia, snap goed dat je af en toe verdrietig bent hoor. Niks om je voor te schamen. Ook al heb je al een mooi wondertje rondlopen, je verlangen naar een kindje is net zo groot als bij een eerste. Hoop toch voor jullie dat de 2e uitslag van je vriend beter zal zijn.

Vs, hoe is het nu met jou?

Mier, voor jou zit de wiebelperiode er weer op en is het uitkijken naar je nod. Ik duim superhard voor je.

Hier alles ok.

Liefs Anoek

Hallo meiden,

hier gaat het niet echt super. Ik voel me zowel lichamelijk als mentaal niet optimaal. Ik ben nu sinds dinsdag al thuis om een beetje tot rust te komen en wat bij te tanken. Hopelijk gaat het daarna wat beter.

vs

VS, doe je rustig aan? Neem genoeg tijd voor jezelf om tot rust te komen hé?

Sterkte.

Liefs Anoek

He Anoek,

ja ik denk dat ik eindelijk op dat punt ben aangekomen dat ik echt goed voor mezelf ga zorgen. Ik heb denk last van alle mogelijke bijwerkingen van de pil waaronder zeer regelmatig migraine of hoofdpijn. Tel daarbij nog de spanning van de ICSI en frustratie van werk bij op.
Ik hoop dat ik mijn frustraties over dat ik helemaal niks gedaan krijg op het werk opzij kan zetten en er maar vrede mee heb dat er niets gebeurd. Ik heb geen standaard 9 tot 5 baan en ik moet er in het algemeen mijn koppie bij hebben wil ik wat creatiefs kunnen doen. En  dat lukt nu niet echt omdat ik niet lekker in mijn vel zit. Gelukkig heeft de baas er begrip voor....nu ik nog :)

-x-
vs

Hey Meiden,

Joeppie het is weer weekend. Ga lekker feesten dit weekend. Nee ga niet stappen, maar heb vanavond een 40 jarige bruiloft van mijn tante en morgen een etentje en daarna naar de kroeg. Had morgen liever gaan stappen, maar ja kan niet alles hebben he, hahaha.

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend???

@Vs, Hou je rustig he meid. Denk aan je!!!

Liefs xxx

Terug
Bovenaan